Eine Flasche Cava

hat der Meinige schon a Zeitlang deponiert.
Für genau so einen Tag wie heute.
Und die köpft er jetzt.

Einfach geil, einfach super, i g’frei mi …

(Bisslwas muaß i beim Balkon owespritzen fia de oarmen leit)

Was is leicht heute für a Schaumweintag?

wärest Du daheim geblieben , MIsta MK1971, hättast den doctor quingan g’sehn.
So host di hoit mit oide Biker umatumärgern miassn auf da Foahrbaun. Söwa schuid.
Ober des Leben ist GELB und wir fohrn 46 im Ortsgebiert, auch wenn des offenbar schon laung vor Deiner Zeit aung’faungt hot. Diese G’schichtln kennst Du goa nimma, versteh i schon, doch geil isses ollemol.

Btw. „Assen woar!“ Capito?[b][/b]

GLG
Agi

…lost’s eich des Trepfal guat schmeckn.

Weswegen a immer grod heite! ;o))

AAAssssooooo… NAU DAUNN, glei a doppeltes SALUTE!

Fiarn Doctore!!! I vergunns earm von gaunz Herzn!

i gfrei mi a firn Doktor war auch mit dem Mopped weg und hab mir es am Abend auf Motogp com reingezogen und des ohne den deppaten Mielke und ka Werbung

l.G.

Also in Doktor kenn i scho nur, obwohl mir Schwantz mehr taugte damals. Heute hat sich das natürlich relativiert. :wink:

das ma sowas eben ned am Hinterradl vorbei geht …

Aber offensichtlich eh ned der Oanzige. Denn wennst g’sehn hoist, wia de Leitln aufspringen, wia der Vale in Führung geht,
und wia auf oanmoi olles göb wird auf da Tribüne, dann woaß ma, wos der echt a für des Mopedfaoahrn aun sich doarstöllt. Und des auch wauns zwoaraholb JOahr her is
seit dem letztn Qwinnga.

Mi g’freits hoit oafoch …!!

Bin ganz deiner Meinung. Hab es nur nicht gesehen, und es bedeutet mir auch sicher nicht soviel wie dir. Was aber nicht heißt, daß es mir wurscht ist. :wink:
Ich vergönn ihm jeden Sieg und er kanns einfach. Mehr brauch ich dazu ned sagen, glaub ich. :wink:

des woar keine Kritik, echt ned.

Ich versuch nur zu erklären dass ich ein Fan von jemand bin, der mehr ois 20 Jahre jünger is. Der Probleme wegstecken kann und dann wieder kommt … das woar schon einmal aso, wie zuerst der Niki Haydn und dann der Casey Stoner Wödmasta wod’n sand und dann is der Vale wieder komman … DES is für mich des Phänomenale, des Wieder Aufstehen Können. Immerhin is der Mann 34 und matcht sich da mit 20jährige Supertalente, de vielleicht sein Besipiel erst ermöglicht hat …
Und seid dera Zeit bin ich sein Fan.
Aber das schreib i niemandem vor der werf niemanden vor wenn er des anders sieght. Oiso nix für unguat.

Verstehe! Ja das is echt Wahnsinn!

Mir gefiel der Schwantz seinerzeit besonders in der Phase wo er kompromislos „Platz 1 oder Disqualifikation“ praktiziert. Das muß man auch mal bringen, das war Limitfahren pur, entweder Sieg oder Kiesbett. Kann man zwar nicht direkt mit Rossi vergleichen aber irgendwie haben beide was sehr sehr aussergewöhnliches.

In oasch… do gwingr da dottore und i sitz im FS kurs :rage:

mei Tinale :grin: …woasd? :eyes:…Wer Schiach seyn wui -muß ebn Leidn :grin: :grin: :grin:

Wos hod des mit dem zu tun??? I bin do ned schirch…

Guat :grin: meinatwegn …daun halt ned :eyes:…bischd halt Nur Hässlich ohne schiarch :smiling_face: :grin: :grin:

Selber hässlich… :sob:

Es saz so gemein… :cold_face: :sob: :cry:

oba geeeeeh … de san jo nur angepisst weils da die gixxn bringa miassn :grin: :grin: :grin: :grin: :sunglasses:

greeeeeez

Owa i schau a ned aus wie da glöckner vo notre dame… stöts mi öwei do ois hätt i 300 kilo und schau aus wie a walross …wurscht

Heart sich zumindest uuuur guat aun!!!

UND is charmanter, schließlich isse doch a Mäderl!!!

Liagn… nau und, waunn’s scheen mocht, bei so wos dearf ma des…gg

Manst? I was ned…