Automaten füa Schaltfaule

Begrüße nach longa Zeit!

Und wieda a etwas sinnfreierer Beitrog von mir, diesmol weniga auf echte Mopeds bezogn dafia auf unechte…und echte Rolla!

Wos gibts derzeit so im Bereich Doppelkupplung und Variomatik?
Lassts mi amol aufzählen wos I bis jetz so zommgsommelt hob (de klanen Muschiföhne loss ma amol beiseitn):

-VFR1200F Bin I schon einmal vor am Johr probe gefahren. Geht wie sau und is a so schwer wie ane! Erinnert a bisserl an de 1400er Kawa und Busa. Ma kummt sich vur als wenn ma auf am 300kg Wüldschwein reitet des a bissal böse werd wenn ma sei rechts Ohr dreht! Fohrwerk zu guat ols doss I es bewerten könnt, in da Kurvn wie auf Schienen und schwer Fehler zu korrigieren. Sehr stabil geradeaus und Automatik in jedem Modus top!
Viel zu teuer.

-NC700S Letzte Wochn probegfohrn. Fohrt sich sehr anfoch, Bremsn sind ausreichend und des ABS frisst a Vollbremsungen bei Nässe ohne Probleme. In da Kurvn sehr stabil a über Unebenheiten, Motor in da Stodt top wal von untn aussa Druck oba ob 120 zum vagessn. DCT sehr angenehm oba im Normalmodus zum vagessn wals in da Kurvn manchmal teppat scholtet! S Modus und Manual oba top!
Preis würde gehn oba für 48ps zu viel.

-Tmax 530/500 Bin I noch net gfohrn olso konn I nur sogn zu teia, zu schwer weil zu schwoch. Oba angeblich gut zum fohrn.

-GP800 Schwer, stork, teuer.

-Mana Bin I in Tokio gfohrn, wo ma kane Strofzettel kriagn konn. Leistung ok (so sollt de NC gehn donn passats), Fohrwerk selbst für an Hobbyfohrer wie mi a Schass! Des Gwicht merkst du jedoch net, fühlt sich viel leichta an! Preis ähnlich wie NC700S jedoch plus Gabel und Federbein Tausch.

Hob I noch wos vagessn?
Oda wors des?

Gibts noch Rolla-Muschis und Automatenvergewaltiger bei uns im 1000ps Forum?

Glg

Klassiker: Suzuki Burgman

Oder du nimmst an 300er Honda SH und brezelst den Motor voll auf. Kriagst a 40PS aussa. Vielleicht. :eyes:

Den SH300I konn ma glab I vagessn, aussa ich irre mich! :wink:

Da billigste Gebrauchte is mit 2900 drinnen, donn sog ma amol nehma „nur“ 700 fürs Tuning so wie do:
Honda SH 300i Tune Up
Des warat so da vertretbore Standard mMn, und ausa kummt dabei 21.6PS am Hinterradl, bei 180kg, für 3600€.

Also, wennst da 30 bis 40 aussaholn willst kummst in an Bereich wo ma sogor a NC700S mehr Sinn mocht, leida.
Wie gsogt Honda hot an Fehla gmacht sich so stark auf A2 zu konzentrieren.

Wenn ichs mir aussuchn konn donn kummt eh nur VFR oda Crosstourer in Frog, oba bade zu teia!
Also wort ma holt auf de CB1000RDCT oda sporn auf a Mana plus dem bledn Fohrwerkszeig!
In da Zwischenzeit konn jo a Wave den Parkplatz „schmücken“, so a Schass. :confused:

Lg

…wia ichs scho von Dir gewöhnt bin Natirli wida Mächtig Rumgeeia :sunglasses: mit Dir zwecks Nix :grin: , Aba vielleicht mocht Di des gerade Deswegn in meinan Äuglein so Liebenswert :grin: :dizzy_face:

Na spass zur Seitn …was Du defakto suchst is eben a GP 800…obsdn Zoin willst und oder kannst , spielt da jetzt eh ka Rolle :cold_face: …Es gibt ofach Nix Viel anderes in der Klasse , wo

1 Günstig ist :eyes:

2 Ziemlich Leistung hat

und 3 wo es Gewicht a no ungefähr Zsamm passt , daher für Die Leistung nicht zu schwer ist .

Des Anzige wos ma no dazua einfallen könnt weil i den Föhn scho selba a mal gfahren bin , und auch an Klanen Service gmocht habe is da Beverly 500 von Piaggio , der hod 40 Ps , und rennt recht Guat …hier gibts a poar Gebrauchte , guggsd Du

Symbolfoto :smiling_face: , De Oide ist Nicht inbegriffen , muaßt Extra Brennan :grin:

Bin mit Burgman 400Z unterwegs - noch. Ist mit 225 kg (+ meinen 100) wohl etwas schwer für die vorhandenen
34 PS. Rennt aber brav 150 - lt. Tacho, ein wenig wird der aber schon schwindeln. Sitzkomfort perfekt.
Der von Pilli erwähnte Berverly 500 hat einen jungen Bruder, den 350er.
33,3 PS, 190 kg, Ölwechsel bei 10.000 km, Service alle 20.000. Läuft abartig gut.

Donkda schen!

Da Piaggio scheint dem SH, zumindest am Papier, a bissal wos vorraus zu habn.
Do hättst mindestens 30PS am Radl (?), bei gleichm Gwicht und ähnlichm Preis, minus Honda-Qualität (?).
Stellt sich de Frog wie er fohrt, muass I amol probiern bade…obwohl ma a Automatikmoped liaba warat. :smiley:

Bzgl GP stellt sich mir de Frog, wos der da Mana eigtl voraus hot?
Hobn de net den selben Motor und de Mana, obwohl bescheidn, imma noch a bessares Fahrwerk plus weniga Gwicht?

lg

Sers!

Wie schautsn bei dem in Kurvn aus?
Schleift er glei bold amol?

lg

kann ma so ned sogn , find i …a Föhn is meist Wendiger als a Nackate , bei Denan zwa is da GP Schwerer , hat aber durch Die Klaneren Reifn Deutlich mehr Wendigkeit …Wenn man Damit umgehn kann…Desweiteren hast beim GP an Bissal an Besseren Wetterschutz , und des warad für mi sicha koa Unwichtiges Argument …wenn i mir üwahaupts so aun Bleedsinn kaafn würde wollen .

Fahrs ofach Probe -Beide dann sigst scho wos da Bessa taugt …Ollas Andere is eh a Schmarrn .Desweiteren sind Die Manas zumindast Momentan noch a Bissal Teurer als Der GP …kann sich aber Ändern , oder auch Nicht . :grin:

Lg Pg

Hast recht GP muass amol a bissal länger probegfohrn werdn.

lg

Na, den konnst gonz guat umlegn. Im Soziusbetrieb is a bisl bleda.

Würde ich gut findn, hob jo nichts gegn Schalten…ABER: tgl Start/Stop Vakehr in de Hockn nein danke.

lg

Wo kregt man sowas her in Österreich, weißt du do wos?
[image]http://motomalaya.net/blog/wp-content/uploads/2012/04/wave-leovince-640x426.jpg[/image]

[image]http://motomalaya.net/blog/wp-content/uploads/2012/03/majuMotor46-racing-lagenda110-640x428.jpg[/image]

:smiling_face: :wink: :smiling_face:

owa des Tinal kennt ah nur de feine Ware vom Pforzinger :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

do host owa ah den Deckl vom Tinal mitfinanziert und a Auto geht se do ah no aus
weu de Gixxn kriagst s eh vo dir Onki :grin: :smiling_face: :wink: :grin: :dizzy_face:

Jo des ane is auf Honda Inova Basis…ned ganz sicha evtl bzw Honda Clik und des aundane auf Irgend ana Yamsn :sunglasses: …Dies eh Nie hier gab :cold_face: …weyl es könnt ja Spass mochn :eyes: , Zumindast im Stadtverkehr Unschlagbar :wink:…Wurscht waunsd a Grätzn fürd Stadt willst dann Italjet Dragster 125 oda no Bessa 180 ccm …Zwa Takta , Vasteht sich :smiling_face: übas 4 T glump brauch ma da goa nit Redn , da Zeitverschwendung :wink:…zumindast für mi , kenn eh einige …Oba bei Dir in da Pampa wirst mit Dem 500 ccm Piaggio oda halt glei mitm GP 800 am Bestn bedient sein …Du Lästigs Wimmal …Jetzn foahrs Endli Probe und daun möldsd Di wida …is jo Nit auszuhoitn mit Dir :cold_face: :grin:

Da host Des is Da Bimota bei De Muschi Föhns :grin:

Lg Pg

2T mog I, oba nur ols Moped net Roller.

Do sogt ma des mehr zua von Klong her obwohls orschlongsom is:
- YouTube

Mein Werk:
[image]http://oi43.tinypic.com/o9frbt.jpg[/image]

Is des soo schwer Honda?
70-100ps DCT und mit de Forbn mit Akra usw und es wird gekauft von a paar Leitln inkl mir.
Preis lassma bei 8 Fleck und paaasst.

Lg

auch die FJR mit der automatisch betätigten Kupplung.
ist daurchzwar „nur“ ein Halbautomat, aber immerhin.
mein persönlicher Eindruck (bin das Ding vor drei Jahren probegefahren):
man geöhnt sich sehr schnell an die Tatsache, beim versuchten Kuppeln
ins Leere zu greifen
Und irgendwann ist es geil, mit den kleinen Tasten am Lenker (Fussschalthebel
gibts aber auch) einen auf „Tiptronic“ zu machen.
Aber auch hier gilt:
zu groß und zu schwer, bracuht eigentlich kein Mensch!
aber im Reich der Silberlöwen schwer beliebt!
lg
martin

Das is es ja, es gibt afoch ka spurtliches Automatikmoped (Roller jo oba der is schwer wie da Obelix).
Cb600F oda CB1000R mit DCT und schaun wies geht, warat bessa ols de Xte 500a de eh kana braucht.

Lg

de „oide“ warat gscheider als der Roller :grin: :grin: