Dachte schon alle wären Nett geworden

 
Verwandte Themen anzeigen: (in diesem Motorrad Forum | in allen Motorrad Foren)
Angemeldet als: Guest
Benutzer in diesem Thema : Keine
  Druckversion
Alle Foren >> [1000PS Motorrad Community] >> Motorrad Tratsch >> Dachte schon alle wären Nett geworden Seite: [1] 2   Nächste >   >>
Benutzer
Beitrag << vorheriger Beitrag   nächster Beitrag >>
Dachte schon alle wären Nett geworden - 28.8.2013 11:15:26   
mclord1974


Beiträge: 190
Mitglied seit: 19.4.2008
Status: offline
Hi,

Dachte letzte Woche schon es wären alle Nett geworden.
Jeden Tag deutete mich mind. ein PKW oder sogar mal ein Busfahrer an sich vorbei, machten extra Platz u.s.w...
Obs dran lag weil die 40 Grad endlich angenehmer waren, keine Ahnung.

Aber die Woche gings ja wieder voll los wieder mit Verkehr.
Und Gestern wurde ich 3x innerhalb 1 Minute durch Hupen "belohnt".

Und zwar wars deshalb, weil ein RotTaferl die erlaubten 40 fuhr, da will man ja vorbei. Der fuhr aber mitten auf der Fahrbahn.
Der erste PKW gab extra Gas, und hupte als Belohnung. Weil nen Biker darf man ja net reinlassen, der stört dann ja sehr. Vorsichtigerweise blieb ich dann lieber hinterm 40er-Raser ;)
Der zweite PKW nach dem ebenfalls, reinpressen wollte ich zur Sicherheit auch nicht.
Dann kam aber noch ein fetter LKW mit rund 70 (erlaubt 50) auf der linken Fahrspur (WagramerStr.) da hatte ich ausreichend Sicherheits-Platz. Na der musste auch hupen.
Was erlaubt man sich denn da das man vor nem LKW...

Dachte nun sans alle deppert worden. Liegt wohl am Wetter oder weil jeder wieder mehr "Staut"?

In Früh gabs auch mal ne freundliche Hupe weil wie kann man nur jemand überholen der zu langsam fährt?
Fuhr dann aber - musste lachen - auf der Busspur ein MaxiRoller Vollgas an der (und auch mir) vorbei. Vermutlich spielte die Frau im Auto dann Rumpelstielzchen.

Bin ja kein Heiliger beim Fahren (*gg*) , aber so aggressiv war meine Fahrweise echt nicht da gäbe es viel mehr berechtige Gründe wo jemand seine Hupe (aua, tut echt weh so ne Hupe) betätigt.

Is euch auch aufgefallen das die Leut die Woche viel narrischer sind ab dieser Woche (letzte Ferienwoche) ?

lg.




_____________________________

=============
Unterwegs mit:
Honda Varadero XL1000VA Travel (2008-) oder
KTM Superduke 1290R (2014 -)
Private Nachricht senden Post #: 1
. - 28.8.2013 12:30:56   
Rennquaxi


Beiträge: 948
Mitglied seit: 28.8.2010
Status: offline
quote:

ORIGINAL: mclord1974
Bin ja kein Heiliger beim Fahren (*gg*) , aber so aggressiv war meine Fahrweise echt nicht da gäbe es viel mehr berechtige Gründe wo jemand seine Hupe (aua, tut echt weh so ne Hupe) betätigt.


ganz sche zart besaitet für an motorradlfahrer... oder bist leicht a fahrerin???

< Beitrag bearbeitet von Rennquaxi -- 28.8.2013 12:31:25 >


_____________________________

:(|)

(in Bezug auf mclord1974)
Private Nachricht senden Post #: 2
Apropopsch zoart... - 28.8.2013 13:10:04   
DB_Killer


Beiträge: 7901
Mitglied seit: 22.8.2009
Wohnort: zu Hause
Status: offline
wos host denn do hiaza fiar a fragiles Hupfal im Avata???? Is jo greislich...

_____________________________

Abgeordnete zu Winston Churchill:
"if I would be your wife, I would poison your coffee..."
Answer of Churchill:
"if YOU woud be my wife I would DRINK IT!"




(in Bezug auf Rennquaxi)
Private Nachricht senden Post #: 3
Apropopsch zoart... - 28.8.2013 13:29:42   
mclord1974


Beiträge: 190
Mitglied seit: 19.4.2008
Status: offline
Ne also is noch alles dran am Mann behaupt ich mal *g*

Hupen bin ich ja gewohnt, is nix neues, manchmal verdient man sichs ja auch ;) aber 3 HupFetischisten gleich hintereinander... das hatt ich in den bald 21 Jahren am Bike noch nicht.
Is ja nicht so das ich mitten auf ner Kreuzung stand und Pause machte ;)

Mich wunderts nur wie narrisch die Leut auf einmal wieder unterwegs sind im Gegensatz zu letzter Woche wo ich dachte die Leut werden freundlich.


_____________________________

=============
Unterwegs mit:
Honda Varadero XL1000VA Travel (2008-) oder
KTM Superduke 1290R (2014 -)

(in Bezug auf DB_Killer)
Private Nachricht senden Post #: 4
. - 28.8.2013 13:53:42   
w_ds


Beiträge: 7043
Mitglied seit: 30.7.2004
Wohnort: Wiener Neustadt
Status: offline
die haben sich nur verstellt.

_____________________________

Nur ein Tag auf dem Motorrad ist ein guter Tag!

Mein Blog: http://stevesmotorradblog.wordpress.com

(in Bezug auf mclord1974)
Private Nachricht senden Post #: 5
i nitta - 28.8.2013 15:11:07   
silli


Beiträge: 13031
Mitglied seit: 28.10.2002
Wohnort: 102 km vorm stilfser
Status: offline
quote:

Hupen bin ich ja gewohnt,

oiso bei mir hupens selten,konn oba a sein das i schlecht höhr
falls ich einen höhr,grüsse ich in freundlich mit der linken,
als extra gibts den mittelfinger
soll nochmals wer sagen mowed fahrer sind unfreundlich zzzzz
mfg

_____________________________

Wer Trinken,Rauchen und Sex aufgibt,
der lebt auch nicht länger,es kommt ihm nur so vor.
sigmund freud






(in Bezug auf mclord1974)
Private Nachricht senden Post #: 6
. - 28.8.2013 15:23:42   
w_ds


Beiträge: 7043
Mitglied seit: 30.7.2004
Wohnort: Wiener Neustadt
Status: offline
lol, genau silli. und wenn ana den plotz zuamocht zum vorbeifoarn gibts ans mitn handschuach auf die seitenscheim. de titan-einlogn vo de handschuach schrecken e de meisten wieder auf de seitn

_____________________________

Nur ein Tag auf dem Motorrad ist ein guter Tag!

Mein Blog: http://stevesmotorradblog.wordpress.com

(in Bezug auf silli)
Private Nachricht senden Post #: 7
geh Silli - 28.8.2013 15:58:14   
tyssen


Beiträge: 2496
Mitglied seit: 12.2.2005
Status: offline
bei eich in de Berg herst maximal a Kuah brüllen des hupen is a Unart der Weaner[;) @ Lord de Urlaubszeit is vorbei und olle san wieder unlocker

_____________________________



greets da Liftboy




(in Bezug auf silli)
Private Nachricht senden Post #: 8
na jo - 28.8.2013 16:41:07   
silli


Beiträge: 13031
Mitglied seit: 28.10.2002
Wohnort: 102 km vorm stilfser
Status: offline
quote:

bei eich in de Berg herst maximal a Kuah brüllen des hupen is a Unart der Weaner

oiso mit am marving herast eh nixxe,mir hoben de germanen,
.....denk......i bin ma nit sicha wer des kloanane übel ist
oba egal,bin jo am sunntog 4 stund auf anera kreuzung in sterzing gstonden,zwegs ,der erklärung
warum de strossen gsperrt ist,
oiso, weanna wor koana dabei,den ersten platz der unvernunft haben de germanen gwonnen,
soviele deppen in so kurzer zeit genial.
de schweizer sein oba a lustig,hot da chefe vo de carabineri,oda wia de hoassen,
des schweizer autole auf an parplotz stillglegt,

nochdems 4x auf dem selben rundkurs zweg kemmen is.
wia ma gsegen hot, is des nit lustig was da am sunntog im unterland, bei am radelrennen passiert ist
griasserl

_____________________________

Wer Trinken,Rauchen und Sex aufgibt,
der lebt auch nicht länger,es kommt ihm nur so vor.
sigmund freud






(in Bezug auf tyssen)
Private Nachricht senden Post #: 9
na jo - 28.8.2013 18:14:05   
tyssen


Beiträge: 2496
Mitglied seit: 12.2.2005
Status: offline
des is a nur so weil du viel näher an den Germanen wohnst
wenn du mal des Öfteren in der Multikultistadt Wien währst würdest deine Meinung ändern


_____________________________



greets da Liftboy




(in Bezug auf silli)
Private Nachricht senden Post #: 10
Is des ... - 28.8.2013 21:02:16   
Gerry1702


Beiträge: 36730
Mitglied seit: 22.8.2005
Wohnort: Wiener Neudorf
Status: offline
quote:

Is euch auch aufgefallen das die Leut die Woche viel narrischer sind ab dieser Woche



.... poinisch ? Wie kannst du bitte eine Hupe hören ??? Mein BOS lässt keine anderen Geräusche zu .. weder auf der kleinen Gixxn noch auf der dicken Bandit ... "kauf dich ma ned größere Tröte" würde Werner sagen und recht hätte er

_____________________________

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

(in Bezug auf mclord1974)
Private Nachricht senden Post #: 11
Silli Multicultius?? - 28.8.2013 21:57:35   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline

quote:

ORIGINAL: tyssen

wenn du mal des Öfteren in der Multikultistadt Wien währst würdest deine Meinung ändern



owa Na ...do dada eh boid eigehn wia a Priml ohne Wossa ...da Goschate Bergbauan Bua ....





Anlagen (1)

_____________________________












(in Bezug auf tyssen)
Post #: 12
heast - 28.8.2013 23:33:27   
silli


Beiträge: 13031
Mitglied seit: 28.10.2002
Wohnort: 102 km vorm stilfser
Status: offline
quote:

owa Na ...do dada eh boid eigehn wia a Priml ohne Wossa ...da Goschate Bergbauan Bua ....




tant,tuans nit frech werden,
i bin schon a bauer...denk...oba frech....nö nö
goschat scho gor nitta ,gö
griasserl

_____________________________

Wer Trinken,Rauchen und Sex aufgibt,
der lebt auch nicht länger,es kommt ihm nur so vor.
sigmund freud






(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 13
auf asuzuki - 28.8.2013 23:38:20   
silli


Beiträge: 13031
Mitglied seit: 28.10.2002
Wohnort: 102 km vorm stilfser
Status: offline
quote:

Mein BOS lässt keine anderen Geräusche zu

gerry auf a suzuki schraufft ma an yoschimura auffe
i hätt noch a komplettanlag im keller liegen
passta oba lei auf gsxr 1100 auffe.
griasserl

_____________________________

Wer Trinken,Rauchen und Sex aufgibt,
der lebt auch nicht länger,es kommt ihm nur so vor.
sigmund freud






(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 14
...denk... - 28.8.2013 23:45:59   
silli


Beiträge: 13031
Mitglied seit: 28.10.2002
Wohnort: 102 km vorm stilfser
Status: offline

quote:

ORIGINAL: tyssen

des is a nur so weil du viel näher an den Germanen wohnst
wenn du mal des Öfteren in der Multikultistadt Wien währst würdest deine Meinung ändern


na jo ,da erscheint mir tirol das kleinere übel zusein.
mir longen de wiener,wonns zum schifahren kemmen,
abgsegen davon,is der unterschied zwischen germanen und wiener nit gor so gross.
oda wia erklärst da sunnst das de pilli tant sich do so woll fühlt
griasserl

_____________________________

Wer Trinken,Rauchen und Sex aufgibt,
der lebt auch nicht länger,es kommt ihm nur so vor.
sigmund freud






(in Bezug auf tyssen)
Private Nachricht senden Post #: 15
Ey ...Biable - 29.8.2013 0:22:21   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline

quote:

ORIGINAL: silli

oda wia erklärst da sunnst das de pilli tant sich do so woll fühlt
griasserl



.....Bsssccchhhddd!!...weyl









Anlagen (1)

_____________________________












(in Bezug auf silli)
Post #: 16
Ey ...Biable - 29.8.2013 0:37:18   
silli


Beiträge: 13031
Mitglied seit: 28.10.2002
Wohnort: 102 km vorm stilfser
Status: offline

na dann ,kimm mal im winta zu mir auffe,
kost und logie für 5 tog frei,gelle
und donn fahr ma mol a tagerl oda zwoa.
do gibts koane ausreden zwegs hubtraum
griasserl vom olten monn aus de berg

_____________________________

Wer Trinken,Rauchen und Sex aufgibt,
der lebt auch nicht länger,es kommt ihm nur so vor.
sigmund freud






(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 17
Ha - 29.8.2013 6:10:00   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline

quote:

ORIGINAL: silli


na dann ,kimm mal im winta zu mir auffe,
kost und logie für 5 tog frei,gelle
und donn fahr ma mol a tagerl oda zwoa.



Noi Opi des gaht oba a Nitta ...weyl waunsd scho Getextet hosd , dosd aun Mittlschwarn Herzkaschpi griagst nur waunsd a klans Maicole treibn duasd , wia soi des daun a no im Winta seyn ?
...Na na aum End zeigns mi no aun Zwecks Leichn Flädarei-usw

Lg PT

_____________________________












(in Bezug auf silli)
Post #: 18
glashaus - 29.8.2013 8:15:45   
sciron


Beiträge: 2787
Mitglied seit: 31.12.2004
Wohnort: Linz
Status: offline
quote:

ORIGINAL: DB_Killer

wos host denn do hiaza fiar a fragiles Hupfal im Avata???? Is jo greislich...


da quaxi ist befangen und a feiner herr nu dazua, drum kriagst von mir a antwort

wer im glashaus sitzt soll nicht mit krügerln werfen, du schiachs gelbs avatarwutzerl, so schaut´s aus

nix gegen a kanten sagen gell, sunst kunnts sein, dass ma da a stoppelfrisur anderer art verpassen


chrrrrris




Anlagen (1)

< Beitrag bearbeitet von sciron -- 29.8.2013 8:16:26 >

(in Bezug auf DB_Killer)
Private Nachricht senden Post #: 19
. - 29.8.2013 8:28:49   
Rennquaxi


Beiträge: 948
Mitglied seit: 28.8.2010
Status: offline
quote:

ORIGINAL: DB_Killer
wos host denn do hiaza fiar a fragiles Hupfal im Avata???? Is jo greislich...


maun, wo bistn du dagegen grennt???
mei feines 2 takterl wird da glei dort an scheitl ziagn, wo de kawa mangels asphalt net hinkumm! *ggg*

und fragil is des mit sicherheit net, des kaun ma beliebig um d' erd haun: mocht eam gornix!




Anlagen (1)

_____________________________

:(|)

(in Bezug auf DB_Killer)
Private Nachricht senden Post #: 20
dr. quaxi's diagnose: - 29.8.2013 8:35:57   
Rennquaxi


Beiträge: 948
Mitglied seit: 28.8.2010
Status: offline


_____________________________

:(|)

(in Bezug auf mclord1974)
Private Nachricht senden Post #: 21
. - 29.8.2013 8:59:05   
w_ds


Beiträge: 7043
Mitglied seit: 30.7.2004
Wohnort: Wiener Neustadt
Status: offline

quote:

ORIGINAL: Gerry1702

.... poinisch ? Wie kannst du bitte eine Hupe hören ??? Mein BOS lässt keine anderen Geräusche zu .. weder auf der kleinen Gixxn noch auf der dicken Bandit ... "kauf dich ma ned größere Tröte" würde Werner sagen und recht hätte er


jetzt wo du des sogst gerry foits ma a auf. i her a nie an hupm - muas am remus-tüterl liegen ...

_____________________________

Nur ein Tag auf dem Motorrad ist ein guter Tag!

Mein Blog: http://stevesmotorradblog.wordpress.com

(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 22
Najooooo... - 29.8.2013 9:01:24   
DB_Killer


Beiträge: 7901
Mitglied seit: 22.8.2009
Wohnort: zu Hause
Status: offline
Freunde der Eieruhr... langsam und schön sprechen, weul da oide Mauuu, kimmt sinst nit mit... AHA, DU oisa, gib's zua das'd earm infiziert host mit dem Gatschzeigs... meiomei... mir hobn doch STROSSN, wozu braucht ma des???? Zumindest DU bist ehh schau zig moi z'saummagflickt.... und oiwei no geil auf's "Saundburgnbaun"...

Kaf dir doch deim Oita entsprechend... a .... Harley?.... i renn schau....

_____________________________

Abgeordnete zu Winston Churchill:
"if I would be your wife, I would poison your coffee..."
Answer of Churchill:
"if YOU woud be my wife I would DRINK IT!"




(in Bezug auf sciron)
Private Nachricht senden Post #: 23
Ahaaaa... - 29.8.2013 9:04:29   
DB_Killer


Beiträge: 7901
Mitglied seit: 22.8.2009
Wohnort: zu Hause
Status: offline
Jo hiaza daschaug i's bessa ohhh!

Soso.. hod a die infiziert da oide Chrissinator.... auf de "oidn Tog" no geil an Schodda z'fressn... na des is nix fiar mi, hob i oisa junga probiert, hod mi nit megn... i bleib auf da Stroßn!
Jo mei... waun de oidn Maunna sunst nixi z'toan hobn... kemman's nur auf bläde Gedaunkn...

_____________________________

Abgeordnete zu Winston Churchill:
"if I would be your wife, I would poison your coffee..."
Answer of Churchill:
"if YOU woud be my wife I would DRINK IT!"




(in Bezug auf Rennquaxi)
Private Nachricht senden Post #: 24
in meine... - 29.8.2013 9:06:59   
DB_Killer


Beiträge: 7901
Mitglied seit: 22.8.2009
Wohnort: zu Hause
Status: offline
quote:

muas am remus-tüterl liegen ...



..."Tüterln" kummt nur a Zero-Zero... do heart ma daunn ... jo kau Auhnung... in der Weichibillität is des daunn ehhh wuarscht...

_____________________________

Abgeordnete zu Winston Churchill:
"if I would be your wife, I would poison your coffee..."
Answer of Churchill:
"if YOU woud be my wife I would DRINK IT!"




(in Bezug auf w_ds)
Private Nachricht senden Post #: 25
infektionös - 29.8.2013 9:43:29   
sciron


Beiträge: 2787
Mitglied seit: 31.12.2004
Wohnort: Linz
Status: offline

quote:

ORIGINAL: DB_Killer

Soso.. hod a die infiziert da oide Chrissinator....

Jo mei... waun de oidn Maunna sunst nixi z'toan hobn... kemman's nur auf bläde Gedaunkn...



falsch, ganz falsch

da rennfrosch kunnt altersmässig mei sohn sei

heute lässt wieder gar ka fettnäpfen aus


chris

(in Bezug auf DB_Killer)
Private Nachricht senden Post #: 26
. - 29.8.2013 10:15:41   
Rennquaxi


Beiträge: 948
Mitglied seit: 28.8.2010
Status: offline

quote:

ORIGINAL: DB_Killer
Jo mei... waun de oidn Maunna sunst nixi z'toan hobn... kemman's nur auf bläde Gedaunkn...


"oide mauna" sogt er. herst, jetz kriag i glei depressionen...

_____________________________

:(|)

(in Bezug auf DB_Killer)
Private Nachricht senden Post #: 27
Jo wos was... - 29.8.2013 12:45:32   
DB_Killer


Beiträge: 7901
Mitglied seit: 22.8.2009
Wohnort: zu Hause
Status: offline
...i... trotzdem... daunn kaunn sich des Froschal hoid erscht zalegn, du host di schon a poaarmoi zalegt, i bin frisch g'flickt... oisa soit i a damit aunfongan, damit i mi wieder auf's Neiche zalegn kaunn!

Najoo... i glab de Gatschupferei saumt passenden Mopperln überloß i gaunz eich!

Und Fettnäpf sein oiweu guat... boidsd ma's schau amoi g'sogt host, nochand is hoid de Alzinose schuid... aus!

_____________________________

Abgeordnete zu Winston Churchill:
"if I would be your wife, I would poison your coffee..."
Answer of Churchill:
"if YOU woud be my wife I would DRINK IT!"




(in Bezug auf sciron)
Private Nachricht senden Post #: 28
narben - 29.8.2013 13:03:08   
sciron


Beiträge: 2787
Mitglied seit: 31.12.2004
Wohnort: Linz
Status: offline

quote:

ORIGINAL: DB_Killer

i bin frisch g'flickt... oisa soit i a damit aunfongan, damit i mi wieder auf's Neiche zalegn kaunn!



muffengänger

a paar so narben machen MANN für frauen erst so richtig interessant

ab an gewissen alter reicht a briefmarkensammlung nimma

da muaßt mit olle tricks arbeiten


chris

(in Bezug auf DB_Killer)
Private Nachricht senden Post #: 29
Oisa... - 29.8.2013 13:33:49   
DB_Killer


Beiträge: 7901
Mitglied seit: 22.8.2009
Wohnort: zu Hause
Status: offline
...waunn's wos gibt, wos mir aum Oa... vorbeigeht daunn WEIBSN!!!!!!!

I hob ane, de zöhlt fiar 100'dat, damit hob i, soit sie je ohne Rosenkrieg gehn, fiar mindestens drei Leben genug von dem Voik!!!

Ajooo... wieso Muffngänga??? I schreib doch nochdem se mich g'flickt hobn, KAUNN I MI WIEDER zerlegen...

< Beitrag bearbeitet von DB_Killer -- 29.8.2013 13:35:23 >


_____________________________

Abgeordnete zu Winston Churchill:
"if I would be your wife, I would poison your coffee..."
Answer of Churchill:
"if YOU woud be my wife I would DRINK IT!"




(in Bezug auf sciron)
Private Nachricht senden Post #: 30
Seite:   [1] 2   Nächste >   >>
Alle Foren >> [1000PS Motorrad Community] >> Motorrad Tratsch >> Dachte schon alle wären Nett geworden Seite: [1] 2   Nächste >   >>
Direkt zu:





Neue Beiträge gelesene Beiträge
TOP Thema neue Beiträge TOP Thema gelesene Beiträge
Gesperrtes Thema neue Beiträge Gesperrtes Thema gelesene Beiträge
no Beitrag hinzufügen
no Beitrag beantworten
no Neue Abstimmung
no Stimme abgeben
no Eigene Beiträge löschen
no Eigene Themen löschen
no Beitragsbewertung