Die ROCK ANTENNE Motorradtour 2014

Am 04. Mai 2014 findet sie statt,
fragerl,hot do wer lust mitzufahren ?? i hobs jo nit weit nach mingga,
ca 200 km.is schon a zeiterl her das i mit a poor bayern am mowedfahren war,
zu katana zeiten,war ich da öfters mit dem katana stammtisch münchen,am ummergurken :eyes:
oiso falls wer aus dera gegend oda dem angrenzentem auslond ,lust und zeit hot könnt ma sich ja eventuell etwas ausmachen.

Die Fotos der ROCK ANTENNE Motorradtour 2022 - powered by RIDE ONline! | ROCK ANTENNE
griasserl

das nenne ich mal interesse,
trauts eich nit nach bayern,oda sein eba gor koane weisswirst im forum ???

aufgrund des extremen andrangs,
beleb i den eintrag nochmals.
am nexten sunntag ist es soweit,i werd mich so umma seggs aufs mowed schwingen und nach augsburg fahren.
das wird mei startpunkt und dann de „rockcitys“ im uhrzeigersinn anfahren.
endpunkt münchen,dorten was trinken und donn wieder hoam schleichen,olles scheen gemiatlich.
i denk das i so auffa holbe neine in augsburg bin,fahren tua i ober lei wenn des wetter passt,jo i hab a schon mädchenhafte anwandlungen.
vielleicht fahrt doch noch da oan oda ondane aus vlbg,t,sbg…mit oda ma trifft sich

griasserl

…die meisten Suderanten da herinnen (mich eingeschlossen) aus dem Osten
Ösiens kommen, is des halt a bisserle weit nach Minnga!
lg
martin

Na -Daunkscheen :grin:…i bin scho froh dos i do nimma hin muaß :grin: …Außadem lossns mi goar nimma Eine :smiling_face: :grin: …weyls aungfressn saind dos i jetzn do , seit Jahren meine Steuan zoi …hobns ma amol Indirekt Gschriebn ghobt , von da Rentnvasicharung :grin:…i scheiß drauf hobs eh scho vorher gwusst auf wos i mi einloss :wink:

Viel Spass Trotzdem wünsch i Dem Hr Silli :wink:

Lg Pg

nau eher ned. weil erstens 500km anreise und daun an obnd mit da ledamontur duathuckn is a ned so meins

Na danke - da gibt es bessere Speisen als diese lind gewürzten Weisswürste!! Aber ich bin ja seit 2 Jahren eher in der Stmk zu finden. Trotzdem - Mahlzeit :wink:

mir grausts a vor de dinga - schaun aus wia maden - na danke …

na jo,in bayern essens de am vormittag,weil de sollen de mittagsglocken nit hören :wink:

sogens holt de boarn.

anreise,na guat i hob a 200 km nach augsburg,donn des runderl laut karte,
am obend oda so wieder ca 200 km vo mingga hoam…
rentieren tuat sich des sicha nitta,aber is eh egal,bei ins sein de meisten päss eh noch zua.
lg

zu weit is ma net aber i fahr am We. nach Krawozien Schotterstraßerl fahren
am Velebit . :smiling_face:

Mali Alan Veli Alan und Hinterland.

grußK.

so a teil,weil enduro ist des keine,zumindest nicht im sinne des erfinders,
hab ich vor jahren mal zum testen bekommen,nach 3 stund hab ich´s wieder zurückgebracht,des teil ist unwürdig gefahren zuwerden :cry:
aber de gegend schaut schon nach spass aus.
griasserl

ich weiß ist ja auch von BMW

hab nur aus versehen was geschrieben wird net so schnell wieder vorkommen.

grußK.

so ists :grin: …auf Dera Wöld de Geschmäcka saind Vaschiedn :wink:ist auch Gut so :wink: Trotzdem …Des is Die EINZIGE BMW Die sogar mir Sehr Gut gefällt …Deswegn gibts es Warscheinlich a nimma :sunglasses: :grin:…Wurscht wenn Sich amal Die Gelegenheit dazu ergibt , werd ichs scho noch amal Probefahrn …gibts sogar an SM Umbau davon …

Lg Pg

ist aber die 650ger oder ??
sehe es auf dem bildchen nicht so genau…
na jo,nur weils a bmw ist,ists schlecht ?
so allgemein kann ma des nit schreiben,aber des teil ist schlecht,
da hats woll 3 versionen gegeben,bin alle 3 gefahren und koans war besser :grin:
bmw baute sehr woll ,a sehr gute sport enduro,na nit die hp1 :grin:
sondern des 450ger teil,das woll bei husky gebaut wurde war a sehr gute enduro mit perfekten schwingendrehpunkt,genial zumfahren,
ja de hobens ma a zum testen gegeben und da pöschl rudi hat damit woll die ACC gewonnen.
leider bauens de woll a nimma,was echt schade ist,genauso wie der verkauf des namens husqvarna an ktm.
des motoren werk in italien hat ja wol Gas Gas gekauft.

lg

aso des beste an der x ist das abs,i habs beim erstenmal vergessen zum ausschalten,auf anera nassen schipiste abwärts :eyes:

Das ist doch wohl die 450er mit dem Kymco-Motor.

Ich werde auch nicht nach München fahren, bin zwar theoretisch wieder fit, habe heute die SV zusammengeschraubt und werde morgen (sofern es gerade mal nicht regnet) mal alles testen.
:smiling_face:

tua da ned glei wieeda weh herst, sunst kriagn ma ka care-paket :grin: :grin: :grin:

i bin, :wink: doch gfahren,war recht lustig :eyes:
oda so :grin:
na egal 608 km warens,fast nur bundesstrassen,180 km nass und sau kolt.
griasserl

:grin:

bin heit a no 360km gfohrn. saukoit und sehr windig owa geile sunn

jo ich auch :wink:…owa Sau Kalt woars ma ned :eyes: , und a ned so Windig …dafir woars owa a ned im 300 km Bereich …koa Ahnung mehr wia weit …bis i halt koa Lust mehr ghobt hab :sunglasses: :grin:
Wurscht Hauptsoch a Gaudi woars -für mi :wink:

Lg Pg