Des stimmt irgendwie

lol leider stimmts und i fohr am sonntag weg nach südtirol mitn bike
i glaub i schnoi ma de ski am buckel gggggggggg

grüße
bremsleuchte

dort heißts ja immer daß an schnürlregen gibt

momentan scheint salzburg recht groß zu sein jetzt regnet es scho wieda oida i kann scho wieda im nass mitn bike hamfohrn grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
heut werd i mir poar bierchen genehmigen dann bin i von innen a noss ggggg

prost

bike wegfahren, weil zur frau motokatz fahr i net mitn auto, dort krieg ich niiiiiiiiiiie einen parkplatz

spezialisten ggggg aber ois wos uns ned umbringt macht nur härter oda nossa gggg warum siag i meinen eintrag ned in deien gästebuch auf deiner homepage ???

versuchs mal mit F5?

schass und jetzt aufs bike und im geliebten regen hamfohrn juhuuu wird wenigsten die kombi gwaschn ggggggggggggggggggggggggggggggggg

lg und schenen abend
vü spass beim fohrn hof du wirst ned zu noss
chris

viel spaß beim skido fahren sfg

naja, wünsch da viel spaß beim ski fahren fg

es bike kannst daweil mir geben, weil des brauchst jetzt eh net fg


lg tom

ich hab ja a regengwandl

warmduscha tztzt

gggg
lg und imma schön aufpassen mi häts in ana kurven fast auf de pappn ghaut weil i schain wollt wie weit der reifn hält im regen gg

scho 1,85 herst ggggg bin eh positiv eingstellt aber nur mir geht des ganze am socken treibhaus effekt blabla morgen reiß i den kat beim auto raus und heiz nur no mit steinkohle ggggggggggggg

lg
chris

to the roots *smile

claudia die sich freut das bis zum 20.06 kein Biernotstand sein wird

selba 20m2 balkon südseitig ganz letzter stock lol ätschi bätschi ggggggggggggggg

so i ziag ma jetzut a beir eini und hau mi vor de glotzn (tv)

bis morgen
gixxo

des glaub i dir so i geh jetzt mir a bier in de venen ziagn und schmeiss mi vorm fernsehr

lg und schönen abend
chris prost

tu ich ja nicht, bin gut durch die gegend gekurvt und heute is es ja eh wieder trocken

aber 3 tag im regen fahren ham mir greicht bin heute mitn auto in da firma wähhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
sag wan nfangst du eigentlich zum hakln an des is jo unmenschlich um was für uhrzeiten du schreibst gggggggggg

lg
chris

grad versucht munter zu werden…
nachdem ich allein wohn is des in der früh immer
aufstehn
compi aufdrehn
red bull oder kaffee trinken
anziehen
compi abdrehen
gehen

da habn wir was gemeinsam so rennt des bei mir auch ab wann i überhaupt compi abdreh der rennt eh meistens de ganze zeit weil i hab erm an der anlage anghängt und da rennan de ganze zeit de rammsteinvideos ggggggggggggggggggggggggggg kann so besser einschlafn lool

kaffee ind der frua is lebensnotwendig ggg

lg
chris

ps: jetzt siag i den eintrag auch in deinem gb ggg

also zum einschlafen bevorzuge ich das geschnurre meiner katzen… wirkt zehnmal besser als alles andere

kaffee oder eben bulle is uafmachmittel

zum ps: na paßt, odrrrrrrr`?

lg eva