Das ist allerhand

The Vagina Song - YouTube   :grin:

…echt ollerhond :eyes:
hob i so noch nit gsehn…

lg

da saind oba scho a poar Knödln hoib und hoib, von Pfanni, dabei göll :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

… mein Gusta aufn Zwiferostbrotn heast :rage: mit de Kleistaknedln :grin:

Moizeid und bis später … wir rücken aus :wink:

Spass, nochad Und Grüße Er mir Kräftig , De Ondan Gschubstn :smiling_face: :grin: :grin:

Dangeee :smiling_face:, und Lg Pg

… wie wors KINO ??? Wos hobts eich denn einizogn ???  :eyes:

Die Sauband FAST vollständig angetreten … ausser unsern wurzlinger, der war leida vahindert.
Das Essen war prima wie gewohnt beim Brucknwirtn und wir haben den zwei Rauchern zuliebe im „Raucherbereich“ gsessn und feun jetzt wie die Sandler … :grin: Aber es war ein gemütliches Neujahrstreffn :wink:

LieGrü
da Gerry

oda Bessa Wie Fall i aus Da Bim :grin: :grin:, nedamal Bsuffn :grin:

na spass beseitn, is ned mir passiert, oba beim Aussteign von da 9 na, hat Sie sich an Knöchl umgschnackslt, Jo daun samma ins AKH oba Die hobn wirkli koa Guats Programm :grin:

Na is ned wirkli wos schlimmes passiert, koa Bruch eha a Zerrung , werd scho wida wern, aba schnell kanns gehn, sowas :worried:

und ois senkrecht bei Eich :grin:

Lg Pg

Verbiete mir den Eingriff in meine Privatsphäre …  :grin: :grin: oba nau guad wennst so neigierig bist … ois senkrecht Pille …

Loss die Mausi schön grüßen von uns und wünschst ihr bitte a guade Besserung !!! Und du fauler Sack tua ihr gfälligst die Fusserln massiern … wie sich des ghört :wink:

Jo oba bessa den Aundan , weyl sunst wirds glei Narrisch, so gschwoin wia Der no is :dizzy_face: :grin:

Lg Pg