Aun die Technika ...

… Frage:

Früher wenn ich einen Schmeili angeklickt habe, hab ich diesen im Antwort Text als selbigen gesehen.
Nun is es so dass ich nur mehr diese deppatn Klammern und Doppelpunkte oder sonstiges sehe … Wos is gschägn ?

:eyes:

I hob de in da Auntwurt ollawäu nua ois ASCII-Zeichn gsehn.
Erscht waun I de Auntwurt ogschickt hob sans zum Lebm erwocht … :cold_face:

Oda manst im Forum sixt as net urndlich?
Wäu in Dein Profü kaunst a sogn obst Smeilies sehn wüst oda ned.

…sehe auch immer andere Dinge, wenn ich zu tief in´s Glas geschaut habe, als ich sehen sollte. :grin:

… im Antwortenfeld waren früher bis gestern Vormittag die Smilies als Smilies zu sehen und nicht als Strichcode.
Wenn die Antwort dann online ist sieht man sie schon das hab ich bemerkt aber eben erst ab dem Zeitpunkt.

Im Profil kann man nur sagen Smilies JA oder NEIN und da ist KEIN HAKERL also JA.

Ein ratender verwirrter Gerry :eyes:

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

friaras ois i no Firefox vawendet hob , hob i scho De Deppatn Kepf :grin: gsegn waun is angeklickt hob, und beim Jetzigen Coogle Crom, woar des Nia anderst imma mitm Klammaoffn :grin:

Vielleicht hod Firefox was umgstellt, koa Ahnung , ob , und warum , usw :eyes:

Lg Pg

…Sinne, schönen Sonntag :wink:

… is goa ned so deppat wia I glaub daß a ausschaugt … :smiling_face: :grin:

De Auntwurt hob I jetzt mitn IE gschriebm, do siacht ma de Schmeilies gaunz lebendig. Sunst nehm I ausschließlich den Opara, do siech I nua besogte Flaxn und Haxn … :eyes:

… gehts weder im IE noch im FF … SEIT GESTERN … friacha wor des ois aundas, und aus Hoiz :wink:

und wia Der wirkli Ausschaugt, wuist eh ned wissn, sonst schmeckta Dei Sonntags Hovaschleim Suppn glei Goar nimma…

Gaunz mei Red!
Vielleicht host an Olpo in Dein Compjuda … :eyes: :cry:

an hafaschleim is ja nur wos für pferde
bei uns gibts a igelfleisch und an schneerosnsalat mahlzeit :grin:

… is imma a klana Olpo :wink:

Se Olpo is iven end ewriwär … :grin:

Des passt scho so , weyl wo da Himmipapa, Des Uroide kreiert hod , woara si ned sicha obs a Gaul oda sunnstwos werdn soi, Aussikemman is daun ebn es Uroide Sackal :smiling_face: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: so ofach geht des und aus :grin:

Lg Pg

… ausschuaust, waas I wia gsogt jo ned so wirklich, oba wia Dei bese Sööl ausschaut kaun I da sogn: Tiafschworz!
Imma auf orme oide Sackln hinpeckn! :cry:
:smiling_face: :grin: :grin:

geh :grin:…daun geh ma amoi im Frühjoahr aufa Achtal,und ois is wida Guat :smiling_face:
waun i Di üwahaupt find in Deym Eiganen klanem Woidfiartale :grin: :grin: :grin: :grin:

und Alanich trau i mi eh nit, do wer i Daun, an Hr Gerry glei a mitnemman, man woas ja Nia wos do für Leitln ummadumm hupfn Gell :grin:

Lg Pg

… lass das jetzt so im Raum stehn … :grin:

Google Chrome? Und du nervst dich über die Facebook-Leute und deren Datensammlerei? :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Schau mal nach, was dieser Browser so alles sammelt. :eyes:

Liegt an den Änderungen bei Firefox 10.

Da wurde einiges umgebaut. :eyes:

loss se doch Sammln bis Schwoarz sind, unds Eana a Freid mocht, was woins von so am Oarmen Wirschtl wia mir scho in erfahrung bringan wos eh scho Jeda weis :eyes: :grin: :grin: :grin: :grin:

I hob koa Doppleben, weyl dazua bin i Schlichtweg zu Faul :smiling_face:

Lg Pg