bikerhof hat wieder interessante...

…angebote für die heurige saison bereit!

ich hab meinen bauernhof speziell für biker ausgerichtet.
euch erwarten:

gemütliche, günstige zimmer/apartements
motorradgarage inkl. werkstätte
trialparkour inkl leihmotorrad
geführte touren mit guide
gemütliche alleinlage mit grossem garten, griller hofbar
uvm

wenn ihr intersiert seid, fordert bitte den aktuellen folder an.

ich wünsche allen bikern eine unfallfreie und spannende saison 2013

lg herbert

Also ich hab’s zwar jetzt in einem älteren Beitrag von dir gefunden, dass der Bauernhof in der Nähe des Katschbergs liegt, denke aber, dass die Ortsangabe keine uninteressante Info in diesem Thread wäre… :wink:

So long,

da Wolf

hallo
und wo is des

lg larsen

Griaß Di …ansich a Nette Gschicht :smiling_face: Nur leida is mei Bike :sob: hinn kaun deswegn Dieses Joahr nit komman- :worried:

Lg Pg

…vielleicht ned so Lustig :wink: aber Tatsache …Nach Dem Du da Cheffe von dem Biker Hof bist , und hier in am Öffentlichen Forum Kostenlose Schleichwerbung machst obwohl Viele Andere dafür bezahlen genau so wie es sich Normal auch gehört , find i a ned Richtig-Nein ich bin kein evtl Konkurrent i sog da des Nur weil ichs ungerecht finde. Wos Die Andern drüba Denkn is ma Voikomman wurscht. meld Dich bei da Forumsverwaltung stell a Korrekte Meldung da Eine und Guat ists.

Lg Pg

na dann, laß mich den Folder sehen. powerram@gmx.at

sei decht nit imma so streng,das olles sei ordnung hoben muass ,
könnt für de normalos schon passen,oba als beigga ist ma eh schon holb im häfen :grin:
:grin:
i find des passt schon wenn ma a bisselle werbung in eigener sache mocht.
und onsunnsten könnt a ma jo a 3 tages angebot um 0 euken mochen und i betreib für ehm werbung bis zum st nimmerleins tog :wink: :smiling_face: :grin:
vielleicht sollt a onstoott biker oanfoch mottorrad schreiben,dann wären die reaktionen eher positiv.
jetzt nütze ich die möglichkeit der kostenlosen werbung :wink:

HOTEL ENZIAN BMW MOTORRAD TESTHOTEL IN LANDECK /TIROL

dein euer motorradhotel in den bergen tirols ,über 100 pässe ,4 länder,oanfoch lei a geile gegend des londegg :grin:
also gleich kopieren und de suachmaschin anwerfen,
a griasserl

klingt ja nicht so schlecht,
ausser des mit biker solltest vielleicht umändern.
send ma mal den folder per pm.
eine angabe des standortes wäre auch hilfreich :wink:

griasserl

[size=200]des is oba wos anderes …weyl Du ned da Chef von Dera Hittn bist , sondan a Kran Führa und Hextns dei Bua da Hackelt …oba Der is a ned Da chef dortn …Und Genau in dem Moment waun ana Sei EIGENER CHEF is von dem wossa Bewirbt hod des nix mehr mit Irgendana Empfehlung zum tun , sondern geschieht Rein zum Selbstzweck …Und dann gehts ma am Oarsch und waun ma wos am Oarsch geht soig i des a -Nochdazu in am Öffentlichen Forum. i dads ja von vorherein gaor ned anklicken oba De Schreibn joa nit im Vorhinein dazua -WERBUNG IN EIGENER SACHE…und deswegn sterts mi a weil wennas dazua schreibt oba glei von Anfang aun brauch ichs mir gaor ned anschaun

Punkt ende aus :sob:[/size]

Trotzdem Griassal ind De Berg Pt :grin:

jo mei,is mei nochbor,und in zeiten wie diesen ,
:grin:
kunn a a a bisselle werbung vertrogen,
s biabl orbeitet do schon long nimma,aber stimmt er hat mal im enzian gearbeitet.
wennst so schaugst woss in am öffi forum olles gschrieben werd ,kimmt es auf des a nit an.
aso hob heite im teletext glesen ,da erste storch is onkemmen im burgenland :wink:
des hoasst ,ma sollt des taferl auffe schrauben, ihol ma morgen mol des für de olte 11er.
a griasserl an de tant vom opa

Unglaublich was für eine dumme grätzn der Pilgram1 sein kann… Schön ist das man solche alten verhärmten schlümpfe blocken kann :grin:

Schlümpfe - 10.3.2013 19:40:49
Ironside

Beiträge: 1
Mitglied seit: 15.6.2002
Wohnort: Wien
Status: offline

[size=3]
Neiiiinnnn sog :eyes: …gibts jo Nitta :grin:…in wölchanem Mistkibi hostn Du Dich Die Letztn 10 Joahr vasteckt ghobt :grin: :grin: :grin:

Und Natürlich Grußlos :wink:…Kloar Bist da Neiche Forums Held …Ollas Guate :wink:[/size]

Lg Pg

a noch a Bledane frog :smiling_face: …nur weil wir uns zwecks E-Mail a Bissal kennen …brauchst Die do ned einmischn , weil i mi bei Dir a ned einmisch wos Du evtl Negativ oda ned siehst -odrr :dizzy_face: …i hoff des woar Deitlich gnua …moch wosd willst -und eh scho wissn :rage:

wennsd ka Gerechtigkeitsempfinden hobn willst dann loss es …zwecks meina brauchst es eh nit hobn -für wos a. :wink:

Lg Pg

na jo,des meiste trifft schon zu,oba DUMM ist de
pilli tant eher nicht :wink:

etwas absonderlich,jo des könnts schon eher treffen,
oba gonz ehrlich wer ist des nitt
griasserl