Laguna Seca,....... - 15.7.2013 18:36:52
|
|
|
pursang
|
quote:
ORIGINAL: DB_Killer ...auf Laguna g'frei i mi nur hoibat, weul de Klanen, de wo heite goar kane mehr san, ned dabei san! Weu i bin mitlerweuln scho a riesn Fan von Moto2!! De foahrn m.M. noch vüüüüh enga beinaunda, oisa kane so großn Untaschiede wia bei da MGP... Werksgörk... i sog jo den soitn sich de Suziferdln kroin, fois wirklich kumman!!! Owa aufprackt hod's dearmoi wirklich gnua... owa da Co-Komentata von de Piffa hod's ehh richtig g'sogt, ned da Ring g'heart g'ändat sondan de richtigen RAFN auffe!!! De kennan heite im GP-Spuart zwischen Links und Rechtskurvnrafn wöhln... soist des glaubn??!!! Oisa aum Ossipiffaring... an fiar rechte... Börny,musst einmal live erleben.........ich habe bis jetzt 6x -1x davon selber im Rahmen eines Händlertreffens gefahren-die Möglichkeit gehabt dort zuschauen zu können.......ich kann nur sagen...........ein Erlebnis dast nie vergisst!!Eine Berg-u.Talbahn,nur 3,6km lang........,.aber die habens in sich.........die Schlüsselstelle natürlich die CORKSCREW ,wennst dort ankommst siehst kurz den Pazifik!Nach 10 Runden bin ich ergriffen zu den Boxen gefahren,wooooooow! >Drehzahl<
Anlagen (1)
|
|