Die heutigen Wahlen

… Diese Befragung hat mich sehr überrascht jedoch nicht umgestimmt … is a lustige Gschicht :grin:

http://www.wahlkabine.at/

hob den Test grod durchgeführt obwohl eh scho zu spät da i scho wählen wor, aussakumma is das i de Grünen ned wählen soll :grin: :grin:
:grin:so nix neixs :wink: :grin:

Jo Lustig ists schonn :smiling_face: …mei Ergebniss überascht mi ned :wink:

Lg Pg

…gibts ja gar net als Ergebnis :eyes: bei der Wahlkabine :grin:

a Nix …is eh Ollas da gleiche Schaß :sunglasses:

Die Sackgesichta :grin: drehns sichs eh so hin wies wolln , woar bei da Monarchie a need aundasd , Denan sinds dann wenigstns draufkomman :grin: , mitm Ergebniss was man Momentan in da Jetzt Zeit sehen kann…Richtig- No schlimma is gworn :cold_face: :cold_face:

Echte Gerechtigkeit gibts meina meinung nach Nur drobn beim Himmi Papa oda beym Gehörntn …und Genau Des zu WÄHLEN wo man Letztendlich hin will -wird Einem auf da Strafkolonie Erde zugestanden :smiling_face:…ned mehr und a ned weniga :grin:

Also vorann,vorann :grin: …Viel Gutes thun ohne a Pseudo Gutmensch seyn zu wollen ist das Gebot Der Stunde …Keine Einzige kommt zurück -Garantiert . Gilt für Alle auch das ist eine Art Gerechtigkeit .

Lg Pg

… und hoffentlich ALLEN hier sollt ma die ned wählen :wink: … mei Partei is oba ned dabei rauskommen … :wink:

… is a totaler Schas aussekumma … soll ma eppa schnell nu amoi wählen gehn ??? :grin: :grin:

Aha -so ist des -UND Des woast von woher ? :eyes:…Woast eppa scho Drobn oda Drunt :eyes: , oda in da Mittn :sunglasses: …Ah jo no a klane Frog :wink: -Du sog Erwindl :eyes:…kann ma do a Rindvicha treibn :dizzy_face:…weyl i bin eh koa Monarchist oba a vakappta Hobbi Baua :sunglasses: :grin: :grin: :grin:

Adjö Missjöö :grin:

…Wählen gehn :eyes: …Nee Du dad tut nich Not :grin:

Fremdes Rufen. Und wir wählen
eine Gondel, schwarz und schlank:
Leises Gleiten an den Pfählen
einer Marmorstadt entlang.

Und der schwarze Pfad wird leiser,
fernes Ave weht die Luft, -
Ich bin ein toter Kaiser,
und sie lenken mich zur Gruft.

:smiling_face: :grin: :sunglasses:

Aha -so ist des -UND Des woast von woher ? :eyes:

…des erklär i da a anders mal, auf kan Fall schriftlich :grin:

…Ah jo no a klane Frog :wink: -Du sog Erwindl :eyes:…kann ma do a Rindvicha treibn :dizzy_face: WO ??

…weyl i bin eh koa Monarchist…ahso, was bist nacha jetzt?

Adjö Missjöö :grin:

[/quote]

… aso jo - hast ein Kaiser - bist ein Kaiser :wink:

[image]http://www.steirerhut.ca/images/KaiserBier.jpg[/image]

…Monarchist :sunglasses:

auch Falsch weyl: :wink:

sie ist gegründet, die „Demokratische Schwul/Lesbische Partei – Die Bürgerpartei“. Ihren Geschäftssitz hat sie in Haigerloch. :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:

So und worum wor ma jetzt wählen waunn si eh nix ändert, hot nur an haufen Geld kost für de Werbung :wink: :eyes:

… und sind die 1000ps’ler mit den Wahlergebnissen zufrieden?

Ich werde für heute abend auf jeden Fall stabile Mehrheiten haben:
Springbank 15; 46% in Koalition mit einem Longrow Red 11; 53,7%
:smiling_face: :grin:

Nationalratswahl 2013 - news.ORF.at

is jo ollas beim oidn und de Greenan haum nix gmocht des heißt weiterhin 100 km/h im Freiland :grin: :wink: :smiling_face:

Kurz zusammengefasst:
Es bleibt bei einer trinkfesten, korrupten, schuldenfinanzierten Regierung bleiben. :sunglasses:

Vielleicht ist es aber die letzte Wahl bei euch, wo eine ‚grosse‘ Koalition überhaupt noch eine Mehrheit hat. :eyes:

dabei hod de Övp eh Glück ghobt das vo de Blauen ned üwahoid haum :wink: :smiling_face: :grin:

geh …Des rennt doch eh scho Seyt Jahrzehntn so :wink: …is a Mentalitäts soch :wink: …Jetzn werd erschd amol wida 5 Joahr , Graunzt , Gjammat , Gezetat usw :sunglasses: …wos Des für Trottln in da Regierung saind Die eh Nix weidabringan :grin: …Nur damit ma daun im 2018 ena Joahr es gleiche Ergebniss wia Heite hobn :smiling_face: :grin:

…Mocht oba a Nix -weyl Der Mensch ist Eitel wie das Vieh ! :grin:

Lg Pg