An alle mit Zubehör-Kennzeichen-Halter und Schräg-Montierer

Verwandte Themen anzeigen: (in diesem Motorrad Forum | in allen Motorrad Foren)
Angemeldet als: Guest
Benutzer in diesem Thema : Keine
  Druckversion
Alle Foren >> [1000PS Motorrad Community] >> Motorrad Tratsch >> An alle mit Zubehör-Kennzeichen-Halter und Schräg-Montierer Seite: [1] 2 3   Nächste >   >>
Benutzer
Beitrag << vorheriger Beitrag   nächster Beitrag >>
An alle mit Zubehör-Kennzeichen-Halter und Schräg-Monti... - 5.7.2014 20:00:35   
ArtVandelay

Status: offline
Ab einer gewissen "Schräglage" des Kennzeichens besser nicht mehr die italienische Grenze passieren. Sonst kommt ihr evt. ohne Motorrad aus dem Urlaub zurück.

Hier die Reportage:
http://www.daserste.de/information/ratgeber-service/recht/videos/schiefes-kennzeichen-motorrad-weg-100.html

Motorradtouren rund um Wien und Niederösterreich
Private Nachricht senden Post #: 1
o - 5.7.2014 20:29:02   
MK1971

Des Kennzeichen steht meist mit den Knie in Relation. ;)
Als ich noch jung war, war mein Kennzeichen a ziemlich in der waagerechten, aber mit zunehmenden Alter fragt ma sich warum.
Ins Radar fahren eh nur die Blinden und wenn di a Kibara aufhält, dann wirk des waagerechte Kennzeichen eher negativ ois positiv.

Ah bei uns, ned nur im motorradfreundlichem Italien.

Zum Streiten gehören zwei!
Aber nerven kann ma auch alleine.

Ich streite nie! Ich versuche nur
zu erklären warum ich Recht habe.

(in Bezug auf ArtVandelay)
Private Nachricht senden Post #: 2
Genau ... - 5.7.2014 20:58:41   
UrAlterSack

quote:

ORIGINAL: ArtVandelay

Ab einer gewissen "Schräglage" des Kennzeichens besser nicht mehr die italienische Grenze passieren. Sonst kommt ihr evt. ohne Motorrad aus dem Urlaub zurück.

... aus soiche Gründe is Italien seit einige Johr vun meina Reiselisten gstrichen.

I muaß ned überoi hin!

Petition gegen Willkür im Waffenrecht, jetzt hier Unterschreiben!!!

Private Nachricht senden Post #: 3
Oiso valosst ... - 6.7.2014 6:08:58   
Gerry1702

quote:

... aus soiche Gründe is Italien seit einige Johr vun meina Reiselisten gstrichen.

I muaß ned überoi hin!

... du doch irgendwaunn dei Wohnzimma ???

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

(in Bezug auf UrAlterSack)
Private Nachricht senden Post #: 4
Is so wie mit dem ... - 6.7.2014 6:12:55   
Gerry1702

.... DB Killer, also nicht dem dicken freundlichen Börnymann sondern des Eisnstickal im Puffa ... warum fährt man OHNE dieses Ding nach CH wenn man X Mal gehört und gelesen hat das es bis zu € 300.- kostet wenn die Zwergenstaatler dich derglengen ? Warum ein fast waagerechtes Taferl ? Es is ma a Rätsl.

... da Gerry

(in Bezug auf MK1971)
Private Nachricht senden Post #: 5
Wenn i hernimm ... - 6.7.2014 6:14:25   
Gerry1702

quote:

aus soiche Gründe is Italien seit einige Johr vun meina Reiselisten gstrichen.

... wie wunderschön gewisse Teile Italiens sind und ich diese sehr gut erkunden kann mit einem "INTAKTEN Moped" ist deine Abneigung für mich unergründlich.

... da Gerry

Private Nachricht senden Post #: 6
Najo - 6.7.2014 8:18:27   
kps_Pilgram1

quote:

ORIGINAL: UrAlterSack

Genau ... aus soiche Gründe is Italien seit einige Johr vun meina Reiselisten gstrichen.

I muaß ned überoi hin!

wos is des hods , ebn -Oiso : is es Die Orginale Numman Tafl hoitarung gwen , Dies aum Moppal ghobd hod , oda ists ane ausm Zubehör, mit Foischn Winkl gwen ?...i woas ned wos es da zu Diskutiern gabat ..Ursache und Wirkung -ned mehr und a ned weniga ...Freili des mitm Moppal für a Zeit zu Interniern is Natirli scho a a Stoarkes Stickl ...Trotzdem wo Keine Klage auch kein Späteres Gericht ....und Gaunz Nebenher ...so wia Sich Die Teutonen , scho Seyt Ewigkeiten, in Ihren Lieblings Urlaubsländern aufführn , braucht ma a ned umbedingt x mal Hinterfragen ...Des woas eh Die Gaunze Wöld , und wird a nur Akzeptiert weyls eben a Guate Marie do lossn ....owa Sicha a ned aus purer Nextn Liebe ...weyl Die gibts und gabs a nur Sehr Selten

Wia imma a Einseitiger Bericht -Weyl Warum wurden Die Kiwara , Die ja Die Kontrolle durchgführt hobn ned auch dazu Öffentlich gefragt wia de Gaunze Gschicht von Ihrer Seite aus gesehn war .?

Owa mir kauns Recht seyn ...wenns Olle daun nimma noch Italia foahrn -zwecks dem Gschmarri , daun is wenigstns , Des Stroßn ned so Vastopft ...weyl i foahr sowiso wida hin scho Bald , und auch zum Lago Di Garda wie eh und je ...Nur liefer i Denan sicha koan Grund dos mi Nammln können , weyl mei Reibn Oritschinale is -und Basta

Post #: 7
Des is ... - 6.7.2014 8:30:02   
UrAlterSack

quote:

ORIGINAL: Gerry1702
... ist deine Abneigung für mich unergründlich.

... anfoch erklärt:

Der Stoot hod - aus meina Sichtweise - de Aufgobe unser Vermögen zu vawoiten, unsa Infrastruktur instaund zu hoiten, unsa Laund zu vateidgen, und die öffentliche Urdnung aufrecht zu erhoiten. Aus!

Er hot sicha ned de Aufgob uns zu bevormunden, zu drangsalieren oda uns in irgendana Furm an Gesslerhuat griassen zlossen.

Wenn ana am Moped sitzt und des Bandl vum Hölm ned zuagmocht hod is des zwor bled und leichtsinnig, geht den Leviathan oba an Schmorrn au.
Wenn ane ihr Nummerntaferl zu woogrecht hod, kaun ma des Taferl schlechter lesen (bsunders waun ma a Radarfoin is) oiso is des vun mir aus a Vagehn.
Dafir des Moped einziagn is a voikumman überschiassende Moßnohme, de durch nix zu rechtfertigen is.
Sowos strof I ebm damit, daß I ka Göld mehr durthin bring (mehr Meglichkeiten hob I hoid ned)

Und na: Mei Taferl is ned woogrecht, des is so montiert wia si Suzuki des denkt hod.

(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 8
für mi - 6.7.2014 8:45:29   
kps_Pilgram1

voi da Trottl Beitrag in dem Film

Üwahaupts is Der Ganze Ländervergleich sowiso a Bleedsinn , wos Intaressiert des wos in D es Fahren zb.ohne Helm usw kost -wenn Die Gschicht ebn in Italia woar ?....Jojo i was is wia zb mit de Oarbeitslosen Zahlen ...do wird a imma Deppat gred -zb : Jo wia hobn a scho 450 .000 owa im Vagleich da Trottl Eu stehn ma eh no Subba do ...aba vielleicht soit i mir mal erklärn wos von dem Deppatn Sprüchal da Jeweilige Oarbeitslose ,PERSÖNLICH für Nutzen bzw für a Hilfe hat ?

Wurscht foahrts Bitte Alle nimma hin , nach Italia ...i werds dann um so mehr Genießn

Post #: 9
Meine Taferln ... - 6.7.2014 8:51:46   
Gerry1702

... san a olle durt wos hinghern und trotzdem bin i meistns mit olle recht guad mitkumma

Italien hod diesbezüglich immer an Pracka ghobt und erscht recht die Schweiz. Durt hod a Bekaunnta wengan nicht vorhaundanen DB Eater (ned Killer) 3 Kilo peckt und des Moped bewegst erscht wennst peckt host.
Erinnerst dich aun die Staffelung in Italien bezüglich Autostrada ?? Die haum amoi Hubraum obhängige Gschwindigkeitn ghobt ... die spinnen die Römer

In Italien glaub in de 80er Johr: bis 599 ccm = 90 km/h ... 600 bis 900 ccm = 110 km/h ... 901 bis 1300 ccm = 130 km/h ... über 1300 ccm = 140 km/h

Wenn des bei uns kamat warad die Pille sche haas

... da Gerry

Private Nachricht senden Post #: 10
. - 6.7.2014 10:09:43   
sevenfiftybiker

quote:

.... DB Killer, also nicht dem dicken freundlichen Börnymann sondern des Eisnstickal im Puffa ... warum fährt man OHNE dieses Ding nach CH wenn man X Mal gehört und gelesen hat das es bis zu € 300.- kostet wenn die Zwergenstaatler dich derglengen ? Warum ein fast waagerechtes Taferl ? Es is ma a Rätsl.

Wenn einer lustig drauf ist, wird das Motorrad offiziell lärmgeprüft, festgestellt, dass das Fahrzeug illegal unterwegs war, Anzeige, und es kostet bis zu 800 Fr.

(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 11
. - 6.7.2014 10:13:20   
sevenfiftybiker

quote:

... anfoch erklärt:

Der Stoot hod - aus meina Sichtweise - de Aufgobe unser Vermögen zu vawoiten, unsa Infrastruktur instaund zu hoiten, unsa Laund zu vateidgen, und die öffentliche Urdnung aufrecht zu erhoiten. Aus!

Er hot sicha ned de Aufgob uns zu bevormunden, zu drangsalieren oda uns in irgendana Furm an Gesslerhuat griassen zlossen.

Auch mal wieder einer, der von meinen Ansichten nicht allzu weit weg ist. Dummerweise bin ich damit in fast allen Abstimmungen in der Minderheit....

Private Nachricht senden Post #: 12
Gut ... - 6.7.2014 10:22:13   
Gerry1702

... wie kommen wir nach Frankreich ohne die Schweiz zu streifen ???

Na schau - die Banditin ist auch laut aber man kann sie auch leisa fahren und es ist ein geprüftger BOS Puffer mit "e" Zeichen und der Leisemacher ist drinnen. Mehr kann man nicht tun um nicht in Ungnade zu fallen.

... da Gerry

(in Bezug auf sevenfiftybiker)
Private Nachricht senden Post #: 13
Du bist jo ärger ... - 6.7.2014 10:32:30   
Gerry1702

... wie de Pifkonen mit eanara vadeitschung von Michelin Colgate und Co

Leviathan ... drangsalieren ... Gesslerhuat ... is da fad heast ??? RED DEITSCH TUINA

... da Gerry

Private Nachricht senden Post #: 14
Dummerweise ? - 6.7.2014 10:38:44   
kps_Pilgram1

quote:

ORIGINAL: sevenfiftybiker

Dummerweise bin ich damit in fast allen Abstimmungen in der Minderheit....

Na Jo daun bleibta ja imma noch ois sog .Trost Pflasta De Meeglichkeit , Deyne zumeist Vablödete Denkweise ab und zua Gründlich zu übadenkn
....Nur damitst hoid ned all zu oft in da Minderheit dahin Vegetiern muaßt.....

Sali Pg

Post #: 15
o - 6.7.2014 10:40:42   
MK1971

quote:

... wie kommen wir nach Frankreich ohne die Schweiz zu streifen ???

Na schau - die Banditin ist auch laut aber man kann sie auch leisa fahren und es ist ein geprüftger BOS Puffer mit "e" Zeichen und der Leisemacher ist drinnen. Mehr kann man nicht tun um nicht in Ungnade zu fallen.

Soll i da a Route vorschlagen? :D

Zum Streiten gehören zwei!
Aber nerven kann ma auch alleine.

Ich streite nie! Ich versuche nur
zu erklären warum ich Recht habe.

(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 16
. - 6.7.2014 10:46:36   
sevenfiftybiker

Also, du hast da 3 Möglichkeiten:
a) Du fährst via Schwarzwald
b) Du fährst via Italien (z.B. La Spezia rüber bis nach Bologna, dann die Poebene durchqueren und du bist wieder in den Alpen oder Col du Mont Cenis und dann so weiter: http://goo.gl/maps/YE67H )
c) Du lässt dich fahren

< Beitrag bearbeitet von sevenfiftybiker -- 6.7.2014 10:58:15 >

(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 17
Verbiete ... - 6.7.2014 10:50:36   
Gerry1702

quote:

Du lässt dich fahren

... mir solche Ordinäritäten

... da Gerry

Private Nachricht senden Post #: 18
I was eh ... - 6.7.2014 10:53:54   
Gerry1702

quote:

Du lässt dich fahren

... so wie ma nach dem der Schweizer uns verläßt weiterfahren, nur in der Gegenrichtung aber wir werden in Reckingen ein "Entrecote" essen und daher MÜSSEN wir die Schweiz streifen und der Grond kommt auch nicht nach Bozen wegen uns

http://www.engadin.stmoritz.ch/sommer/de/gastronomie/caf%C3%A9-grond/schillernd.1/

< Beitrag bearbeitet von Gerry1702 -- 6.7.2014 10:55:00 >

... da Gerry

(in Bezug auf MK1971)
Private Nachricht senden Post #: 19
Nein Nein ... - 6.7.2014 10:57:36   
Gerry1702

... Entercote UND Grond na ja und dann natürlich DU ... sind schon Gründe die Schweiz zu besuchen obwohl du bist ja dann eh schon vor uns unterwegs

Also einigen wir uns auf Entercote und Grond ... s´reicht.

... da Gerry

Private Nachricht senden Post #: 20
. - 6.7.2014 11:00:28   
sevenfiftybiker

Schau dir auch noch den Routenvorschlag an. Tante Edith war da...

Grond ist eh klar. Ohne diese Attacke auf einen Körper kommst du mir nicht davon!

< Beitrag bearbeitet von sevenfiftybiker -- 6.7.2014 11:04:49 >

(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 21
nba ja - 6.7.2014 11:16:49   
silli

quote:

Warum ein fast waagerechtes Taferl ? Es is ma a Rätsl.

ich habe auch einen verstellbaren KZH.
zuerst war er recht senkrecht,da hab ich alerdings immer des wasser auf den rücken bekommen,
wenns geregnet hat oder die strasse nass war.
jetzt ist es etwas waagrechter und i hab kein wasser mehr am rücken
in österreich dürfen die ominösen 30 grad auch nicht überschritten werden,aber so habig ,sind die strafen nicht.
griasserl

Wer Trinken,Rauchen und Sex aufgibt,
der lebt auch nicht länger,es kommt ihm nur so vor.
sigmund freud

(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 22
guat... - 6.7.2014 11:44:29   
DB_Killer

...eigentlich foahr i duart a ned hin... mir g'foid's daham a und zwoar SEHR GUAT!
San MEINE Kiwara, MEINE Trottln, MEI Laund, MEINE Gesetzte, MEI Sproch...

Muaß dene Gatzlmocha nix eineschiarbn!!

Strof OK, a waunn des mitn Winkelmesser a schlechter Scherz ist, weu bei dera Dame woar do sichalich nix übertriebn, sondan irgendso a Rizoma oda wos was i Teul...
Somit, waunn i ZOIH, a noch mei Mowed einzuziagn.. de hobn eindeitig an KLESCHA!

I würd vor Ort nix zoihn do loß i mi liawa einsperrn und geh von Pontius bis zu Pilatus!

Edit: Najo... de tätn mi sowieso einsperrn... weu waunn der mei Mowed aungreift...uiuiui... i wüh goar ned draun denkn...

< Beitrag bearbeitet von DB_Killer -- 6.7.2014 11:47:26 >

Abgeordnete zu Winston Churchill:
"if I would be your wife, I would poison your coffee..."
Answer of Churchill:
"if YOU woud be my wife I would DRINK IT!"

Private Nachricht senden Post #: 23
hihihi - 6.7.2014 17:25:40   
ramirez66

do is sie wieder! jedes jahr kommt so a horrorbeitrag mitm duduuu-fingerl in der luft und de bösen italo-cops...

so a schaas - i glaub des wird immer vor der reisezeit in umlauf bracht, damit se de touris anscheissen.
wer scho öfters bei de itaker war, der weiss wie schnell er zum öffentlichen ärgernis wird, wenn er si an die stvo halt...

und in dem umfeld soll des passieren? da lach i aber nur.
bin am lago maggiore bei ana baustell gstanden - rote ampel, gegenverkehr war aber keiner.
zerst is a radlfahrer durchgfahren, dann a auto, a gruppen radler und dann a paar rollerfahrer...mir san gstanden wia de deppen und ham uns abghaut...dann samma a gfahren.
niemanden hats interessiert.
nach silian fahr i in der kolonne und do is glaub i a 80er gwesen...oiso i hoit a, weil i weiss, dass do de krankabinieri öfters stengan...wetzt a ferrari vorbei - wohlgemerkt an de ganzen kolonne (i glaub do war sogar a sperrlinie) solang de linke seit frei is...und am rand stengan de gschmierten und schauen eam mit leichtende augen noch...

war wohl grad mittagspause oder sowas...

oiso - lossts eich net deppert machen, meine germanen-spezln kommen a immer mit de horrorstories her und wundern si dann, wenns mit 25 klometrien zfui dann nur 20 alpendollars zahlen...des passt wohl a net in de urlaubspropaganda eini...

built for comfort - not for speed

Private Nachricht senden Post #: 24
Na - 6.7.2014 17:41:07   
kps_Pilgram1

quote:

ORIGINAL: DB_Killer
weu bei dera Dame woar do sichalich nix übertriebn, sondan irgendso a Rizoma oda wos was i Teul...

Jo dos Des evtl von Rizoma , oda a wos was i Teul woar hod eh kana Bemänglt ...eha dos Des Teil halt im Foischn Winkl anscheinend higschraubt hobn ...und wenn i scho imma les ...Szene Nachgestellt , ...scheiß i eh glei aum liabstn drauf ...hobs eh scho gschriebn Einseitiga bericht und sonst Nix .....Wer weis wias Wirkli woar ?...i sicha ned -owa aundare a ned -Sondan Nur Die -wo auch wirkli dabei woarn .Und da Fehlen ebn Die Karabinas und Ihre aussage .

(in Bezug auf DB_Killer)
Post #: 25
Tschuign ... - 6.7.2014 18:14:21   
UrAlterSack

quote:

RED DEITSCH TUINA

... owa in mein echten Lebm bin I eh ned so ...

(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 26
. - 6.7.2014 18:20:56   
w_ds

quote:

... anfoch erklärt:

Wenn ana am Moped sitzt und des Bandl vum Hölm ned zuagmocht hod is des zwor bled und leichtsinnig, geht den Leviathan oba an Schmorrn au.
Wenn ane ihr Nummerntaferl zu woogrecht hod, kaun ma des Taferl schlechter lesen (bsunders waun ma a Radarfoin is) oiso is des vun mir aus a Vagehn.
Dafir des Moped einziagn is a voikumman überschiassende Moßnohme, de durch nix zu rechtfertigen is.
Sowos strof I ebm damit, daß I ka Göld mehr durthin bring (mehr Meglichkeiten hob I hoid ned)

Und na: Mei Taferl is ned woogrecht, des is so montiert wia si Suzuki des denkt hod.

foisch sackerl. wenn der nämli mit offenem helmbandl an stern reisst und daun hintnoch a pflegefoi is, daun muas des da stoot (sprich sozialsystem) zoin. und du sogst es is den stoot sei aufgob die kohle guat zu verwoitn. oiso wos jetzan? entscheid di

< Beitrag bearbeitet von w_ds -- 6.7.2014 18:21:06 >

Nur ein Tag auf dem Motorrad ist ein guter Tag!

Mein Blog: http://stevesmotorradblog.wordpress.com

Private Nachricht senden Post #: 27
. - 6.7.2014 18:21:32   
sevenfiftybiker

quote:

... wie de Pifkonen mit eanara vadeitschung von Michelin Colgate und Co

Na, die sagen zwar 'Michelin', dafür aber gehen die bim 'Schinesen' essen...

quote:

Leviathan ... drangsalieren ... Gesslerhuat ... is da fad heast ??? RED DEITSCH TUINA

Gessler war aber ein Habsburger Vogt.
Zum Glück haben ein Teil meiner Vorfahren verjagt (nein, nicht alle meine Vorfahren haben mit den Türken händel getrieben).

@ Mostviertler UAS:
Na, im richtigen Leben versteckst du dich hinter deinem koreanischem SUV (wahrscheinlich noch mit Lindner oder Steyr-Traktoren Aufklebern verziert) und hoffst, dass dich niemand erkennt.

Übrigens: Hat dein Auto einen Zahnriemen oder eine Steuerkette. Dieses Mal wäre es gut, wenn du es wissen würdest.

(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 28
. - 6.7.2014 18:23:16   
w_ds

quote:

quote:

RED DEITSCH TUINA

... owa in mein echten Lebm bin I eh ned so ...

woarscheinli no vüüüüü schlimma

Nur ein Tag auf dem Motorrad ist ein guter Tag!

Mein Blog: http://stevesmotorradblog.wordpress.com

Private Nachricht senden Post #: 29
is völlig - 6.7.2014 18:33:28   
DB_Killer

SCHEISSEGAL, der springende Punkt is, DAS BEZAHLT wurde und de Huarnviecha des Mowed konfesziert hobn... i hockad earna de Händ ohhhh, nana... do foahr i ned hin weu waunn a nur 1 % Tschanc besteht das des passiert, daunn passiert des GENAU MIR, i brauch ka Häfn bei de Itaka!

Abgeordnete zu Winston Churchill:
"if I would be your wife, I would poison your coffee..."
Answer of Churchill:
"if YOU woud be my wife I would DRINK IT!"

(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 30
Seite:   [1] 2 3   Nächste >   >>
Alle Foren >> [1000PS Motorrad Community] >> Motorrad Tratsch >> An alle mit Zubehör-Kennzeichen-Halter und Schräg-Montierer Seite: [1] 2 3   Nächste >   >>
Direkt zu:

Neue Beiträge gelesene Beiträge
TOP Thema neue Beiträge TOP Thema gelesene Beiträge
Gesperrtes Thema neue Beiträge Gesperrtes Thema gelesene Beiträge
no Beitrag hinzufügen
no Beitrag beantworten
no Neue Abstimmung
no Stimme abgeben
no Eigene Beiträge löschen
no Eigene Themen löschen
no Beitragsbewertung