Bilder-Galerie Thema: Supersport RD 500

Danke Werte 1000Ps Verantwortliche :wink:…seyt Längerem mal wida wos zum Träumen , zumindest für mich …hebt sich schön ab , gegen Den Sonstigen Moppal Einerlei :smiling_face:

Ganz , Nach dem Thema: :smiling_face: …Bringt Eure Leichn …Fünf Pence für Eure Leichn …Antwort : ich bin noch gar Nicht Tod :dizzy_face: …will Nur Spazieren gehn uswusw :sunglasses: :grin: :grin: :grin:

…da Murl Bau vom Feinstn Yamaha eben :wink:

Gewisser Weise auch a Bissal Zeitlos :eyes: …bzw immer noch Gut Genug es mit Jeder Modernen 600 SS 4 Takt aufzunehmen -Jo auch Die offenen Versionen :grin: , und wenn man sowas Bedienen kann, dann gibts auch vor Größerem Keine Ängste , aber auch keine Gnade , Das heist Die müssen sich dann schon Gewaltig anstrengen. 2 Takt eben :wink:

Die Kleinen 2 T Scheißa ala TZR 125 und 250 brauchn sich ned zu verstecken :wink:…und sind Zumindast in Ihrer Klass sehr weit oben, von 4 T Achterln , und so Zeichs red i glei goar ned …Die saind? :eyes:.
… Na jo Irgandwo halt :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

und a Schönes Wochenende an Alle -Das er Ihnen wünscht :smiling_face:

a Bissal Kino muaß scho seyn -odrr? :grin:

Yamaha RD 500 V4 || Awesome Power & Sound! - YouTube

scho zwoatakta daunn wos gscheids ned so a Reiskocha :wink: :grin:

…und wenn scho kan Reiskocha daun nemma halt sowas :grin:…scho gfahrn?..wurscht i schon …fürn Aunfang duads des scho a 1 Zyl 2 T Murl Du Banausn :smiling_face:

ma wird do no a Scherzerl mochn derfn hoff das des da MK ned lest suns zreisst a se wieda de Pappn über sinnlose Beiträge :grin:

Unheimlich lässiges Teil.

Heutzutage bist mit an 2 Takter leider a Umweltkastastrophe. Leider machen sich bei solchen Teilen die hohen Spritpreise a sehr bemerkbar.

Grüße

Naturalamente …darf da Werte Lift Boy a Scherzal mochn :smiling_face: …wo komma denn dahinn das desssen Nicht so wär :eyes:…oda aber Er Gliedert sich Ein in Die Reihe vom Kalle Breit Benannten Speichel-Leckan ein :sunglasses:…Die Nix aundares zum duan hobn als aum Pilli Frohndienste zu Leisten :grin:

Da schau Nur für Irgandwen , wo Die worte und Die Zeit nicht Ganz ummasunst saind :smiling_face:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=57TsKTdo1Zc

Er zb :wink:…L.van Beethoven Dachte wie ich Heute noch Denke :smiling_face: …und Genau das Zeichnet Ihn aus …Und daher bin ich mir sicha das der MK Irgendwas sowiso a Kurze Zeiterscheinung ist …wie auch immer auf Jeden Fall Nix zum Thema Menschliche BEDEUTUNG …zumindast für mich bei zu trogen hat …a Oarschloch bleybte eben a Oarschloch -Punkt Ende -Amen und aus

Alex wirklich Nix Persönlich :wink: …oba De Meistn Foahrn nebn Ihrm Moppal Hauptsächlich aun Diesl und wos vabrennt Der ???..Öl Genau Öl und sonst Nix aundares …und des Stinkt no Viel Schlimma …

Lg Pg

Kann ma an Post ned löschn?

Irgendwas hast da falsch verstanden.
I bin a Freind der 2 Takte, aber außer de MX Hersteller und de moppaln, gibts leider nix neichs mehr.
I reg mi ned auf, i hab den 2 Takt Duft gern.
I foa a kan Diesl.
Des mitn stinkn kummt ned von mir, des kummt von de ganzen Greanan, de Angst um eanare Bam haum, und de Radlweg grün streichn, de muasst aupflauman ned mi!!

Gruß

Haha, welch Niveauwechsel!
Ja Pilgram, auf diese Art schaffst sogar du es richtig zu liegen. Ja ich denke auch, dass ich keine Bedeutung a la Beethoven erlangen werden, zumindest fuer dich nicht.
Haha!

… von da Frau Klaviertschick ??? :wink: Die Lügen und Fehlentscheidungen die der Verrein verbreitet san no ärger wei olle aunderen zaum.
Siehe Mariahilferstrasse, tolle Idee :grin:

wos soll i mochn i hob a mei erstes Dieselstinktier da mir des Tanken mit so a n Benzinfresser zu teuer geworden ist und i hoff das i bis nächstes Johr a wieda wos zwoataktendes fohrn derf entweda a Iz 49 oda irgend a Puchal und daunn wird i den Maya herbrenna das ehm des hern und segn vageht da du ja aum aundan End der Welt umadumfohrst :grin: :wink: :smiling_face:

,friagga wor olles bessa und aus hortem plastik bzw gummi und wonns nix mehr geben hot aus holz.
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
vagiss es,tant,
griasserl vom opi

bin i koa Oarschloch?? I foar a oiten Volvo mit Benzinmotor,fünzylinder…verbrauch zw.8 und 16 l… :grin: :grin: :grin:
…und Eva mit grianen können mich mal… :grin:

durchaus kann man schon :grin: …aber auch Bearbeiten …hob des grod gmocht :eyes: , maunchmol hauts ma halt a Bissal aun Schoita ausse :sunglasses: …Entschuldige mi daher für manch Garchn Eintrag do herinn :wink:

Scheenan Tog noch :smiling_face:

Lg Pg