Die schönsten 1000PS-Threads

… sind die, woma am Besten (mit)streiten kann, simma ehrlich … :wink:

http://www.1000ps.at/forum/forum_-An-quotRed-Biker--Selbsmörderquot-Club-oder-so-Ähnlich!-_2563420_1_

Wer kennt an noch besseren ?

Oder der ?

Motorrad Tratsch: Is eh nix los ... noch ein STERNDAL-TREDD ;) - forum.1000ps.at

Irgendwie ist der entlarvend - Nein, naiv ist niemand, der drin vorkommt … :wink:

Der is seeehr lang, eigentlich 'was fürn Winter…
Aber auch sehr erbaulich … :wink:

Motorrad Tratsch: 1000ps-Forum-Knigge - forum.1000ps.at

wieso läuft dein Käfer nicht mehr, schade hast em daschloang?

DER:
http://www.1000ps.at/forum/forum_-LÄRMSTOPP!-JETZT!-_2417577_1_

…ist zwoar ned von dir owa woar und ist fiar mi eindeitig des Untahoitsaumste TrolliFäki, wos do jemois untawegs woar!!!

A waunn a aus’m „Feindloga“ woar/ist!!

der hat was,is woll echt oana vo de besten fredels in dem forum :grin:
guat das ma heite nit longweilig is,i schon a runderl gfahren bin,holzleitensattel,
und mi jetzt am balkon aussi sitz,a bierchen schlürfen werd und de selle baummeln lass.
lg und an scheenen nachmittag,silli

Ein Faden der mir noch erinnerlich ist und mich auch jetzt noch zum Schmunzeln bringt. :grin:

Schade, dass die Fr. Maus so „augriart is“ - hätte lustig werden können. :wink:

Motorrad Tratsch: Kann hier keiner deutsch?? - forum.1000ps.at

…aber des Forum verspricht wieder amal mehr, als es hält: angeblich wird eine .gif, also eine animierte Graphik im Avatar unterstützt. Wie diese ‚Unterstützung‘ dann aussieht, siehtma … :wink:
Die Ameise in alten Threads läuft, da war dieForums-Software-Welt noch in Ordnung…

Dir vielleicht da Olpo scho dazöhlt hot, bin i jo combjuddatechnisch net so versiert, owa eppa haums neiadings hinta da Feiamaua an Fliagnstrafn eibaut? :eyes:

Ameisen ignorieren doch die Feromone der Fliegen :wink:

pickn bleibns offnsichtlich trotzdem. :grin: :grin: :grin:

Kommentar
DUCATI: "DUCATISTA" - forum.1000ps.at

lg Chin

feine Sache … :wink:
Ich hab’ die Posts kaum mitverfolgt, als sie aktuell waren - im Nachhinein gelesen, erscheinen sie mir weitaus witziger, als es die vom Herrn Inschinöör jemals waren. Abgesehen von der Super-Grundidee waren die beiden Hasenzüchter für mich fad - die Frau Magister besonders lau, weil zu sehr übertrieben…

…eine „Bissgurrn“, aber leider nicht gefestigt genug um gegen eine Horde „Kauderwelschler“ anzutreten, die gegen jede orthografischen (und auch andere) Regel verstossen. :grin:

Dir merkt ma des a imma extrem, waunn wieda de 28 Tog umma san. :cold_face:

Do bist daunn ollaweul so zickig. :sob: :wink:

i wissat nu an geilen fred oba mir foid der nom vo dem wappler nimma ei…

der mit da komischen neon-ämaschin und dem grünen windschüdl! den deppen dens donn auf da autobahn zrissen hot! :grin:

höfts ma!!

Wenn Du den DrAyzid meinst: der hatte ein gelbes Windschüdl … :wink:

de scheenstn san de, wo du boid wieda gsperrta, aun tastaturdurchfoi erkraunkta kaschberl net nervst. do gibts hoid leida nimma vü davo. host momentan hoit ka hockn wieas ausschaut, weu da dreck von da strossn scho wegakehrt is, owa vielleicht probierst es amoi bei so ana integrationswerkstättn, trau di, duat kennans mit leid wiea dia gaunz guat umgeh, a ohne medikamente. und de huachn da a zua. trau di. wiast segn, es wiad scho wieda.

is oba ned so wichtig…du host eh gwusst wen i man :grin:

Nr.1

Nr.2

Nr.3

eigentlich kunnt i ois eini doa wo er jemals an kommentar hinterlossn hot :grin: :grin: :grin:

Deine Informationswege scheinen in einem leicht gestörten Licht : Die Integrationswerkstätten Wiens hören auf MEIN Kommando … :wink:
Du hast keine Ahnung, mit wem Du es IRL zu tun hast, gell … ;-?