Bravissimo!

1000ps Redaktion !!! :wink:

Endli wida a Beitrag -Der mich Wahrlich erfreut :smiling_face:…BITTE SO WEITERMACHEN :smiling_face:

Kawasaki Kamikaze
750er Zweitakt. Mehr Worten bedürfte es eigentlich nicht, um das grüne Biest zu beschreiben.

size=1[/size]

Tod gesagte Leben Länger :wink:-Maunche sogar Ewiglich :grin:

bzw. Wer Sowas mal Gefahren ist oder immer noch fährt -weis eh um was es geht

und üba Jolly Moto , brauch i a Nix Viel Extrig erwähnen :sunglasses: , (hobs auch in meina TZR .)
Ergebniss: :eyes: Funktioniert Tatsächlich so Guat wias Ausschaugt :wink: :smiling_face:

(Buidl von 1000ps)

Lg Pg

Ps . Respekt an Den Erbauer :wink:-Gute Arbeit so Finde ich

… nicht selber aber am Rücksitz bei meinem Arbeitkollegen Ronny mitgefahren auf da 17ner von meiner Lehrstelle Volvo Scholz rauf Richtung Ketzer … bist du deppat war das ein Geschoß Pilli :grin: :wink: Drei Zylinda Zweitakt is a feste Kombi.
Schaut auch heute noch recht frech aus die alte Lady :wink:

Onki , des werd a Gaudi gwesn seyn gell :sunglasses: :grin:

was ich noch erwähnen wollt -auch wenn mans Vielleicht Nicht Ganz Glauben kann -…Das Ganze war auch Ganz Gut Haltbar -zumindest in da Damaligen Zeit , und ist den 4 T in Nichts Nachgestanden …Manchmal wunder i mi aba schon wia ma mit sowas Überleben konnte :eyes: , Aber da waren eben auch Andere Prioritätn und Moden gefragt , Denk an Unsane oidn Zündapp :sunglasses:…Viele Waren einfach Froh überhaupts was zum Fahren zu haben …und Heutzutog haut ma Sich Die Köpf VERBAL zwecks Modernitätn zb. ABS , ASR usw ein :grin:

wos für a Varrückte Welt ha? :grin:

Lg Pg

… oidn Zündapps (damals natürlich neiche Zündapps dank Papa) waren zumindest im Raum Wiener Neudorf - Mödling - Guntramsdorf - Vösendorf das NON + ULTRA und wennst a fesche Maus ohschleppm woitast eun MUSS :grin: :grin: dann aber auch nur der runde Scheinwerfer und GRÜN :wink: ma erinner mi ned, wie scheh wor des … kane Sorgen um Irgendwos - Mo-Fr orbeitn und Fr Nochmittog is losgaungan … mir worn 16 Habschis und haum sich immer im Hyrtlpark zu Mödling troffn und daunn … Gaslight Bar in Weiseenbach oder Discothek Wyborowa in Purboch … unsere erschtn Leithabergerlebnisse laung vor Mayer und Dreckskurfn. :wink: Mir worn immer auf Achse und es wor saugeil …

Jo Onki :grin: Eigentlich Nix Anderes wia bei Uns am Mingna Stadt Rand Aufgwaxenen :sunglasses: . da Vorteil von De Greibln woar halt das ma auf Einmal Richtig Mobil woar und a in Stadt Teile , oder Orte komman is , Die ma Davor halt Nur vom Hören -Sagen kennt hod . i gfrei mi Heite noch Narrisch Diese Zeit Erlebt gehabt zu dürfen :sunglasses: :grin:

Lg Pg

… oder in Wien im PSY im Voiksgortn oder im Tiffany im Erschtn … do samma teilweise nächstn Tog mit da Bodna Bauhn die Mopettn hoin gfohrn weu ma so fett wia ma worn nimma gwusst haum wo om und unt is :grin: :wink:
Diese Zeit haben viele unserer Genaeration erlebt weil a gscheide Mopettn wichtiger war wie alles andere, Geld war immer knapp aber es war einfach schön.
Heite hockns vor an Rechna oder schreim den gaunzn Tog deppat im Fetznbiachl hin und her …

Und weyl des a ned mei Haupt Lebensaufgabe ist …werd i mi Jetzn nochad um mei Neichs Kindal kümman …do kimmt für mi eh mehr rüba ois de Schreiberei , Die in Letzter Zeit eh zu Viel woar . Daher ists eh Zeit gworn , wida amol sich mehr mitm Praktischem -in dem Foi es Moppal zu Fahren- zu Befassen ois de Öde Lange Winter -Schlecht Wetta bedingte Theorie , in Irgend welchen Foren rum zu Proln :sunglasses: …Jojo i nehm mi da ned aus -Warum auch ?..weyl-wos is des hods ebn :grin: :smiling_face:

Lg Pg