Najo - 6.7.2014 8:18:27
|
|
|
kps_Pilgram1
|
quote:
ORIGINAL: UrAlterSack Genau ... aus soiche Gründe is Italien seit einige Johr vun meina Reiselisten gstrichen. I muaß ned überoi hin! wos is des hods , ebn -Oiso : is es Die Orginale Numman Tafl hoitarung gwen , Dies aum Moppal ghobd hod , oda ists ane ausm Zubehör, mit Foischn Winkl gwen ?...i woas ned wos es da zu Diskutiern gabat ..Ursache und Wirkung -ned mehr und a ned weniga ...Freili des mitm Moppal für a Zeit zu Interniern is Natirli scho a a Stoarkes Stickl ...Trotzdem wo Keine Klage auch kein Späteres Gericht ....und Gaunz Nebenher ...so wia Sich Die Teutonen , scho Seyt Ewigkeiten, in Ihren Lieblings Urlaubsländern aufführn , braucht ma a ned umbedingt x mal Hinterfragen ...Des woas eh Die Gaunze Wöld , und wird a nur Akzeptiert weyls eben a Guate Marie do lossn ....owa Sicha a ned aus purer Nextn Liebe ...weyl Die gibts und gabs a nur Sehr Selten Wia imma a Einseitiger Bericht -Weyl Warum wurden Die Kiwara , Die ja Die Kontrolle durchgführt hobn ned auch dazu Öffentlich gefragt wia de Gaunze Gschicht von Ihrer Seite aus gesehn war .? Owa mir kauns Recht seyn ...wenns Olle daun nimma noch Italia foahrn -zwecks dem Gschmarri , daun is wenigstns , Des Stroßn ned so Vastopft ...weyl i foahr sowiso wida hin scho Bald , und auch zum Lago Di Garda wie eh und je ...Nur liefer i Denan sicha koan Grund dos mi Nammln können , weyl mei Reibn Oritschinale is -und Basta