Bin echt traurig

Also die -830 Stern san scho a bissl orsch wenn i bedenk dass des jo sehr genau mein Karagda widerspiegelt. Des bedeit i muas a Popschloch sein und a extremer Ungustl. Guad a Script schreim kaunn i jo ned Steve daher denk i wenn olle 390.000 User mir a „guades“ Sterndal gem warad i weit im Plus. Sog ma so … wenn i bis Freitog 18:00 Uhr +830 hob wos ma a reichat um guad do z´steh wurscht von wem lod i zwa von meine bestn Freind (zufällig 1000ps Jusa) zum essn ein, aber hallo … :wink:

Ich bedanke mich herzlichst für die Mitarbeit und Unterstützung !!!

Raurig bist??? :grin:
von mir host 2+

… mocht a Bier beim nächstn Stamminger !!! :wink:

Das mir des bittere Zeug ned schmeckt :grin:

freidog 6 in da frua warad leichter - weil tagsüber tun die minusleut’ auch klicken, zumindest aber der bedürftige aus linz … :wink:

Kehrvert sehen …je mehr Minus desto bessa … Damit sind ein paar beschäftigt / zumindest mit scipterl

Ahnung was du hast. i hob mi nur fürn netten Stammtisch bedankt,und hab schon -8.

ihr hobts probleme :eyes:

ma kann halt nicht nur freind haben,
aber macht nixe,du bist nicht alleine,
die meisten besucher oder wia a imma,teilen dein schicksal,
i woass des ist nit schick,aber deswegen sollt ma doch mit einem lächeln das forum
…geniessen ???
i gib da a 2,ober bei soviel minus is des aussichtslos,oiso trage es wie ein mann.

griasserl

woasst eh,hab sonne im herzen ,ob´s stürmt oder schneid

…gleich zweimal mit 2+ bewertet! :grin:
schod’, doss i’ immer so weit weg von dei’m Belohnungs-Bier bin :cry:

tät gern wissen, welcher geistige flachwurzler die mär’ vom ‚scipterl‘ aufgebracht hat - der hat offenbar ned vastaunden, wozu a ‚scipt‘ im konkreten fall gut sein sollt’.
I erklärs aber aa ned … :wink:

Orschwarzen gibts immer, weil mir is wurscht obst a ungustl bist oda ned, i mog di so und so :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

greez

wen kratzt a minus ausser am Konto

aum öftastn schreim wia wuaschd eana des is … :wink:

am Konto macht mi unrund, na ned 100 oder 200 Eier aber hohe Summen lasserten mi unruhig schlafen. Der Schaß der da gschrieben wird kann nie wirkli wichtig sei und geht ma defakto am Orsch vorbei.

… a Glaserl frische BIO Heumilch (is ma eh liaba) :wink:

… ah guad Herr °lp° … und wenn i da Sterndal King bin bemma futtern … Vegetarisch oder Tschaina oder doch a guades Fischerl ??? :wink:

… bin i erleichtert Ralf :wink:

… bist a wieder ned uns kennst eh mein Poscher … mir wern des Bier tschechern :wink:

… Don Ernsto :grin: wird oba eh a Zeit 4 an Kaffee weu i was scho nimma wie es ausschauts heast :wink:

lg an die wesentlich bessere Hälfte !!! :grin:

allergisch gegen alles gesunde, i nimm a ColaRot :grin: