Dieses video hat am ende was mit motorrädern zu tun

schaut es euch bis zum schluss an
SWISSPASS 2 with "NUDE" music group, jean yves blondeau - YouTube

… jo jeder. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Auffe soi a mit seina Rüstung fohrn … :grin:

Wos I imma sog, Mut kaumma ned kaufen …

… die arbeit mit der flex einsparen … die g’sichter der entgegenkommenden moppettreiber hätt’ ich auch gern gesehen - schlechtes video … :wink:

… wenn i bei mein Busara de Rollaln auf mein Gwandl hgobt hät warad i bis noch Budapest grutscht :grin: :grin: :grin:

Oba ans is toll … wie er den Mopettfohra herbrennt … des muas sehr weh tuan :wink:

Da Orban hätt’ glaubt mir haum eahm in Kriag erklärt und sei Hauptstodt mit ana anzigen Kartätschen in Schutt und Oschn glegt … :hushed:

:smiling_face: :grin: :grin:

… an lossn drauf. Wenn i von da Eiermork bis Budapest rutsch kaunn mi durt sicher nix mehr bremsn :wink: :grin: de Masse san de ne gwohnt :grin:

kannte ich schon, aber der typ is scho a bissl schräg oder?

bergauf warads owa ssehr afoch umgekehrt :grin: :grin: :grin:

aundaraseits, wenn mi so ana üwahoin tät, tät i a liab ausn hölm ausseschaun :grin: :grin: :grin:

nicht besonders, aber das vid ist ja auch schon ein paar tage alt

derzähl i da wie des am bonette war, wirst lulu machen dabei :grin: :grin: :grin: :grin:

auf jeden fall eier wia wassermelonen

kaun ned sein, oder san de weissen schleifspuren von de wassermelonen? weil in die montur passen die dinger daun sicher ned eine :grin: :grin: :grin:

Mopedfohra brennst sogar mit´n Bobbycar her :grin: :grin:

… FOSCH ned … der Typ fohrt jo quasi so wie i fost ois auf da foischn Seint heast :grin: :grin:

Soll ich ihnen den link schicken :wink: :grin: :grin:

… wor jo wieder a Thema aum Stamminger :wink: GSD wor i ned dabei.

Des war ned amal ein satz … ich z.b. weiß no imma ned, worums genau ging :wink:
So what… :smiling_face:

… du kennst mi nur flüchtig glaubst ma oba hoffentlich dass ma soiche Aunsogn aun mein zortn Popschal vorbei huschen :wink:
Wos mi gfrein tät wenn ma se beim nächstn Stamminger sehgn tätn :wink:

lg :smiling_face:

Tätat mi a gfrein! Des letzte moi hamma uns, glaub i, auf da wiener hütte beim roli gsegn
und des is a scho wieder a poar wochn her… :wink:

… weißt eh warum ich zuhause blieb … inzwischen ist mein Schwiegervater leider verstorben.

lg