Alteisn!

Is mir grod ins Aug g’sprungan, ois Guate vüh Glick und Gsundheit zum Geburtstag!

Und noch ana der vor zig Johrn wo ausa is :wink:, Dir a ois Guate zum Geburtstog Haudiwaudi!

Gruß Jürgen.

:wink: donkschee

mir a olles guate stefan und an guatn rutsch.

Keine Ahnung, owa Eisn hoit laung :wink:

meiner wenigkeit auch die innigsten geburtstagsgrüße - ans geburtstagskinderl und den herrn jubilar… :grin:
(wennst in an gewissen oita bist, dann solltest eh über jedes jahr jubilieren…)
meistens merkt ma, dass ma in des gewisse oita kummt, wenn ma vorzugsweise geschenkskörbe kriagt… :grin: :grin:

jo meine herren - a wenns rund ummadum scho a bisserl flugrostelt is der herr schrotti sicher a stahlharte haut… :grin: :grin: :grin:

…Kupfer is er a net?Oder? Is er griaspaunig? Glaub I net das er no gria hinta die Ohrn is! :grin: :grin: :grin:

Chefkoch wos kochst heit

…schliesse ich mich an!

„Alles Gute“ zu den Ehrentagen sendet - derzeit aus Sillian

HU

Nachträglich auch von meiner Seite nochmals alles Gute zum Geburtstag! :smiling_face:

Bin halt für ein paar Stunden ins Wallis geflüchtet. :grin:

Nun ja, wenn du Schwarzgeld verstecken willst, brauchst du nur eine Aktiengesellschaft in der Schweiz gründen, mit viel Agio die 100’000 Fr. einbezahlen.

Warum das? In Deutschland / Österreich musst du den Nennwert versteuern (d.h. die 100’000 Fr.) und in der Schweiz wird die AG versteuert, d.h. die juristische Person ist in der Schweiz steuerpflichtig und wird durch das Doppelbesteuerungsabkommen gedeckt. :eyes:

So einfach gehts und Schwarzgeld lohnt sich eh nicht. :wink:
Aber mir fehlt so oder so das nötige Kleingeld, du geiziger bairischer Schwabe! :worried:

Tsu schpet owa rotz-dem:

Alles Gute Schrotti! :wink:

bin grod erst driwa gstoipert. :eyes:

Herzliches Dankeschööööööööön an die Gratulantenschar. :grin:

Weiters bestreite ich die hier vom Unser „Gerry1702“ getätigte Unterstellung, ich würde in Salzburg herumhuren.

Wahr ist vielmehr, dass ich mit der Fr. Alteisen einige geruhsame Tage in der St. Eiermark verbracht habe. :wink:

Außerdem weiß ich zufällig, dass sich sein gewählter Nick auf sein eigenes Geburtsdatum bezieht. Daher sehe ich über sein Unvermögen, meinen jugendlichen Teint richtig einzuschätzen, gnädig hinweg. Was soll man denn von einem knapp 311-Jährigen diesbezüglich groß erwarten? :dizzy_face:

vielleicht in Äthiopien, owa sicha net im Hause Gerry.

stöll ma des vua wia „Reise noch Jerusalem“, nur mit Fleisch gstott de Sessln und dafua mit Woffn (Besteck). :grin: :grin: :grin:

… Reise noch Jerusalem mit 2 Fuißboimaunschoftn und an klan Schammal … :eyes:

… kennt ma bei Fischer spün … amoi Rippaln für die gaunze Saubande und jeder griagt an Prigl … des wird a Korl

:grin: :grin: :grin:

da Schließ :grin: i mi auch an bei Den Frommen Purzltog wünschn :smiling_face:…und Des mitm Schlüssl is eh ned schlimm :grin:…A klans Zangerl und Guat ists :smiling_face:…Na jo Bsuffn brauchta des a Ned umbedingt passiern :sunglasses:, sonst kaunst glei draussn bleibn oda ebn drinnan kimmt drauf oh wos als Erstes Eintretet, wenn üwahaupts wos Eintreten kaun :grin: :grin:

Chirio Pg

… dir alles Gute zum Geburtstag zu wünschen ? :wink:

Happy birthday lieber Haudiwaudi … happy birthday toooooo youuuuuuuuuu :wink:

… müss ma entschuldigen - dder Kurt in Salzburg :wink: :grin:

Trotzdem … happy birthday tooooooo youuuuuuuu :grin: :smiling_face: :wink:

Wie alt wird denn der sein ??? 100? 120? … i kaunn sooooo schlecht schätzn Jürgn :grin:

scho , oba Nit so laung :eyes: wia a Stoa :wink: …sunst miassat da jo Oid Stoa Hassn :grin: :grin: :grin:

Des is wia beim A.Hitschla :eyes:…stell da vur Der hätt Kräuter ghoassn :dizzy_face: , daun hättns imma -Heil -Kräuter ruafn miassn!