Didi Teufelskerl

Schon nächstes Jahr - Die Formel 1 kehrt nach Österreich zurück | krone.at

Das ist die Nachricht des Tages (und natürlich der Gschropp vo da Kate und dem Wühöm).

Jetzt kömma bald wieder gen Spielberg pilgern und uns die Höhrer zudrönen lassen …
[size=240]

GEIIIIIIIIIIILLLLLL :wink: :grin:[/size]

kummt daun a de Moto-Gp aum Soizburgring des warat saugeil :eyes: :eyes:

des klingt guat,
oba…da fehlen woll noch einige genehmigungen :rage:
der didi is schon am onfong mit dem ring „baden“ gongen :eyes:
interesant werds ,wenn dann wircklich lei 40tausend zuseher am ring antraben dürfen :grin:
weil mehr sind woll nicht erlaubt :grin: :grin: :grin: :grin:

aso wia werden sich da didi und da börni sich des ausgmocht hoben…
didi,he börni i hob an fetten geldkoffer für dich,
:grin:
börni,na ja so 40cm sollt a schon dick sein :grin: :grin: :grin: :grin:

i werd ma koa f1 rennen mehr anschauen,
hab des eröffnungs rennen in spielberg gsechen,
aso des programm heftel vo anno dazumal hob i noch ,sommt am poster vom berger gerhard

griasserl

warat eh lustig mit eich owa des deppate Auto in Kras fohrn is a fade Aungelegenheit san eh olle vo da Box ferngsteiert :cold_face: :sunglasses: :smiling_face:

Abgsehn davon, dass i des fad find, isses schon a gute Sache.
Nur glaub i erst dran, wenn des Rennen gestartet is. Der obersteirische Sautrottl hat si eh scho zu Wort gemeldet.

na no den Vettlfoststinkefinger :grin: :grin: :grin:
und zwischen den Trainings gemma no aRunderl auf de Rennstreckn mit de Moppeds das da Maya a sei Freid hod :eyes:

der Herr Arbesser hat das ja schon einmal bewiesen.
alles nur eine Frage der Kohle (eigentlich ja zum scheißen, aber es ist halt wohl so)

… hoit amoi … erstamoi buchtn mir der Bernie a boar Johr ei … und wann man wieda auslossn ausm Hefn, dann oba a blos vieleichd derfts es de Autos beim im Kreis umadum foahren zuaschaugn … :smiling_face: :grin: :wink:

da Vettl hod gmant waunn bei uns wieda Furmel 1 gfohrn wird daunn wird a Österreicher er is eh sch fost eibürgert nur bei da Sproch haperts no a bissl

Besser wirds wenn hoffentlich bald der Ekelstein in die „Wohlverdiente“ geht.

Gruss Sigi

Der lebt aber in Ellighausen (ist so gross wie es klingt) in der Gemeinde Kemmental / TG.

Es wurden mehrere Bauanzeigen veröffentlicht:
http://www.kemmental.ch/dl.php/de/4d089c746a9df/Kemmentaler_Anzeiger_Nr_25_vom_14_12_2010.pdf
S. 4 unten rechts. :wink:
Genauer kann ich dir den Wohnort auch nicht mehr nennen, kannst aber die beiden Parzellen (1461 und 1465) mittels
http://geo.tg.ch/mapbender/frames/login.php?gui_id=Amtliche%20Vermessung
ganz genau anschauen. :sunglasses:

er hot jo a a Schweizerkatze als Freundin logisch das er dort seine Freizeit verbringt des is ma a völlig Blunzn wichtig is nur das er den Red Bull urndlich fohrt und damit gwinnt und olle 2 Wochen unsere Bundeshymne im Fernsehen zu hören is :eyes: :eyes: :eyes:

des kanntast oba oafacher hobm wannst zuagebm dadast dasd hoit doch a Germane bisd … :smiling_face: :grin: :wink:
Trotzdem ko i den Vettel Deppn ned leidn … des is des typische Gfries des wos ma im Kindagoatn sch herghaut hobm … :smiling_face: :grin: :wink:

host eh recht das er des Gfries vo an Müchburli hod owa er is da anzige der mit da Getränkedosn fohrn kau, jetzt hod a se no in St Eiermork 60 Hetar Woid mit an Hoizheisl kaaft nur wengan Gp in Spüiberg braf is da Buri
Fresser du stehst aufn Schummelschumi oda :eyes:

Bin ich schon wieder mit einem Gummihals einer Meinung. Wie wird das wohl enden? :worried:
:cry:

:wink: :grin: :sunglasses:

… do moch i ma gleich a Oxnkrachal auf … pro-ost :smiling_face: :wink:

Und Mario … des warad doch a Hit … a 1000ps Zwatogesfohrt aum Ring zum F1 schaun … juchuuuuu :wink:

… oba ich denk es könnt was werden. Und ja fad is relativ … i bin a ka Megafan oba aunschaun tua i ma des scho gern.

… da Überfan sein … ma kaunn sich des a nur so unterhoitungsweise eineziagn und zuaschaun is scho geil und vor ollem laaaaaauuuuuuut :grin: