Ein tiroler

grüsst den rest vom forum! :slight_smile: dolferl65 :slight_smile:

weaner z´ruck is landle !!
„gg“

mfg bertl

aber langweilig is da nit oda??

woll ma dem Tiroler zeigen,dass die Niederösterreicher auch freundlich, lieb und nett sind, und grüssen ganz herzlich zurück!
:smiley:

l.g. Angela

scho a´schwerer fall von winterkoller…
„gg“

mfg bertl

fleissige bertl is wieda do! habadiehre :-))

und i hob schun gmoant, koana red mit mia „ggg“

mein herzblatt, nett von dir zu hören :-))))))

und schwindl und a bissl geil, hihihi

mir ahst nie so nett zurück geschrieben snief

do bin i oba nun schun etwas eifersüchtig aufs dolfal

gruß ein geknickter

Ja, so bin ich halt.Hab meine Schüchternheit überwunden (hörst auf zu lacehen heast!),mir an Ruck geben und dir gschrieben!:wink:

Wie gehts dir denn immer so? Is dir leicht fad??


l.g. Angela

schleim nit glei so …

gg

schneeflocken zählen oder mit der lötlampe die straße trocken…

mei geknickter knechter…
Tu ned traurig sein. I schreib dir doch eh immer lieb in dein GB zurück…

Kriegst a Bussal aus NÖ gschickt und dann samma wieder gut,ja??!!

:smiley:

na gut bin nun schon etwas getröstet aber nur etwas no nit ganz …

du und in meine GB „fleißig“ ???
du hast mir des letzte mal was reingekritzelt da war ich ja noch jung und unbescholten so lange ist das her…
also red nit…

host eh a bussl kriag, i nit!!!

wieso kriag der knechter a bussl und in nit?
:frowning:

auch blinde finden mal ein korn oder so…

wieda oane für dei gästebiachtl gwesn! :-)))

So lang is des ned her! Oder hast in den letzten 2 Monaten erst dei Unschuld verloren?:wink:

Ich hab ja nix von fleißig gsagt, nur von nett! Und nett hab i immer rein gschrieben bis jetzt! OK…i werd mi mal in dein GB begeben und dir fleißig was nettes rein krixeln…

Bussal;-)