Die "Echtn" und die "Klanan"

Griass eich Mädels …

Wemma do in letzer Zeit so mitlest kummt ma schnö zur Erkenntnis dass die meistn von „uns“ die die „echtn“ großn schwern Geräte fohrn die 125er ned ernst nemman.
Jetzt gabats do jo a Idee meinserseits … warum moch ma ned a 1000ps Togesausfohrt mit „gemischten Gefühlen“ ?

Warad a super Gelegnheit sich zu überzeugen wie wenig die Achterln und „großn Buama“ aufhoidn.
Dabei natürlich ned irgendwo auf da A2 umeiern sondern a geiles Runderl durchs Vuroipmgebiet.

Warte auf Vorschläge eurerseits.

EDIT 30.04.2013

Aus Mangel an Begeisterung abgesagt :wink:

greez :wink:

Die kleinen Heavy-Metall 125er Viertakter Chopper kann man nicht Ernst nehmen, die haben ein Drehmoment wie ein Zahnarztbohrer. :grin:

Die offenen 2-Takter wie Honda NSR, Aprilia RS, Yamaha TZR und Cagiva Mito (+ Verwandte und allfällig vergessene) muss man ernst nehmen, insbesondere wenn jemand wirklich fahren kann. :wink:

Daher brauche ich eine 1000er. So kann ich wenigstens mit den Schnapsgläsern mithalten. :worried:

stotzing-eisnstodt :grin:

wer dem 8-tal im weg steht wirt obetreten :rage:
warad des wos?

greeeeez, ich

andres thema… host du ned irgendwos vo fotos gsogt? i hätt no kane gfunden.

3 Kehren oder wie? :wink:

nö- da sind keine kehren :grin:

abgesehen davon, dass ich nicht mit leuten fahre, die ich nicht kenne

schon gar nicht um die wette, weil da meist nix gscheits dabei rauskommt

bremse ich nicht für 125erl :rage:

ich lasse sie einfach im glauben, sie fahren auch a motorradl :wink: :grin:

bin scho weg

chrrrrris

sind viele achterlfahrer ungeübt und vor allem unsicher und glauben mit langsam fahren ist es besser. aber wie meist ist das größte problem auf der sitzbank und nicht unter dem tank. wobei so wie letztes we einen schnitt von 80 durch die berge wirst mit einem achterl nicht schaffen

Schurke :grin: :sunglasses:…i mechat gern wissn wos Du scho wida ausgeckt host ,oda Hacklst jetzn Neich- für a Firma Die wos mit Achtaln(Niente Vino :grin:) zum duan hod? :eyes: …Heast Rochus …Des is Genau a so , ois waun i auf einmal behauptn dad : Halli -Galli foahrn is Voi Leiwaund :smiling_face: …und Propella Moppaln saind Die Bestn von da Wölt :smiling_face:

Du Oida Pharisäa… :grin:

Jo DU …Vielleicht ned -bist jo a scho Oid und Grau worn :sunglasses: :smiling_face:…oba i schonn :smiling_face: …wenn i a Sinn dahinta vamutn tät :wink:

Lg Pg

Was-

hoast… bin scho weg ? :eyes:…woast ja no goar nedamoi do , um Deine Frechn Behauptungen zu überprüfn Du Feige Nussn…

sicha warad des wos :wink:…Des Spiel :smiling_face: : Kurven - um Die Schwaren-Blaadn 4 Takt Kühe :grin:…könnt ma a auf da Doppla Streckn Spüln :smiling_face: …Da schauns daun imma Bsondast Bleed ausm Leda :smiling_face:…Entweder Sie Bestrafen dann Einen mit absoluter Mißachtung , schaun in Bodn eine …oda Sie fangen aun Irgendwos von Unfair zu faseln …und Des is jo Voi Getuned :dizzy_face: , und so aun Schaß :grin:…Na Nix is Getuned,weils ned Nötig is , Und außerdem holtets sonst eh ned laung …Und üwahaupts in da Saison will i foahrn und Sicha ned Bleed ständig ummadumm Schraubn .Gschraubt werd im Winta :wink:

Lg Pg

von wegen feige nuss

i gib´s ja zua

vergleichskampf mit dir wurt schwierig

leistungsgewicht fürchtat i net, aber bzgl. kampfgewicht bin ich dir unterlegen du rippal du :wink: :grin:

chris

Jo :grin:…wennsd oba mal auf bzw in Deim Moppal sitzt :grin: , bist voi Sichara ois i aufm meinign aufghobn :smiling_face: …zwecks da Gerry und Killa Kraunkheit …Die Du a zu haben scheinst :grin: , kaun i Dir a Biachal empffehlln :grin:

F-D-H…so hoast Des :smiling_face: , is von Oskar Frissnixmehr :grin:…und sääähr Lesenswert :smiling_face: :grin:

Lg Pg

DAS schau ich mir gerne an.

mrslow, mit 2- und 4-Takter

wos manst mit „groß“??? gher i do a dazua oda gibts für mi a eigene kategorie??? :grin: :sunglasses: :grin: :sunglasses: :grin: :sunglasses:

oba i need :grin:…weyl mit Profis Spiel i need :wink:…Woas eh es Gaunze Forum dos Die Du dauand auf Irgendwölchn Ring Streckn ummadumm treibst…Na Danke :grin:

Pilli is zwar meist dumm- oba Nit Deppat :grin:

Lg Pg

… warum moch ma ned a 1000ps Togesausfohrt mit „gemischten Gefühlen“ ?

weil do rauchn dann vüzuvü leit auf an haufm in der gegend herum, des is ungsund

Warad a super Gelegnheit sich zu überzeugen wie wenig die Achterln und „großn Buama“ aufhoidn.

umgekehrt isses der fall… kicher
war am WE auf einer teilstrecke des höllentals unterwegs (tangential muß ich es leider manchmal anschneiden, um in mein revier zu kommen ;-)) - mit der kleinen enduro, die leistungsmäßig die werte eines achterls haben dürfte: furchtbare ängste hab ich um jeden einzelnen der etwa 20 jungs/mädels [;-?] ausgestanden, durch deren pulk ich mich durchfilzen hab müssen, aufdaß sich keiner verletze - weil sie ALLESAMT meinten, den kleinen müssens jetzt um die burg wieder z’ruckschnupfm im relativen winkelwerk am südende, die oamen norrn mit 200 kilo und 180/190er bremsauflage … :wink:

Des warad-daun :smiling_face:

Es Erschte Intanatzionale Nil -Pferd Räääs…im Rhinozarus Cup :smiling_face:

sischa … autos werden ja auch in PKW und LKW untergeteilt … :wink:

angst vor mrs. low oder mr. slow

kauf dir a tauuuuusenda :grin:

chris