Jo - 27.4.2014 12:47:58
|
|
|
kps_Pilgram1
|
quote:
ORIGINAL: Robert223 Ja des is a Schass! I moch den Fehler und fohr mitn Roller meistens mit normaler Kleidung, obwohl I a mit bis zu 80Kmh in den Kurvn de Metallteile schleifn loss, oba des werd I seit Thailand nie mehr lossn kennan glab I! :/ lg Jo selbst in Th oda auch Andere Länder wia zb in Italia bin i Nia ,mit da Kurzn Hosn , aum Hoib Ärmligem Leibal und a Nia mit Schlapfn gfoahrn . Es Mindeste woarn Lange Hosn , Einigamaßen passende Schuach , und a meist a Ganz Leichte Jackn -Hölm und a Des öfteren Leichte Handschuach , woarn sowiso Obligat . Auch wenns a ned da Optimale Schutz is ..es is eben Bessa wia Nix , auf da Haut , weyl noch Nix kommt Nix aussa Nockat und a Nockate Haut auf da Stroßn is halt Ganz Fatal . is halt mei meinung . Desweiteren mit da Hitze hob i mir a scho Vül Falsch Erzogenes wieder abgewöhnt ..Selbst Leichte Baumwollstoffe schaffen bei Großer Hitze a Gewisses Luftpoista zwischen Haut und Stoff . wenn mas Konsequent betreibt das heist Lang Ärmel beim Oberteil und a Lange Hosen . Desweiteren soits a ned zu Eng am Körper anliegen ..owa a ned so weit dosd beim Moppal foahrn ausschaugst wia a Gfladata Wäsche Stända ...waun i hier fahre , hob i a koa Schware Montur , weyls mi eben Einengt ..owa i verwende hier scho auch Hosen Lang , mit Protektoren und a Jacke mit Protektoren und passende meist Halb Hoche Schuh ..Friaras hob i meist a Erdmaun Leda Jockn und a Leda Lang Hosn oh zogn ghabt und Springa Stiefi ...Inzwischen find i owa De Neichen Kunstoffe im Kleidungs Bereich für auch ausreichend , weil i da meinung bin das mit Denan Leichte Stürze auch zu Überleben sind , und wenn a Schwara passiert , bist mit oda Ohne Schwera -bzw Leichter Kleidung sowiso im Bereich des Schicksals..des ists dann eh- wos mir sagen wird , wos bei dem Jeweiligen Sturz aussekimmt ....Handschuh und Helm is eh kloar ..und do sicha a koa Glumpad . Egal ob Schwer oda Leicht ---Ollas is Bessa ois Ohne ..weyl da ghörst wirkli da Katz waun wos is ..Und mit Gewalt Provoziern muaß is jo a ned Lg Pg