Einen wunderschönen Vatertag

… wünsche ich all den vielen braven Papas hier !!! Lasst euch so wie ich verwöhnen und verhätscherln :wink:

Ich überlege schon krampfhaft wie ich es anstelle um ca. 1600 in die Garage zu flüchten um eine geile Abendrunde zu drehen … :smiling_face: is ja schließlich MEIN TAG :grin: :grin:

lg und schönen Sonntag allen!

… um die Zeit höre ich mir gerade mal langsam die Vorbands der Toten Hosen in ‚meinem‘ Fussballstadion an.

Grün-weisse Grüsse
(und damit ist kein Motormäherverein gemeint!)

mich selbst verhätschelt. Der Vatertag hat keinen Stellenwert bei uns. :grin:

Leider wurde die Verhätschlerei ein wenig getrübt, als sich ein paar Fahrzeuge vor mir
ein Motorradler in die Böschung einbaute. Moped im A…, Pilot ist zum Glück - dem ersten Anschein nach,
mit Abschürfungen davongekommen.
In Kärnten sind heute einige Einspurige abgeflogen, ein Abflug mit Todesfolge.
31 Meter Bremsspur vor einer Linkskurve und dann Kopf voraus ab in den Wald mit eben dem traurigen Ergebnis.

und ebenfalls, wurde von meiner zu einem Schnitzerl in der KK eingeladen, waren 480 schöne und kurz vor derGarage 5 km nasse.
hat auchwas gutes, gehen die vielen Leichen leichter ab!!!

i habs genossen a Morgenrunderl auf de heiligen Hügel weit und breit kein Mayer zu sehen :rage: :rage:
mittags a Grüllarei guat wors
und mitn Buam a gschmeidiges Obendrunderl wieder auf de heuligen Hügeln und wieder kein Mayer weit und breit :rage:

de Triumpf in Sillian hin gmocht?

wüll er jetzt se mitn Pilli duellieren ?

da Pezi wird uns oidn Maunna mit da 125 um de Urwaschl fohrn

…leicht die Blonde nimma? :wink: :sunglasses: :grin:

oiso i bin zwoa koa pappi, oba bin a erst noch 1600 aufs mopped kuma …
i sogs da … mir taugt die 125er imma mehr … die 1000er hom imma weniga leiwal aum häulichn hügal :eyes: :eyes: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

greeeeeeeez, ich

oida, RUAF MI AFOCH AU wennst ummafoast :rage:
bin erst gegen halb5 nachmittags dort aufgschlagen. dafia bis 19:50 gfoan… oiso SOOOOO schnöll kaunst bei deim obendrundal mitm buali ned gwesn sei :eyes: :grin:

greeeeeeez, ich

jop. oba zumindest die funkn soit ma sehn wenn i aussn aum knia virefoa :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

greeeeeeeez

NED

de merkst nur aum klaung das des koa 4takta is :eyes: :wink:
de kiberer heite haum des a erst gmerkt wia i scho bei eana vorbei woa :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

greeeeeeez

do wird da herr pilligrantler abbeissn :grin: :grin: :grin: :grin:

greeeeeez

paaaaaasst … morgen, montag - 18:20 treffpunkt dreckskurvm … i nimm die aprülia mit :smiling_face:

greeeeeeez

wirda? :dizzy_face: :grin:…Na woart schaug ma amoi :wink:, daunn wiss mas eh :eyes:

waunsd so weida mochst mit da Gutn Prüllia , werds vorher scho a satte Leich seyn :grin:, bevur De Pimml Fechtarei üwahaupts erschd ogfongt hod :sunglasses: …Na passt scho- i kenn eh aun Haufn Achtal , ned Nur zum Sauffn …und Die Prilia is und war immer Ganz oben bei de 2 Takta 125 a mit dabei …Nur gegen es TZR le , wirds mehr als knapp, wirst scho sehn :smiling_face: …Außerdem , sicha ned auf Deim Hügl do …wosd x mal auffe und obe Roist , und aum Obnd mit Beleichtung oda a ohne :grin: …Nana Nix do auf da Doppla werma uns Mätschn :wink: , zwecks da Chancen Gleicheit Du Banausn :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

ein Wahres wort gelingt manch Blindem :grin:

Aba Stimmt scho :smiling_face: …i mog Die Bleedn Gsichta daun aum Parkinga a imma Bsondast gern :wink: …maunchmal wunda i mi dos mi no kana daschlogn hod :grin: …Aba vielleicht passierts ja doch no amol :eyes: :grin: :grin:

Lg Pg

es steht dir frei aum häulichn hügal zu üben.
I was nedamoi wo die sagenumwobene dopplahittn sei suit. i foa imma vo da aundan seitn ind berg.

greeeeez

Ned bäs sein… owa dafiar genügt bei dir a Hoibstock z’Fuaß a!!!
WOS soin miar uns do jetzt denkn Gertschiiii??? :wink: :grin: :grin: :grin:

Host ihr a Glasl Wossa g’hoit, oda wos woar los bei eich??? :dizzy_face:

jo wor a scheena tog,da votatog :grin:

um 5e aufgstonden,zompockt,umma seggse ab nach kundl…