Najoooo.... - 20.12.2014 11:41:29
|
|
|
DB_Killer
|
De Form warads jo ned g'wesen... owa de Differenz zwischen Motor und Foahrwerk, zumindest bei da 11'er woar enorm!!!! 156 PS offn, an 180'ga stott 170 ga hintn drinn... 003'er Joko... owa gegen wos Neiches... ned zu vergleichen.. domois woahr da Lenkungsdämpfa noch wichtiger, weul aus da Kurvn ausse, woar des Teil noch aum verwinden, hod owa des Pfoti g'hobn, wodurch's den Lenka schau fett vazaht hod beim Aufsotz hod's da ane gebn vom Feinstn... ahhhhh jo des woa domois noch "Oarweit"   Bei da Ölfa woar es vor ollem zwischen Gobl und dem Rest, de Gobl woar hintnoch, siagt ma bei meiner 91'ga 750'ga... des woar des Model danoch owa 1000 zu ans! Do woarst vom Speed Meilenweit weg von dene TT-Artisten, owa des Mowed hod sich trotzdem aufg'führt wie jenseits von 300...    Ahhhhh... najo san mam froh das ma des domois iwalebt hobn... waunn i mi aun meine Knolla erinner ehh a Wunder... eigentlich müsste ich unter an Glossturz leben, mit zwanzg Sicherheitsguart... ...weul de Masn hob i eigentlich schau aufbraucht!
< Beitrag bearbeitet von DB_Killer -- 20.12.2014 11:42:51 >