Bist Du deppat

… do geht’s zua! :hushed:

Haum do de Sockenpuppen de Herrschoft übernumma?
Hod da Nils de Flucht ergriffen?

Bis auf a poar vatraute Nauman, san jo do nua mehr Voitrottln untawegs, de ois zuaspamman.

Kaumma do no a normale Untahoitung fiahn?

:eyes:

Nuarmeu… wosn des? A 1-Kala was jo goar ned wos des is heast… Du stöllst Aunfuardarungan wia a Stobsoffiziar! Bittschä des is a TRATSCH-Fuarum… do hod ma g’fölligst deppat zum sein! :wink: :grin: :grin: :grin:

najo… owa de oroid-fredln auszugraben is a ned es wahre… selbst wenn ma do no was dazuaschreibt, antwortet koana mehr, weils de ganzen user eig nimma gibt =(

wenn ma missbrauch meldet wirds glöscht.

i würd mich ja als admin anbieten, dann lösch i des hoit ausse, dann hat ma da wieder a forum.

… wenn ma ehrlich san gibts di jo a ned :wink:

:grin: :grin: :grin:

Bist oiso KA Socknpuppm :grin: :wink:

…a super Admin :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Des is des Söbe wie wenn dem Börny die Sacherturtn zu aufpassn gibst :wink: :grin:

… die wahren Trottln kommen aber schon aus den eigenen Reihen.

Als Yondaime und Co. begannen zu schreiben was sie nicht alles können fühlten sich so manche im Stolz verletzt und kickten voll rein auf die Dumm pfbacken :wink:
Dann kam der Brando, Italophiler, Nastywerner oder GregorGrünbichler … und sogar als klar war wer do schreibt und das er ned dicht is haben Kleingeister wie unser geliebter MAYA BUA mit ihnen um die Wette geschrieben :wink:
Es haben schon Primaten anno 2007 hier an die 20 Nicks angelegt, denk nur an den Wolferl. Da hats halt was mitn Kopferl des kaunnst ned ändern.

Deswegen is es hier stillgeworden :wink:
Aber wer weiß … eppa … na vagiss es !

… oba trotzdem bin I (glaub I hoid) ned soooo deppat. (Und nua ana!) :cold_face:

geh scheissn, opa!

duckundflücht

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Der Bertelsmann SE & Co. KGaA (durch die 100% tochter Gruner + Jahr, deren 59,9% Tochter Motor Presse Stuttgart und deren Mehrheitsbeteiligung and der 1000 PS Internet GmbH) ist doch das 1000PS-Forum Wurst. Und wenn dem Haupteigentümer der 1000 PS Internet GmbH das Forum egal ist, dann hat auch Nils zu gehorchen. :wink:

Kohle verdient 1000PS mit gewerblichen Inseraten und etwas mit Werbung.
Und manchmal verlieren sie auch Kohle mit falsch platzierten Ständen wie an der Swiss Moto. :grin:

du musst dich durch meine Intelligenz nicht immer sofort bedroht fühlen, ich kann dich damit nicht aufschneiden.

Bist scho komplett wach ?

… bist du gor ned … oba selten gesehen :wink:

…weu sunst red i mit deina Frau … a poor Watschn san glei obeghaut :wink:

… wirst du nie gscheida heast ??? Wie oid bist denn du jetzt scho ? 40 ??? 45 ???
Es miassat doch wenn die Geschichte recht hod sogor die amoi des Knopferl aufhupfn. Seis drum … I vagess nie de Ritter Gschicht seither was i das da Oide recht ghobt hod !

… pock i di ned Rocco :grin: :grin: :grin:

Gerry, wenn du zu Hause einen Cent vermisst, stört dich das?
Genau verhält es sich doch mit Bertelsmann/Gruner+Jahr/Motor Presse Stuttgart ob das Forum lebt oder nicht.

Und Nils ist das Forum auch sch…egal.
Ich habe ihm vor langer, langer Zeit schon mal geraten, er soll es doch abschalten (hier im Forum). Da reagierte er noch sehr piktiert.

bist eindeutig zwischen den Ohren knapp a drittel unter mir.

owa du soitest in deim nächsten Leben vll über a Karriere als Psychologe oder Psychotherapeut oder so nachdenken.

Oder glei Schweinepriester!

Die Hauptschule is in der Schweiz auch nicht viel besser.

Wieso rätst du dem Nils das Forum abzudrehen? Wieso rätst du dem Nils überhaupt irgendwas. Der Nils is ein geiler Habara, hat Motorradzeitung
Du bist ein ekelhafter Gesinnungsfachstudent. Der hat ned pikiert reagiert. Der hat sich zurück gehalten, und dir zurecht geraten die Fresse zu halten.

In Wirklichkeit hätt a Hinrichtung an einem Schweizer stattfinden müssen, ein Exempel, um das Weidevieh vor weiteren Kontaktaufnahmen nachhaltig abzuschrecken.