BMW & Schnee = ARRRRRRR

i was ja ned wie oft i des blech hinten rechts hin und herbogen hab, aber jetzt machmas glei noamal… aber wozu groß abmühen, der nächste Winter kommt bestimmt.

Kennt des wer wennma si Rücken an Rücken von wem ausseziagn lasst und die sau bremst genau in der scheiss sekundn wost ned nach hinten gschaut hast?

lässig

jetz vasteh i die gaunzn leid da heraussen mit ihrm fronttrieb und ihrm allrad…

… tua I mein Oirod ollahechstns 10 Tog im Johr.

Oba do mecht I eahm nimma missn. :wink:

(Eigantlich genau wia de Schneefräsn … :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:)

Den aus Fremdteilen zusammengeschraubten Lindner hast du vergessen. :wink:
Und aus Österreich kommt ja nur eine CNH-Serie (z.B. Steyr 9000MT). Der Rest ist ein rot-weiss angemalter Case bzw. New Holland. :wink:

Interessant ist Claas. Solange die Renault hiessen, hat sie keiner gekauft.

ein großer traktor… er zaat mi 20 meter hintare daweu hätt 1-2 meter greicht des hab i a ned ganz verstanden, i hab irgendwie glaubt er fahrt jetz mit mir spaziern oder so… und es war der nachbar von der konkurenz…
wahrscheinlich hat er eh gwart drauf das i vorschau :slight_smile:
naja i hätt afoch voll in die eisen steigen müssen… nur wär i erm dann trotzdem hint reingrutscht, scheisserei is des…

die winterreifen hinten san no „guad“ im polizeilichen sinne…

vielleicht lass i nächstes mal einfach no 0,5 bar raus und lass die Schottersackln bis april drin…

i wollt mei Kundschaft hamfian, nur warn beide wege zum „daham“ der Kundschaft auf 600 höhenmeter auf 30 cm zugeschneit… da hast mim geländewagen aaaa probleme :slight_smile:

er(2-3 promille) hat gmant des geht, und i als alter optimist fahr eine, und i hab 3 meter in den weg reingschafft, mi nacher wieder freigeschaufelt und an den fahrbahnrand der eingeschneiten hauptstraße gestellt, und wollt mit ernan warten, aber offensichtlich hams die Eltern a ned gschafft das die Burschen abholen :slight_smile:

deswegen war dann zufußgehn angesagt, die kundschaft steigt aus und steht hüfthoch im Schnee im Acker, halt sich an der Tür fest, der kollege hinten macht die tür auf stoßt die andere weg und die kundschaft #1 liegt im Schnee :slight_smile:

danach versuch i zum wegfahrn und da bmw glaubt er muass sei heck im Acker parken… nix gradaus wegfahr sonder halt seitlichbewegung

gott sei dank is 200 meter weiter vorn a traktor im rückwärtsgang, ein findiger bauer, da nachbar von meim Ex Chef :slight_smile:

naja i hab erm 5 euro geben, oba die vollbremsung hätt a ned sein müssen, und 1-2 km/h hätten a greicht statt die 5 km/H

war eh a guads wochenende, owa die gegend bei mir heraussen fordert einem auto schon was ab mecht i behaupten!

irgendwann hab i dann glernt wie ma des auto rund ums jahr bewegt ohne heckleuchten zu verschleissen und kalt zu verformen, dann richt ichs auf „schön“ her…

bis dahin reicht der hammer und die verschiedenen spraydosen :slight_smile:

das a allrad den gewinn empfindlich beinträchtigen tät… natürlich wenn immer schnee wär, dann is er ein enormer gewinn… owa taxi auf wechselkennzeichen geht soweit ich weiss nicht :slight_smile:

was bist den du für a memme…
als ich noch autole gfahren bin,
alfa gta,bmw 2002,opel comodore…
also i hob nia winta roafen drauf gschraubt,
mi hot nia anna ausezahren miassen und woasst warum…???
gefühl und a bisselle schaukeln und passta,
vielleicht solltest da an aixam kaffen :grin: :grin: :grin:

des heit war ka schnee wie in dem video sondern der feuchteste batzigste rutschschnee überhaupt

die fahrbahn dortn hätt i heit gern ghabt, bei mir wars a komplette schneefahrbahn, und i schwör eis nimma weit entfernt

schnee der deine reifen in slicks verwandelt war des heute

i hab hinten 2 jahre alte winterreifen und i schätz der hund hat spikes

i hab ka diff sperre so wies der ganz sicher hat

sondern a oma mobil :slight_smile: owa hoit mit dem komfort… und weg kommt er ned, ich nix geldscheisser

is scho recht du hund du :slight_smile:

steyr steyr steyr und uralte puchdinger…

und john deere

oiso den suachat i a imma bzw mei weibchen.
is jo koa herausforderung,wenn kettenpflicht am arlberg is und du überholst mit wintaraffen de kettenfohrzeige,
obwolls imma zu mir sogt,moanst geht sich des aus :grin:
falls mal einen schnee fahrkurs brauchst,kimmst vorbei :wink:

Wenn sich das Reifenprofil mit Schnee füllt, haben diese idR. unter 4mm Profil. :eyes:

Dann nützt dir auch Allrad nicht viel. :eyes:

@silli:
Relativ frische Winterreifen auf dem Mazda, oder? :wink:

@ Schrotti & ElG.
Jetzt zufrieden? :wink:

… meine Rafn mit Schnee fülln, haums entweda a Loch oda goa ka Fölgn … :wink:

Mia do bei uns füllns oba liaba mit Luft (außan Schrottinga, der nimmt Rafngas, der vawehnte Pinkl … :grin:)

ned vergessen Sackerl waunns regnet host a vielmehr Grip außerdem würde meinen Quattro nie gegen BMW tauschen

recht host :smiling_face:…oba da El bestimmt Liebend Gern seyn Deppatn Propella gegan an Quattro , wauna aun Bleedn findn tääät :grin: :sunglasses:

vakehrte Wölt -Nit? :grin: :grin:

Lg Pg

host an Oirod,so an 4 wheela???dawäu hob i gheart du foahrst mit an trakta,oda?? :eyes: :eyes:

nur über meine Leiche setz ich mich in so einen beschissenen VW-Audi-Seat Aktiengesellschaft Massenschrott…

mein Autogasbmw, dessen Vanos ich optimiert, dessen Kopfdichtung ich getauscht, dessen Schrauben ich jede einzeln in der Hand hielt…
den kriagt kaner, den werts ma in 30 Jahren aus meinen kalten toten Händen reissen müssen, wennts mi vergraben miassts.

selbst zensiert

hmmmm

ah geh: dafür sparts da a hackn!
i hab nu nie mei einfahrt freischaufeln miassn - wenns schneibt brauch i nur a bissl mehr gas gebn und dahinngehts! :smiling_face:

i hab a no nie a Einfahrt freigschaufelt, i steck mi afoch eine…

i bin immer no überall rauf und reingekommen…

jo eh, ober offensichtlich DANACH nimma AUSSAKOMMEN! :grin: