Bitte dringend um Eure Hilfe

… da ich in diesem Forum hinterlistig gemoppt werde.

Da dreht mir jemand im Elektroradl-Forum, das ist ganz unten in der Übersicht, ständig neue Schlechtpunkte an. Ich halt’ das nicht aus, auch wenns kaum jemand sieht, weil dort noch sehr wenig Verkehr herrscht.

Also bitte, zeigt Euch solidarisch mit mir und gebt mir 5 Sterne mit dem „Beitrag bewerten“ - Knopf auf alle meine Beiträge im untenstehenden Thread … zeigen wirs dem Miesmacher gemeinsam !!!

Tipps und Erfahrungen: PG BIKES PACE DELUXE - forum.1000ps.at

P.S.: Keine Angst vor Repressalien, weil ihr müßt

  1. dort ja nix dazuschreiben und
  2. liest der Mop diesen Beitrag E nicht, weil er mich gebloggt hat.

…hää???

I hob glaubt des Sterndiezeigs is ohh’gschofft wordn??? :eyes:

… wen interessieren die Sterne ?

des kann ich mir jetzt nicht vorstellen :grin:
sein ja olle so nett zuanonda,wia a kloane familie,da moppelet nie nimma wer :smiling_face:
lg

ein wahnsinn. deine zeit hätte ich gerne

kan neid :slight_smile:
cu
heli

tätst du daun a gott und der welt am oarsch gehen so wie der vogel oder tätst was vernünftiges damit anfangen? es ist echt  a wahnsinn wie sehr a handvoll hoiblustiger einedrahrer einem des forum vermiesen können. aber wenns sonst scho nix hobm… i vagunn eana de freid, vor allem, weil sie sich jetzt eh bald gegenseitig auf die eier gehn werden. heute beste freunde morgen erzählens intimes und peinliches von sich gegenseitig öffentlich herum. eh super hawara de burschn :slight_smile:

i denk scho noch, und do hob i da offensichtlich an urdentlichen botzn vuraus, weu du bist sowos von an vablendeten wadlbeissa, des gibts jo goanet. i waas jo goanet, wos  du eigentlich von mia wüst, owa red ma hoit drüba. am oasch geht man hoit besondes der rotzer mayerburli und der schwulstige obergscheidling oascho a  i maan olpo. und des gegenseitge auschleiman is hoid a bissal peinlich. schau, jeda wieara kau und wü, tats hoid so weida, diaft eich jo spass mochn. waun i jetzt nix mehr schreib, daun net weils es so supa sads, sondern weus ma nua afoch mei zeit net wert sads. und da bonny und kleid, de motospoatla, dea hot mas a so schlimm gebm, do muas i jetzt laung drüba nochdenkn. pfau oida. bamm oida fix oida.
und i haas net wühöm du vogl. :slight_smile:

… scheiß mi au, sads es heite wieda deppat … :grin: :grin: :grin:

Ups.Hoffantlich wor des jetzt ka Orschkräuln wäu ana vun de Staoidn an no öltan Witz gsogt hod … :hushed:

des is jo ned zum glauben, hat a bissl a lange Leitung der Kaschperl wann er über des nachdenken muaß, andereseitz mit was.

tjo, und do siechst jetzt, welchen klescher der happl hot. i bin ka wühöm und ka duk und a ka willi. eigentlich is ma jo wuascht, weu waunns es glaubts i bin wea aundara, is guat fia mi, owa is hoit bled fia den wühöm, dens es do dauand iagendwo daheazahts. eicha idol? es mochts ma echt an spass es freinderln. :slight_smile:

oiso waunn i ma so an lämmageia auschau, daunn passt des scho. oda eher so an pelikan. grossen, stinkadn schnobe weit offn und schiach wia nua wos. :wink:

sagt wer ? Aber egal … mitgechattet - mitgeglättet … :wink:
Außerdem: dem Wolfi isses wuaschd - solang’ du dich so innig freuen kannst über das Versteckerl … :wink:

 [quote]
ORIGINAL: nastynils
du must sorgen haben ein wahnsinn. deine zeit hätte ich gerne

[/quote]

Würde ich mich deines aggressiven Stammtisch-Sprachduktus’ bedienen, gäbe ich zur Antwort: „Dann hättest etwas G’scheites g’lernt.“

Tu’ ich aber nicht. Ich wundere mich. Darüber, daß du dir die Zeit nimmst, mir mitzuteilen, wie knapp die deine bemessen ist - und lächle und schweige … :wink:

Is scho bleed, wennma nix zum möödn hod und deswegn ständig vom weinbeisser obbeißt und des aanzige, wos dir ned ausgeht, schimpfworte san, gö  … jedem sei niwo und persönlicher kick hoid … wüsd a wos überd Rity sogn? passad guad eine in den Tredd … fölt daun no wer, der zu dein Feindbüd ghert oder hammas dann ;-?..:wink:

Des is aber nett … du könntest’ als Forums-Nulponator auch nix dagegen tun, wenn dem nicht so wär … :wink:

Lediglich 4 (vier) Foristi haben sich die Mühe gemacht, meinem Aufruf bisher Folge zu leisten.

Daß mein Account nach ursprünglich -18 Zählern VOR dem Aufruf und 1 Mitspieler (dem centauro) nun lediglich -54 Zähler NACH dem Aufruf und 5 Mitspieler (davon nur 2 Negative) aufweist, enttäuscht mich ein wenig.

Ich dachte, es gäbe mehr Idioten in diesem Fo, die mir ihre Mißachtung auf diesem Wege anonym zur Kenntnis bringen wollten - die WELT scheint intelligenter zu sein, als ich glaube :wink:
Den Positiv-Votern danke ich natürlich für die Mühe, welche sie sich machten … :wink:

…2 Sternderl ausgelöscht!
 
In Ordnung so?
 
Komm ich in der Blockliste auf Platz 1 oder muss ich deutlicher werden? :face_with_diagonal_mouth:
 
HU :wink:

Liebesbeweise, Unterwürfigkeitsgesten an mich usw müssen VIEL deutlicher sein !

[url=http://www.youtube.com/watch?v=ENznJ7Z6RS0]- YouTube

ab min 1:04!

:wink:HU :grin: