Auswintern

 
Verwandte Themen anzeigen: (in diesem Motorrad Forum | in allen Motorrad Foren)
Angemeldet als: Guest
Benutzer in diesem Thema : Keine
  Druckversion
Alle Foren >> [1000PS Motorrad Community] >> Motorrad Tratsch >> Auswintern Seite: [1] 2 3   Nächste >   >>
Benutzer
Beitrag << vorheriger Beitrag   nächster Beitrag >>
Auswintern - 28.2.2014 13:08:43  1 Stimmen
Hurricane1250


Beiträge: 1113
Mitglied seit: 9.7.2012
Wohnort: 5. Stock
Status: offline
Damit Ihr nicht mehr Eure Angstränder mit Fotos vergleichen müsst hab ich mal eine Frage....meint Ihr es ist noch zu früh?
Ich hoffe ja noch auf ein bisserl Regen, der mir die Straßen reinigt, aber ansonsten muss man glaub ich nicht mehr lange warten....wann geht Ihr wieder auf die Piste?

_____________________________

Lead, follow, or get the hell out of my way!


http://www.youtube.com/watch?v=L_6u6ScfPbw
Private Nachricht senden Post #: 1
o - 28.2.2014 13:15:31  1 Stimmen
MK1971


Beiträge: 5634
Mitglied seit: 11.7.2012
Wohnort: Linz
Status: offline
Am 14.3. meldens 14 Grad!
Das ist mein erstes mal ;)

_____________________________

Zum Streiten gehören zwei!
Aber nerven kann ma auch alleine.

Ich streite nie! Ich versuche nur
zu erklären warum ich Recht habe.

(in Bezug auf Hurricane1250)
Private Nachricht senden Post #: 2
Ach was! - 28.2.2014 13:17:17   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline

quote:

ORIGINAL: Hurricane1250

....wann geht Ihr wieder auf die Piste?


i bin imma auf da Piste ...weyl waun i Nix ei -Gwintat hob , brauch i a Nix auswintan

Gib Gas da Frühling is eh scho do ...zumindasd in Süd Europaaa!

Lg Pg


_____________________________












(in Bezug auf Hurricane1250)
Post #: 3
HAHAHA - 28.2.2014 13:21:42  1 Stimmen
Hurricane1250


Beiträge: 1113
Mitglied seit: 9.7.2012
Wohnort: 5. Stock
Status: offline
i man ned auf Aufriss Pili i man de Stroßn.
I bin hoid ned in Südeuropa sondern in da Mittn.
Herum bin i eh gnua polstert, do fiacht i mi ned vor de Temperaturen, owa wegan Asphalt warads....is der ned nu zu koid?
Wast, i bin jo nu Frischfleisch und i kau nu ned den äusseren Bedingungen zu Folge fahren. I kenn nu Gas oder stehn Hobs jo nu jedes Joar gschofft mit da Holden zum Liegn zu kumma

_____________________________

Lead, follow, or get the hell out of my way!


http://www.youtube.com/watch?v=L_6u6ScfPbw

(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 4
Tzzzz... - 28.2.2014 13:30:13   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline
quote:

ORIGINAL: Hurricane1250

i man ned auf Aufriss Pili i man de Stroßn.

Ach so ?...Na jo daun glaub i hob i do es Forum Vawexelt


I bin hoid ned in Südeuropa sondern in da Mittn.

Hmm Jo oiso i bin imma do wo i grod seyn mechat -(Geistig)bzw wia Weit da Fernseha Empfaung reicht



Herum bin i eh gnua polstert,

Mocht a Nix , daun duads ned so weh waunsd owe Foist



do fiacht i mi ned vor de Temperaturen, owa wegan Asphalt warads....is der ned nu zu koid?

NEIN ...hod für mi Nia a Rolle Gspielt . Vorausetzung maun fährt Angepasst und ned Aungepisst


Wast, i bin jo nu Frischfleisch

...Jo i a

Hobs jo nu jedes Joar gschofft mit da Holden zum Liegn zu kumma

Na ...des Duasd Dieses Joahr nimma mehr ...Glaub mas i woas des ...Diesmal saind Aundare drann

Scheens We wünscht Pg




_____________________________












(in Bezug auf Hurricane1250)
Post #: 5
Na ist doch - 28.2.2014 13:40:56  1 Stimmen
Hurricane1250


Beiträge: 1113
Mitglied seit: 9.7.2012
Wohnort: 5. Stock
Status: offline
auch schon in 2 Wochen. Ich glaub so um den Dreh wirds bei mir auch werden. Aber Du kennst es sicher, dass die Vorhersage meist nie mit der Realität übereinstimmt.

_____________________________

Lead, follow, or get the hell out of my way!


http://www.youtube.com/watch?v=L_6u6ScfPbw

(in Bezug auf MK1971)
Private Nachricht senden Post #: 6
Jo - 28.2.2014 13:46:39  1 Stimmen
Hurricane1250


Beiträge: 1113
Mitglied seit: 9.7.2012
Wohnort: 5. Stock
Status: offline
hoff mas, dass jetzta de Aundan zum liegn kemman.

Da Rest, jo eh, beim Motorradlfoan gheat da Aufriss dazua wia zum an Brattlfettnbrot da Zwüfie.

I foah zwor ned aungepisst, owa nu laungsaumer ois da Durchschnitt, weil wos wüst erwortn noch zwoa Joar Training, des i leida a imme wieda ausfoin hob lossn miassn weng la Familia und den vabunden Problemen.

Owa heia gehts da Bua so richtig aun und jo, da Probeführerschein rennt a ob am 02.05. ois daun wiad gfeiat

Schens Wochenend da Herr

_____________________________

Lead, follow, or get the hell out of my way!


http://www.youtube.com/watch?v=L_6u6ScfPbw

(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 7
. - 28.2.2014 14:35:16  1 Stimmen
w_ds


Beiträge: 7039
Mitglied seit: 30.7.2004
Wohnort: Wiener Neustadt
Status: offline

quote:

ORIGINAL: Hurricane1250

i man ned auf Aufriss Pili i man de Stroßn.
I bin hoid ned in Südeuropa sondern in da Mittn.
Herum bin i eh gnua polstert, do fiacht i mi ned vor de Temperaturen, owa wegan Asphalt warads....is der ned nu zu koid?
Wast, i bin jo nu Frischfleisch und i kau nu ned den äusseren Bedingungen zu Folge fahren. I kenn nu Gas oder stehn Hobs jo nu jedes Joar gschofft mit da Holden zum Liegn zu kumma


herst hurricane, daun foar endli ned imma wia a wirbelsturm sondan noch dein können. wenns den aundan zlaungsaum is, daun soins bleim wqo da pfeffa wxt.

_____________________________

Nur ein Tag auf dem Motorrad ist ein guter Tag!

Mein Blog: http://stevesmotorradblog.wordpress.com

(in Bezug auf Hurricane1250)
Private Nachricht senden Post #: 8
... - 28.2.2014 15:19:20   
Mayerpeter6

 

Beiträge: 7075
Mitglied seit: 24.3.2006
Wohnort: hubraum statt wohnraum
Status: offline

quote:

ORIGINAL: Hurricane1250

Damit Ihr nicht mehr Eure Angstränder mit Fotos vergleichen müsst hab ich mal eine Frage....meint Ihr es ist noch zu früh?
Ich hoffe ja noch auf ein bisserl Regen, der mir die Straßen reinigt, aber ansonsten muss man glaub ich nicht mehr lange warten....wann geht Ihr wieder auf die Piste?



da ich ned zurückgelegt hab, fahr i schon lang wieder


greeeeeez

_____________________________

-------/\-------
------//\\------
-----//--\\-----
--_//-- --\\_--
--\ (_---_) /--

(in Bezug auf Hurricane1250)
Private Nachricht senden Post #: 9
denk - 28.2.2014 15:30:37  1 Stimmen
silli


Beiträge: 13031
Mitglied seit: 28.10.2002
Wohnort: 102 km vorm stilfser
Status: offline
quote:

Herum bin i eh gnua polstert, do fiacht i mi ned vor de Temperaturen, owa wegan Asphalt warads....is der ned nu zu koid?

kommt draufan,normalerweisse sollte es schon passen,für an supersportreifen werds oba zweng sein.
für vollgas oda koa gas is es aber noch zufrüh,leider is des jo nimma so mit der eigenverantwortung und dem einschätzen der aktuellen situation,
oba guat muass eh jeder selber wissen.in de berg ist es aktuell,etwas heikel zumfahren,oladings sein schon einige am fahren....
i werd ma am montag des taferl holen,sunnseitig werden sich schon a poor talrunderln ausgehen und nach fiss,serfaus konn ma woll schon etwas züggiger fahren.
alternativ, richtung germanien ,do gibts a a poor schenne streckerln bei de weisswurstessa
griasserl,aus de berg



aso auswintan,hob i heier oanfach,taferl drauf,zur tanke,luftdruck prüfen und loss gehts

_____________________________

Wer Trinken,Rauchen und Sex aufgibt,
der lebt auch nicht länger,es kommt ihm nur so vor.
sigmund freud






(in Bezug auf Hurricane1250)
Private Nachricht senden Post #: 10
jo - 28.2.2014 15:32:56  1 Stimmen
silli


Beiträge: 13031
Mitglied seit: 28.10.2002
Wohnort: 102 km vorm stilfser
Status: offline
quote:


da ich ned zurückgelegt hab, fahr i schon lang wieder

in deiner gegend würd i ma de springerei a nit ontuan,
donn hast sicha de boarische tant schon einigemale getroffen,der fahrt jo a des gonze jahr
griasserl

_____________________________

Wer Trinken,Rauchen und Sex aufgibt,
der lebt auch nicht länger,es kommt ihm nur so vor.
sigmund freud






(in Bezug auf Mayerpeter6)
Private Nachricht senden Post #: 11
erst im April. - 28.2.2014 17:26:56   
martin0762

 

Beiträge: 3267
Mitglied seit: 19.7.2004
Wohnort: GU
Status: offline
vorher is ma:
- z'kolt
- z'vül Splitt auf der Strassen
- die Autofahrer hobn no vergessen, das es Zweiräder gibt, die schneller als fünf km/h unterwegs sind
- und der Winterdreck muass erst von die Stross weg
- und solangs am Gaberl no Schifoan, fohr i dort net mit'm Moped hin!
lg
martin

(in Bezug auf Hurricane1250)
Private Nachricht senden Post #: 12
nach meinem - 28.2.2014 19:43:49   
johsa


Beiträge: 4238
Mitglied seit: 30.10.2005
Status: offline
Wetterbericht wird es dir ab Sonntag eine Woche lang die Straßen mit Regenwasser spülen!

_____________________________

" Du hast Recht!
und ich meine Ruh!"

(in Bezug auf Hurricane1250)
Private Nachricht senden Post #: 13
i vastehh de Froge... - 28.2.2014 20:22:48  1 Stimmen
DB_Killer


Beiträge: 7901
Mitglied seit: 22.8.2009
Wohnort: zu Hause
Status: offline
...ned!

Auswintan... dafiar muaß i jo wieda einwintern... oisa irgendwaunn 2015!!!

Weul i foahr schau wieder seit drei Wochn!!!

Geht wunderboar aum Hintarafn bis zum Ende!


_____________________________

Abgeordnete zu Winston Churchill:
"if I would be your wife, I would poison your coffee..."
Answer of Churchill:
"if YOU woud be my wife I would DRINK IT!"




(in Bezug auf Hurricane1250)
Private Nachricht senden Post #: 14
MEIN erstes Mal ... - 1.3.2014 6:57:02  1 Stimmen
Gerry1702


Beiträge: 36729
Mitglied seit: 22.8.2005
Wohnort: Wiener Neudorf
Status: offline
quote:

Das ist mein erstes mal ;)


... mein Gott, da war ich 15

_____________________________

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

(in Bezug auf MK1971)
Private Nachricht senden Post #: 15
Bei mir ... - 1.3.2014 6:58:44  1 Stimmen
Gerry1702


Beiträge: 36729
Mitglied seit: 22.8.2005
Wohnort: Wiener Neudorf
Status: offline
... Ende März herum ... wenns mal paar Tage ordentlich geschüttet hat weil der Schmurgaz muss weg von den Strassen.
Kann aber auch April werden, mir is sunst koid ...

_____________________________

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

(in Bezug auf Hurricane1250)
Private Nachricht senden Post #: 16
... - 1.3.2014 7:16:37  1 Stimmen
ManEater


Beiträge: 909
Mitglied seit: 21.5.2013
Wohnort: Weiden
Status: offline

quote:

ORIGINAL: Hurricane1250

Damit Ihr nicht mehr Eure Angstränder mit Fotos vergleichen müsst hab ich mal eine Frage....meint Ihr es ist noch zu früh?
Ich hoffe ja noch auf ein bisserl Regen, der mir die Straßen reinigt, aber ansonsten muss man glaub ich nicht mehr lange warten....wann geht Ihr wieder auf die Piste?


... Oh leck ... hob i doch glatt as eiwintan vagessn ... am 25.12.2013 letzts Joahr as letzat moi gfoahrn ... und vor 4 Wochen eh scho wieda a Rundn draht ...

_____________________________

Im Strassenverkehr immer dran denken: "Die gummierte Seite des Fahrzeugs unten, die lackierte Seite oben"

Wenn da wos net passen soitat:
Festnetz: 01 2341668, Mobil: 0699 10565921 fia Österreich
oda mobil (0 163) 1 73 77 43 fia Bayern

(in Bezug auf Hurricane1250)
Private Nachricht senden Post #: 17
... - 1.3.2014 9:26:13   
Mayerpeter6

 

Beiträge: 7075
Mitglied seit: 24.3.2006
Wohnort: hubraum statt wohnraum
Status: offline

quote:

ORIGINAL: silli

quote:


da ich ned zurückgelegt hab, fahr i schon lang wieder

in deiner gegend würd i ma de springerei a nit ontuan,
donn hast sicha de boarische tant schon einigemale getroffen,der fahrt jo a des gonze jahr
griasserl



na, der traut si im winta jo ned aus wien ausse ...


greeeeez

_____________________________

-------/\-------
------//\\------
-----//--\\-----
--_//-- --\\_--
--\ (_---_) /--

(in Bezug auf silli)
Private Nachricht senden Post #: 18
.... - 1.3.2014 9:28:28   
Mayerpeter6

 

Beiträge: 7075
Mitglied seit: 24.3.2006
Wohnort: hubraum statt wohnraum
Status: offline

quote:

ORIGINAL: Gerry1702
, mir is sunst koid ...



kaun i mit deiner (windschutz-)verkleidung, den heizgriffen und dem schwuletten thermo-textilgwandl goaned verstehn


greeeeeeez

_____________________________

-------/\-------
------//\\------
-----//--\\-----
--_//-- --\\_--
--\ (_---_) /--

(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 19
uiuuiui... - 1.3.2014 9:34:43  1 Stimmen
DB_Killer


Beiträge: 7901
Mitglied seit: 22.8.2009
Wohnort: zu Hause
Status: offline
quote:

schwuletten thermo-textilgwandl


Des wird schmerzhoft beim näxten Wiedersehn... und iwahaupt du red wos... hängst valuarn in dein Ledaquandl ois Strich in da Laundschoft und pipst do herum!

_____________________________

Abgeordnete zu Winston Churchill:
"if I would be your wife, I would poison your coffee..."
Answer of Churchill:
"if YOU woud be my wife I would DRINK IT!"




(in Bezug auf Mayerpeter6)
Private Nachricht senden Post #: 20
hmm - 1.3.2014 9:37:14  1 Stimmen
silli


Beiträge: 13031
Mitglied seit: 28.10.2002
Wohnort: 102 km vorm stilfser
Status: offline

quote:

ORIGINAL: johsa

Wetterbericht wird es dir ab Sonntag eine Woche lang die Straßen mit Regenwasser spülen!

da unsere,sogt woll des gleiche
heite solls regnen und scheien,schaut mal aktuell nit danach aus,
oba konn jo noch werden.
griasserl

_____________________________

Wer Trinken,Rauchen und Sex aufgibt,
der lebt auch nicht länger,es kommt ihm nur so vor.
sigmund freud






(in Bezug auf johsa)
Private Nachricht senden Post #: 21
. - 1.3.2014 11:19:57  1 Stimmen
sevenfiftybiker


Beiträge: 12846
Mitglied seit: 27.7.2006
Status: offline
Auswintern? Hat der Winter schon angefangen?


(in Bezug auf Hurricane1250)
Private Nachricht senden Post #: 22
nau jo, - 1.3.2014 14:38:57   
martin0762

 

Beiträge: 3267
Mitglied seit: 19.7.2004
Wohnort: GU
Status: offline

quote:

ORIGINAL: ManEater


... Oh leck ... hob i doch glatt as eiwintan vagessn ... am 25.12.2013 letzts Joahr as letzat moi gfoahrn ... und vor 4 Wochen eh scho wieda a Rundn draht ...

..mit deim Traktor konnst jo a im Tiafschnee fohrn
lg
martin

(in Bezug auf ManEater)
Private Nachricht senden Post #: 23
saison rennt scho - 1.3.2014 20:49:03   
GreenNightFlight


Beiträge: 463
Mitglied seit: 14.10.2013
Wohnort: Linz
Status: offline
i bin am 15.02 des erste moi wieda gfahrn und foa seit 22.02 jedn tog.

scho 700 km gfoan^^

_____________________________

Alles hört auf meinen Befehl, denn ich bin hier der Captain ;)

Besser Bein ab, als arm dran ;)

(in Bezug auf Hurricane1250)
Private Nachricht senden Post #: 24
war nix - 2.3.2014 0:01:03   
johsa


Beiträge: 4238
Mitglied seit: 30.10.2005
Status: offline

quote:

ORIGINAL: silli


quote:

ORIGINAL: johsa

Wetterbericht wird es dir ab Sonntag eine Woche lang die Straßen mit Regenwasser spülen!

da unsere,sogt woll des gleiche
heite solls regnen und scheien,schaut mal aktuell nit danach aus,
oba konn jo noch werden.
griasserl

mit Regen 305 schöne km, zum Teil sehr saubere Straßen nur wo die Bauern schon wieder den Dreck von die Felder rein bringen ist es zum aufpassen!




Anlagen (1)

_____________________________

" Du hast Recht!
und ich meine Ruh!"

(in Bezug auf silli)
Private Nachricht senden Post #: 25
oberösterreich - 2.3.2014 0:05:54   
johsa


Beiträge: 4238
Mitglied seit: 30.10.2005
Status: offline
Bayern, Salzburg war kein Fehler heute zu fahren!




Anlagen (1)

_____________________________

" Du hast Recht!
und ich meine Ruh!"

(in Bezug auf silli)
Private Nachricht senden Post #: 26
Host wos gsoffn ??? - 2.3.2014 7:51:25  1 Stimmen
Gerry1702


Beiträge: 36729
Mitglied seit: 22.8.2005
Wohnort: Wiener Neudorf
Status: offline
quote:

kaun i mit deiner (windschutz-)verkleidung, den heizgriffen und dem schwuletten thermo-textilgwandl goaned verstehn


Wer hod Heizgriffe ?? Wer hod a Thermo Gwandl ??

_____________________________

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

(in Bezug auf Mayerpeter6)
Private Nachricht senden Post #: 27
. - 2.3.2014 10:30:36  1 Stimmen
w_ds


Beiträge: 7039
Mitglied seit: 30.7.2004
Wohnort: Wiener Neustadt
Status: offline
de heizgriff san owa scho klass, wenns wirkli amoi 5 grad hot und schüttet. do bin i letztes joar scho 2 oder 3 moi froh gwesen drüba

_____________________________

Nur ein Tag auf dem Motorrad ist ein guter Tag!

Mein Blog: http://stevesmotorradblog.wordpress.com

(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 28
.... - 2.3.2014 10:30:59   
Mayerpeter6

 

Beiträge: 7075
Mitglied seit: 24.3.2006
Wohnort: hubraum statt wohnraum
Status: offline

quote:

ORIGINAL: Gerry1702

quote:

kaun i mit deiner (windschutz-)verkleidung, den heizgriffen und dem schwuletten thermo-textilgwandl goaned verstehn


Wer hod Heizgriffe ?? Wer hod a Thermo Gwandl ??



des textil zöht ois thermo gwandl


greeeeez

_____________________________

-------/\-------
------//\\------
-----//--\\-----
--_//-- --\\_--
--\ (_---_) /--

(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 29
Des glaub i da aufs Wurt .... - 2.3.2014 10:33:10  1 Stimmen
Gerry1702


Beiträge: 36729
Mitglied seit: 22.8.2005
Wohnort: Wiener Neudorf
Status: offline
... nur - wenns 5 Grad hod liegn meine Taferln scho seit zwa Monat bei da Wüstnrot und i hob GSD a Fuassbonhazung

_____________________________

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

(in Bezug auf w_ds)
Private Nachricht senden Post #: 30
Seite:   [1] 2 3   Nächste >   >>
Alle Foren >> [1000PS Motorrad Community] >> Motorrad Tratsch >> Auswintern Seite: [1] 2 3   Nächste >   >>
Direkt zu:





Neue Beiträge gelesene Beiträge
TOP Thema neue Beiträge TOP Thema gelesene Beiträge
Gesperrtes Thema neue Beiträge Gesperrtes Thema gelesene Beiträge
no Beitrag hinzufügen
no Beitrag beantworten
no Neue Abstimmung
no Stimme abgeben
no Eigene Beiträge löschen
no Eigene Themen löschen
no Beitragsbewertung