Alles Gute,DB_Killer!

zum Wiegenfest,Börny,…die besten Wünsche!!Lass es krachen!! ;D) ;D)
gr

Alles Gute

a ha,der killa a schütze ???
alles gute wünsch ich ehm

- YouTube
i war ja davon überzeugt,der singt schütze,is aber eh gleich,mir sein eh de schennsten

griasserl,ans geburts tags kind

Gute zum Purzlinger

Aun de Grantulanten… ;o)

Najooo krochn dan bei mir nur mehr de Bana… hob heite an Koch Tog g’hobt… und sunst mei heulige RUAH!
Hiaza wird noch a Hendal zubereitet… asiatisch und in Rahm gehoitn… daunn san ma wieda eingedeckt für a Zeitl! :smiling_face:

Silli… leicht a beim Schütznvarein? :wink: :grin: :grin:
De Onklz… jo mei… mir taugn de eigentlich mehr…

[link]Die Toten Hosen - Strom Musikvideo - YouTube

i frog mi jo nur wia de Beidln des schoffn… saufn, giftln, umanaundfickn… schaun aus wia neich de Bazi… wodurch bewiesen wäre, durch ECHTE Oarweit, oarwatst di glei nur auf… :wink:

vom mir ALLES gute.

des liad is guad

zum schlüpftag

Alles gute unbekannterweise! :smiling_face:

Wenn auch verspätet, so wünsche ich auch unserem Samichlaus alles Gute zum Geburtstag!

:grin: :grin: :grin: :grin:

… dass ich dich mit meiner SMS aufgweckt hob :wink: oba da El Neffe und i worn schon um 07:30 schwimma :wink: :grin:

Unsere Mäderln worn faul aber wir sehr brav und danach Frühstücken was ein Fehler war :grin: :grin:

Auf bald mein Freund :wink:

Und mein Gertschie Buam (der mi natiarlich AUN MEIN GEBURTSTOG KONTAKTIERT HOD :wink: :grin: :grin: :grin: ) auch recht schönen Daunk!

Unpockboar… a jeda Spiagl a FREMDA… näxtes Joahr soit i in 50’ga iwawindn, fois i earm daleb… mei Spiaglbüd passt hoid so goar ned zu meine Erinnerungen und wie i mi eigentlich vüüühh… schau komisch, waunn ma a Oita erreicht, des ma mit 18-25 ois UUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur OID bezeichnet hod… vor oim, waunn da G’schmock punkto Muschi nau oiweu GLEICH ist… des hinkt hoid daunn leider seeeeeeeeeeeehr! :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

… wengan Muschigschmock moch da kane Surgn … der wor fria so und wird so bleim … :wink:

Genau deshalb machen wir uns ja Sorgen um dich. Weil das ist kein ‚Musikgeschmack‘ was du hast, sondern bestenfalls eine ‚Lärmverirrung‘… :worried:

:wink: :grin: :sunglasses:

… Muschi … Lärm ??? Ich mein ja es gibt singende Muschis aber ich halte das für eine Wuchtl :grin: :wink:

Sonst alles roger bei euch in Zürich ?

Ähm, lesen sollte man können… :worried:

Ferienreife Grüsse…

in der Enns oder der Steyr ?

… urlaubsreif wie es bei uns heißt bin ich eigentlich IMMER :wink:
Wollte zwar heute nicht in die SCS aber Tickets holen musste dann doch sein. Waren aber nicht die vielen Leute von denen man immer hört.
Eigentlich ganz entspannt :wink:

… in der Steyr, die Enns war zu kalt :wink:

…sehr gute Wünsche zum Geburtstag! :smiling_face:

HU