Calendar-Girl-Video (KTM RC8)

http://www.motorcycle-usa.com/1080/Motorcycle-Video/2011-Motorcycle-USA-April-Calendar-Girl-Video.aspx

jo, schaut geil aus. wos kosts?

na wos woi, ha? :eyes:

de kanntn natürlich! :grin:

ist denn los?
Eine fesche Latina (wenn sie es selbst ist) u. sie wird nicht bequatscht von wegen Strapsen etc?
Schon die Frühjahrsmüdigkeit eingekehrt?

Gruss sigi

… da Pezi dirfat auf Urlaub sei … :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Renntermin in Portugal soviel ich weiss!
Hoffentlich hat er Spass! 

sehr an eine Miss Niederösterreich von anno dazumals. Das Mäderl am Video könnte eine Kopie von ihr sein. 
Mitlerweile schaut sie sicher nicht mehr so aus, weil die ist auch schon Mitte 40.  
Und irgendwie weiss ich nicht was die Homepage von der Latina  vermitteln soll?
Die Liebe fürs Leben?
 

dottore is verhindert und für mi stinkt des zu sehr noch fake :grin:

 
 
 
gibts owa Gott sei Daunk a scho wos. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:
 
[image]http://www.myconfinedspace.com/wp-content/uploads/2010/01/troll-spray.jpg[/image]

 
 
 
kaunn a wissn, dass´t Du plaudan wüllst. :eyes: :wink:

bild funkt net…

 
 
warum denn in die Erna schweifen,
 
die Ute liegt so nah. :wink:

 
 
weuls a guate Bekaunnte is und Du oida Hodalump ollas sofurt bespringst, wo a Körpatemperatur messbor is. :cold_face: :grin: :grin: :grin:

Und Nu? :grin:

Lg Pg

des Avatar Buidl oda da Kalenda :eyes: :grin: :grin:

Lg Pg

oba schnell a End hod, waun De Futtakrippn laar is :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

a koa Ahnung wia imma bei sowas :grin:, auf jedn Fall ists a Relativ Sprachlose Gschicht :grin:

Lg Pg

wissn kauns a Jeda :smiling_face:, nur Intresierrn werds hoit neamands :grin:,obwohl Die Gute Ute heit scho da herin ohgmeld woar :wink:

Lg Pg

oiso bei mir ists ned :grin:

UND Wiso sagt mir dann Da Werte Herr Schrotti ned wo Die UTE liegt und ob Sie Gut liegt :sunglasses: :cold_face: :grin:

Lg Pg

ned SOFORT :grin:

weyl-Die laufn vor mir imma davon auf an Bam :smiling_face:…i zähl daun imma bis 3, Aber bei 2 Schüttls i scho oba, des is verrii Trikki :smiling_face: :grin:

Lg Pg