Bitte i brauch kan Hänger mehr ...

[align=center] :wink:na wirklich …

[size=120]Kann jemand oder kennt jemand jemanden der einen Volkswagen Golf IV von LEOBEN nach WIEN bringen kann ??? Am Hänger weil nicht wirklich fahrbereit.

Wenn ja macht a faires Angebot und los gehts …[/size]

Best regards
The Gerry :wink:
[/align]

tut sorri.

mopped kennt i da hoin, oba auto kann i leider nit transportiern

greeeeeeeez, ich

… Sprinter einegstessn …

Da Dapraesi is no ned wieder auf de Sockn und so bin i ebn aum suachn …
Wenn ned griagt den Zuaschlog da Club. I hob den großn Schutzbriaf oba de Kinder brauchn sowos jo ned wie man weiß … jetzt waradns froh de Deppn …

Schau afoch an hoiben Meter tiafa :grin: :grin: :grin: :grin:

Dr. Pezi

Leida da woas i a nix, im Moment :eyes: oda??..

Ah jo :eyes:,frogst Es Monstale weyl Der Foahrt öftas mit sowas ummadumm um Sei Hinniche V-Max, zu Chauffiern :grin: :grin: :grin: :grin:
und in da Nähe warad er a :smiling_face:

Lg Pg

:wink: … do hängt genau nix. leida  :wink:

Daun denk amoi 10 Sekunden aun de Tina Ratzing :grin: :grin: :grin:

Dr. Pezi

:rage: :rage: :rage: … des kaunnst du jetzt meine Frau erklärn … na servas, das der sooo kla is :cry:

Gruß :grin: Gerry

mit an hänger kann i auch net dienen…zumindest net für a auto… :cry:

… dass man dafür einen Hängerschein braucht oder ? 

Wieviel dürft ihr denn ohne BE ziehen? 750kg wie die aktuelle Regelung hierzulande (alte Säcke wie ich bekamen den BE noch geschenkt :smiling_face:).

Habe kurz nachgeschaut: Gesamtzugsgewicht muss unter 3,5t liegen. Wird schwierig, da der Golf auch um 1300-1400kg wiegen wird. Der Anhänger wird um die 350kg schwer sein und das Zugsfahrzeug muss ebenfalls 1700kg wiegen. :cold_face:

na - des glaub i net.

… alter Sack bist … als was bezeichnste du MICH dann ??? :eyes: :cry:

Grufti? :eyes:

da quotenschwitza hots eh scho erklärt

greeeeez, ich

doppelt -.-

na unbedingt brauchen tuat man erst, wenn ma aufghoitn wird… :grin:

mit am Guatn Gschichtl druckn , gehts vielleicht a :smiling_face:…oba Des muaß scho a Gaunz a Guats seyn
…so wia :eyes:ich wünscht es warad Endlich Nocht und da… Herr Mervin dad komman, uswusw :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

„tschuldigens herr inspektor - i kenn den fahrer von dem golf hinter mir ned, owa gems eam an strofzettel, weil der pickt scho seit leoben hinten drauf und hoit den sicherheitsobstaund net ein…“

…ois geht man muaß Nur gaunz Fest drann glaubn :smiling_face: :grin: :grin:

Lg Pg