Crosstourer und NC700x

Erste Bilder von den Serienmotorrädern:
[url=http://attapirati.com/blog/?p=7771]http://attapirati.com/blog/?p=7771[/url]

LG

können sie jemand anderem verkaufen, der Rest ist guter Mainstream.Kann man kaufen.

…könnt’ ich mir gut als wintermoped vorstellen! müßt’ sie mal in natura sehen! :smiling_face:

i hab ma de 700 nc kafft a supa geiles möpi,im mai bstellt im august kriagt
und scvho 3000 km obadraht. :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:

is des rollermoped aus dem dreigestirn! hab sie in frankfurt ausreichend getestet und für praktikabel empfunden, vor allem als nutzfahrzeug… und dazu noch einen hauch sparsamer als meine 1500’derter… :wink: :grin:

sag bloss, dir hat die ruckelige doppelkupplungsschalterei getaugt?
ich kann dankend darauf verzichten. einem freund, der sie gekauft hat,
taugt sie, er bemängelt nur die wenigen pferderln. da hätte er gerne mehr.
zum glück sind die geschmäcker verschieden.

ist das integra-getriebe nicht, schon gar nicht, wennst sie dauernd auf zug haltest… da ist mein uralt-kardandampfer schon mehr „ruckelig“… und mein getriebe ist auch deutlich lauter, was aber vielleicht auch an der größe der zahnradln drinnen liegen könnte… :wink:
 
nein, als ersatz für die wing keinesfalls, eher als nutzfahrzeug, um ohne zu viel stress im morgendlichen und abendlichen berufsverkehr ins büro und wieder heim zu kommen, dabei halbwegs akzeptablen wetterschutz und dazu deutlich weniger spritverbrauch als mit meiner alten eisenlady zu haben… nicht mehr, aber auch nicht weniger, denn schön ist was anderes, und komfortabel auch… :wink:

bei meiner probefahrt gabs keine chance den topf voll auf zug zu halten.
vlt. deswegen der komische eindruck.

schönheit liegt im auge des betrachters, in schwarz/rot ist sie akzeptabel,
in weiss für mich nicht.
das mit dem komfort stimmt leider. der hintere revoltiert relativ rasch.

villach siehg i lei ane foahrn und de is weiss.

ich heb sie in Silber bstellt leider nur in weiss bekommen,spritverbrauch ca .3 lita auf 100 km
hab sie ohne automatik man möchte sich doch nicht schämen wenn man wo stehen bleibt,
so ohne kupplungshebl :smiling_face: :smiling_face:

i hob a schworz-rote zum testn ghobt… owa schena iss deswegn a net wurn! und hintn sitzt bei mir eh kana freiwüllig außa da schwiegermutter oda an von meine dirndln… und de hom nix zum redn, do schau i scho drauf! :grin: :grin: :grin:

recht hobn i hob a weiss - schworze und sehe sie nur zum foarn,na den schwiegerdrachn nimm i nit mit. :grin: :wink:

is a persönliche soch, wos an gfoid und wos net… die nc und die crosstourer und de aundan neichn hob i ma a interessehoiwa aungschaut… und probegsessn, is net meins! die integra wor die anzige, wo i ma denkt hob, daß`zum oawatnfohrn praktisch warat… owa so a togestour mit 700km mechat i a auf da integra net fohrn!

mit „da hintare“ hob i mein eigenen ollawertestn gmant. :grin:

waas jo kana. host eh 2 bremshabl.

auserdem kannst ja den helm aufe hängan damit ma den leeren platz nit sieht.
Also mir gfallt de maschin ,is ja gschmacksache mir gfallt zum beispiel ka
guidwing so a schiacha eisnhaufn oda de v-strom a so a scheiss hefn :grin: :wink:

a guidwing??? 70% recyclingfähigs plastik! drum hot’s in deitschlaund jo a den grünen punkt kriagt… :grin: :grin: :grin:

und lebt ewig ,wenn die welt nimma steht,die guldwing steht noch imma da
weil is eh alles plastik. :grin: :wink: :wink:

so in etwa!!! :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
 
ab 2014 sind sie vielleicht auch kompostierbar… :wink: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

hoffentlich nicht so ein schönes möpi ,dann wars ja papier :wink: :wink: