Dumme Trottln

Do bin I grod amol 2 Wochn daham und schon kummt ma da Nochbor teppat wegn am unwichtign Scheiss, mault wie stork a is und so! :confused:

Hot mi aggressiva gmocht olls erwartet, was wohl mit dem kcal Übaschuss in da Weihnachtszeit zu tuan hot! :wink:
Olso loss I mi „anonym“ aus, und reiss ihm net den Schädl oba! haha
Er is jo sunst eigentlich gonz ok und hot a mehr oda weniga net gonz unrecht ( ;)) ), störn tuat mi dabei oba, doss a denkt er kennt bei mir wos reissn wenns drauf onkumman tätt, is holt typisch für Leitln de sich noch nie getestet hobn!

Wer hot teppate Trottln ols Nochborn?
A eiganes Haus warat auf jedn Foll ongenehma! :wink:

Und aus…lg

lalalala… also i würd des ned so stehn lossn :eyes:

greeeeez, ich

… a Haus und a Wohnung. Die Wohnung is ma beim Orsch liaba … Tür zua und gusch Nochbar. Im Haus immer Orbeit im Gortn (des muas ma woin sunst is es die Hölle) und Nochbarschoftspflege is sehr sehr wichtig, vü wichtiger wie in da Wohnung. Trottn hod jeder ois Nochbarn … mei Nochbar a :wink:

Und im Übrigen is bei uns do herom die Zeit vabei wo ma sich gegenseitig in Jimmy zagn muass … mir reissn sich maximal aun die Nosnhoor … wast wie des weh tuat ? :wink: do wischerlst di au des sog i da :grin:

CU :wink: ruhig bleim !!!

Der Tepp hot des Memo onscheinend net kregt…

… Kraft hat bald einer … denka auch das ich nicht zu den schwächsten Buben gehöre … ABER was hat das mit Kämpfen zu tun ?? Ich wäre nicht im Traum so deppat und würde mich mit einem was weiß ich Kung Fu Fuzzi anlegen. Der würde mich so was von umhacken ehe ich mich vorstellen könnte … drum würde ich sowas nicht ernst nehmen. DU kennst dich ja und DU testest dich auch regelmäßig daher musst du da einfach drüber stehen und Schluss. Lachen solltest darüber mehr nicht :wink:

Do host vollkommen recht!

lg

ein eigenes Haus schützt vor Nachbarschaft, dann irrst, da kanns erst richtig fis werden und so leicht gibst dein Eigentum nicht auf wie du eine Mietwohnung wechselst.
wobei ich bemerken möcht, dass eine gute Nachbarschaft auch hilfreich sein kann, auf alle Fälle will sie gepflegt werden!

Du kannst keine Nachbarn auf 200m Distanz haben, aber die können dir die Hölle heiss machen. :eyes: :cold_face:

Etwos muass I do trotzdem noch dazua sogn:
Vur am Kungfu fuzzi brauchst ka Ongst hobn, wal de mochn ka Sparring und kämpfn a net, ergo kennans es net aussa se mochens in ihrer Freizeit auf da Strossen regelmässig! :wink:
Siehe Kungfu Meister der ongeblich nicht zu besiegen is und 200-0 Kampfrekord (haha) gegen an eher mittelmässigen mma Amateurkämpfer:
Kiai Master vs MMA - YouTube

Fakt is:
Boxer, Ringer, BJJler, Kickboxer, TKDler, MMAler, einige Karatetypen, Judokas, usw…die a) täglich Sparring machen, b) ein paar mal im Jahr bei Wettkämpfen teilnehmen und c) gleich schwer bzw nicht 50kg leichter sind als du, oder Kinder sind, gewinnen in 99 von 100 Fällen im waffenlosen Kampf gegen einen dich wennst nicht-Kämpfer bist.
Punkt.

Stimmt scho, oba do konn ma wenigstens a bissal lauta sein im Haus ohne, doss da Nochbor’s durchhert durch de Pappwänd!
Olls ondare is do wie durt scheisse, I wass es wal a Vawondtschoft a Haisl hot, oba ma konn sich wie gsogt mMn leichta zommrafn wal ma sich gegnseitig in da Nocht meistns ned werkln hert!

an keinen Faustkampf zwischen Nachbarn erinnern, der auch nur einen kleinen Forteil gebracht hätte, was willst uns eigentlich verkünden. Sollen wir uns weils momentan zum Schiefahrn genau so schlecht ist wie zum Mopetfahrn die Schädl einschlagn?

Lies noch amol mein erstn Beitrog durch, donn überlegn und ontwurtn oda net.
I wüll genau des Gegenteil, nämlich kan teppatn untrainiertn Idiotn der ma Schläg ondroht, wal wenn er sein schwabbelign Orm mit weicher Faust in Richtung von meim Gsicht bewegn würd könnt I net garantiern, doss a ihn gonz wieda zruck kregn würd, und da Blede vur dem Gesetz warat mit ana 70-30 Chance donn I.

Also wos i sogn wül:
Sich aufregn üba etwas is in Ordnung und ka Problem, scheiss egal ob gerechtfertigt oda net wos solls do steh i drüba.
Sich aufzuregn und gleichzeitig jemandn unnötig Schläge onzudrohn net, vur ollm wennst a Witzfigur im physischen Sinn bist.

Wofür I bin:
A friedliches miteinander mit Nochborn und Co.

lg

… er wü uns nur auschüldern wia a ned auffetrainiert is, und daß eahm des aufäult, daß sei Nochbor (obwoi untrainiert) trotzdem ka Aungst vur eahm hod. :eyes:

Wohrscheinlich is sei Friseur auf Urlaub … :wink:

gibts a gscheite trotteln ?

… weil dumm bin i nit :sunglasses:

…is ma wieder klar, warum i daherin sogern mitles`.
Es wird einem immer wieder vor Augen geführt, wie gut man´s eigentlich hat. Werde heute abend mit 2 Flaschen Wein gleich zu meinen Nachbarn gehen und ihnen mit Tränen in den Augen um den Hals fallen. :wink: :grin:

Als Mieter hast du wenigstens nie Probleme, wer den Strassenunterhalt etc. bezahlt. :eyes: :worried:
Aber dafür habe ich dasselbe Problem in meiner Wohnung auch: Man hört alles, aber da gibt es normalerweise auch ein gutes Gegenmittel: Lad dein Nachbarn mal auf ein Bier ein, zumindest bei mir hats geholfen. :smiling_face:

Aber keine Angst, ich als knapp 70kg schwere, 1.83m grosse Spargel komme sicher nie auf die Idee, dir Schläge anzudrohen. :wink: :grin:

… wos werns sogn?

Geh, Erwin! Wieso bistn so aulassig? Bist scho wieda augsoffn? :grin: :grin:

Des is des erschte seit vielleicht 2 Monat wos mi do herinnen erheitert hod! :grin:

Donk da scheen! :grin:

HU

…hast Du denn aufgeführt, was ihn so erregt hat? :grin:
Und dann hast Du ihn in seiner Rage nicht ernst genommen? :cold_face:
Und dann ist er noch zorniger geworden und davon berichtest Du jetzt hier, mit dem Hinweis, dass Du die Schei…aus ihm rausprügeln könntest, wenn Du wolltest? :cold_face:

Und jetzt?

:eyes:

HU