Dünne weisse Linie

Burschn und Innen …

Ich glaub ich frug schon einmal vor 125 Jahren aber nix für ungut …

Was bitte kann die Ursache sein für diese eigenartigen dünnen weissen Linien im Raum Mayerling KK Laaben die man immer wieder beobachten kann ???
Weiß wer was ich meine … ? Das beginnt irgendwo und endet meist nach vielen Kilometern. Die Linien sehen aus wie Markierungen aber extrem dünn und was das besondere ist, die gehen in Schlangenlinien über beide Fahrspuren. Sieht aus als ob ein sturzbesoffner Strassenmarkierer durchgeknallt wäre.

WOS BITTE IS DES ???

durtn wern de neichn eingschult und ab dem Zeitpunkt wos Schlangenlinien zaummbringen werns Partieführer :grin: :grin:

… Mailinien.

Do huckn si (ausschlließlich niachtane :grin:) junge Leit am 1.Mai in a Fohrzeig und ziagn mit an Kibl Forb Linien zwischen de Heisa vun zwa junge Leit vun denan ma waas (oda glaubt (oda behauptet)), daß a Paarl waratn.

Und wäu de jungan Leit imma deppata werden, nehmans inzwischen ka vadünnte Koikforb mehr, sondan a Dispersion und drum san de Strich heit imma no do! :wink:

Edit: Oft werdn a vur de betreffenden Wohnheisa Herzen u.dgl. auf de Stroßn gmoit.

http://www.google.at/search?q=maistrich&safe=off&client=opera&hs=FrN&channel=suggest&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=Qu3BUcXGNomJtQbbmYDYCg&sqi=2&ved=0CCwQsAQ&biw=1302&bih=644

Du host as fia a Sperrlinie augschaut und obrigkeitshörig wiasd bist bist ihr genau nochgfohrn. :eyes:

Und jetzt ärgast Di wäus Di 5km laung so gschüttelt hod … :smiling_face: :grin: :grin:

evtl a „meistrich“?

greeeeez

… Dei Strich? :eyes:
Wer sogt des? :wink:

owa noch dem vielen Regn muaß ja des scho weggwoschn sei mir haum jetzt mitte Juni :cold_face: :eyes: :dizzy_face:

er hot scho glaubt seine bremsarei faungt wieda au zum ruckln :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

greeeeeez

… de waratn rot, kiarza und fiahratn direkt in de Botanik … :wink: :grin:

und Außadem :eyes: …friaras woar Ollas Bessa und in :dizzy_face:…??.

Gölb :smiling_face: :grin:

(Bis daun a poar Wichtige EU Kuttn Brunza :sunglasses: , Die Idee Ihres Lebens hatten) :grin:

du muassd scho des Buildl zum Zeitpunkt der Markierungserstellung hernehma … dann woast scho warum der strich aso laaft … :wink:

… Onki bischd Ja voi Helle heite :eyes: :grin:…Jo des woara- auf Seina gföhntn Puch Cobra :wink:…Des woar a Wettbewerb , Namens: Nur De Hoartn kemman durch- (Wurscht ob Obn untn oda in da Mittn )…unta da Schirmherrschaft von da Heilign Hügl Jugend Gruppn :smiling_face: :grin: :grin:

Lg Pg

bzw :eyes:

i Denk schonn :eyes:…sog woar des ned , Des Hügale wo Da Strumpfhosn Klub, damois sei Gaudi ghobt hod ?, und da Gschubste Maya mit seym 4 Radla auffighetzt is :eyes: :grin:

Lg Pg

de stengan ned in da Dreckskurvn sondern obn wo de Buam umdrahn :grin: :grin: :grin: :grin:

und vor allem ned so gfährlich das ahna auf da Pappn liegt :wink: i wort jo nur das in da Dreckskurfn moi ahna so richtig a Schneisn dur de Zuschauer zieagt :cry:

Entweder bist du der Herold oder die allwissende Müllhalde. :eyes: :wink:
:sunglasses:

dieses Brauch, um eine Liebschaft kund zu tun, führt von M zu W wird in der Nacht zum 30.April praktiziert vielleicht läufts bei euch etwas anders.

… geh hearst was dadast na du mit de Weiba … s gang ja eh wieda so aus … :smiling_face: :grin: :wink:

im Osten :eyes: de Tirola gengan mit da Lata Fensterln bei de Mentscha weu de haum nur a Lederhosn :grin: :grin: :grin: