Coole 125 ;)

Hey, leute
hab schon mal ein Thema über 125 eröffnet, aber jetzt wirds bei mir ernst mim kaufen und da gibs halt noch ein paar kriterien…
Ich suche nach einer 125ccm, die cool aussieht (supersportler oder Supermoto) und auf jeden fall gut klingen soll, ich bin ja noch ein Motorrad-noob
und hab deshalb keine Ahnung auf was es alles ankommt.
SIE MUSS AUCH BILLIG sein, neu oder gebraucht is egal :wink:
freue mich auf jede antwort
glg

oiso i hab mir meine eisen immer selber ausgsucht…owa wann ma heut alles im netz von die anderen serviert kriegt is des natürlcih schon weitaus komfortabler. dafür hab i vollstes verständnis… :grin: :grin:

a geh pilli - jetzt geb i mir müh, dass i a wengerl kultivierter daherkumm und du entlarvst mi wieder schamlos…i wollt halt nur des nivea"u" von de antworten ein wenig heben… :grin: :grin:

oiso dann net: willst, dass ma dir des popscherl a no auswischen bua? :grin: :grin: :grin:

des is halt der generationsunterschied…mir ham uns lange jahr was gwunschen und irgendwann hamma uns dann was anderes leisten können, was in die richtung gangen is…
jetzt san die wunscherfüllungen schneller als die recherche darüber, was ma eigentlich wirklich haben will… :wink: :cold_face: :grin:

Aiso i glab ez soid i amoi a bissl wos kloastön…
I muas naxts joa a 125 fohn, weil i 1. Nimma mid 45 (bei maina sands 80) umaguakn wü und i don a beim a schein schnölla featig bin!
Und noamalaweise frogad i jo nid owa wennst zu an händla higehst und di erkundigst, darad dea dia glei de taiaste gem und ahnung hod a söbst koane!!!
Meine ötan sand a ned grod motorradfreunde weshoib i koan cent fu deanan griag und i ma des hoid söbst daspoan und daoabaitn muas, wobei nid recht fü aussa kimb…
Aiso fandats i nett wenns ned an scheiß üba 125a sogs oda dos i söbst aussuachn soid und anstottdessen mia oafoch a bissl höfts.

[/quote]
Geh Bitte…sey ned goar a so Schwierig :grin:…Wia a Weib heast :grin: erstamoi hob i da eh a Werkstatt genannt und Zwoatns schau hoit wos i selba fohr…a Bissal aun Schmäh firn wirst scho kennan miassn do herinn… :dizzy_face:

Pg

[/quote]

nana spaß vasteh i scho owa i hob DO HARIN gfrog, wail do motorradl fohra sand de a ahnung hom und ned soiche de mid ana ledajackn und brün mit iara vespa duacht stot fohn :wink:

Des is a antwoat mid dea ma wos ufomga ku :slight_smile:
Des ondare warad as gleiche ois obst sogst " suachst a handy, geh zu an handyshop"
Kloa schaug i mi bei an händla um xD

As hechste wos i ausgem konm san 3000 vl nu 3500 owa des is don scho schmerzvoi…

i kann des net so richtig nachvollziehn, weil bei mir war zuerst des objekt der begierde und dann die notwendigkeit de lizenz zum flöten z´machen.

hast überhaupst keine vorliebe? no gar nix ins aug gefasst? willst einfach nur fahren? des kann i net glauben.
gar no net amal ein wengerl im modellangebot herumgeschmökert?

des warat jo so wie „egal wia de oide ausschaut, hauptsoch pudern“ :grin: :grin:

des erste was ma macht is des gebrauchtamgebot do herinnan durchstöbern. dann gibts im idealfall was, was einem gfallt oder zumindest in die engere wahl kommt und dann fragt ma, was die anderen davon halten. owa so wie du da herinnen dei frag in raum schmeisst, gibts des do am tag 10 mal und dann nach x-vorschlägen kommt ma drauf, dass enduros oder rennbirn net so gsuacht san…, weil ma eher auf chopperln oder sonstwas steht…des is mühsam.

net bös sein, aber so is des…

und mit 125er kann i eh ka auskunft geben, weil i sowos no nia net gfahren bin…stimmt net - i hab amoi an 125 roller ois ersatzfahrzeug von der werkstadt kriagt…mir grausts heit no… :grin: :grin: :grin:

an mittelscheitel owa koane augen…gaunz schee verbaut oder? :grin: :grin:

bitte ned de guatn.wasst eh, bin immer no auf der suche.

Natürlich hob i a boa schene ins aug gfasst, wia aprilia owamdo gibs koa gebraucht ( oane hots do gem) und da händla mecht 4500 dafüa sechn…

Ajo und i woot amoi so a übasicht hom vu typn de jahrelang scho von aiso wos eana a onspricht natürlich de top markn wia aprilia honda yamaha owa de sand ausahoib da preisklasse, honda zwoa nid owa üwa de cbr hob i id fü guats kead…

http://www.1000ps.at/gebrauchtes-motorrad-841047-YAMAHA_TZR_125 gern verod is jo ned.

warum varodst des nid gern?

weilst a mx nimmer griegst.es gibt ka besseres sumo achterl.

Uhh entschuldige ^^ :rage:

Bei Olla Liab, zu de Achtaln…oba bei so ana Aunsage , gibts Nix zum Auntwortn…außa :eyes:…De Lebend gebäährenden Kaschmir Schweindaln saind fürs 2011 er Joahr , scho Alle Ausverkauft :grin:

Trotzdem 1 Hinnweis gibts :wink:…schau Di bei De 2 Takt Achterln , wia Aprilia , Cagiva, Yamaha, oda Honda um. da könntest vielleicht doch no wos findn…

Lg Pg

Rami :grin: BITTE!!..Oida Schleima :grin:…sog halt glei dossa Sich selbing und Gaunz Alanich :grin: seyn Deppatn - Plempi aussuachn soi :wink:…i maan :eyes: sunst bischd jo a Nit so Zimpalich odrr :dizzy_face: :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

NA OISO !!!

ENDLICH :eyes:…issa wida da Oide Flegl wia scho imma woar :grin:…Guat daun brauch i ma jo kane Sorgn, mehr mochn und ganz geschmeidig, es Telebimsl wida auszumschoitn , das schon im Begriffe woa de Rettung zum Ruafn :grin: :grin: :grin: :grin:

Pfiating und Lg Pg

Geh Bitte…sey ned goar a so Schwierig :grin:…Wia a Weib heast :grin: erstamoi hob i da eh a Werkstatt genannt und Zwoatns schau hoit wos i selba fohr…a Bissal aun Schmäh firn wirst scho kennan miassn do herinn… :dizzy_face:

Pg