@ alle Salzburger PS’ler: AirPower 2005 im Juni

Servus beinand!

Mächtige Motoren und massig Maschinen - am 24. und 25. Juni findet die wohl geilste – weil auch einzige ggg - Flugshow Österreichs in Zeltweg statt. Infos dazu gibt’s unter www.airpower05.at

Ich würde gerne diese Gelegenheit für einen netten Trip ins Kernöl-Country nutzen und hätte folgendes „Programm“ vor:

Freitag, 24.6. im Laufe des Nachmittags von Salzburg ins Route 69 zwecks kleinem Umtrunk und Genießens des steirischen „Savoir vivre“.
Am Samstag, 25.6. in der Früh vom Route 69 nach Zeltweg zur Flugshow, im Laufe des Nachmittags wieder Richtung Salzburg zurück…

Alternativ dazu is auch die Möglichkeit, erst am Samstag – direkt zur Flugshow – zu fahren, die Nacht von SA auf SO im Route 69 und dann am Sonntag retour…

Gibt’s jemanden, der sich anschliessen will/wird?

LG da Harpyr

die ned in soizbuarg ohoin muass
bin i dabei;;;))
sog man no genau wos wie waun
lg
hg

auf di is valoss! jo, mia wern des no auspaldowern, wann genau (oiso ob freitag auf samstag oda samstag auf sunndog) des äkschn sein werd.
i woass jo no ned, ob üwahaupst de leit, de bisher gmoant hom, se foan mit, wiaklich mitfoan. im notfoi kumm i alanich…

lg. i woas
da harpyr

sers harpyr,

werd sicha wida mit ana truppn zur airpower (SA) fohrn

ev. geht sichs sogar aus dass i eich am FR entgegen kum :wink:

cu SA or FR
roland

wennst wast wie wos genau lauft
daun werd i auch planen wie und ob
ich euch entgegenkomm, oder ob i
euch i rudsixtinein obhoin
komm.
lg
hg

da red ma uns no zammen wegen der airpower. danke für dei email…

lg. da harpyr
stephan

es zeichnet si woascheinlich da samstag ab, freitag werd i ma schwa tun mit wegfoan…

is owa no a bissl zeit bis ende juni, do red ma uns no zammen…

lg. i woas
da harpyr

freitag is eh scho obghokt, do wir an dem tog an stamminger mochn :slight_smile:

d.h. wir sehn uns erst am SA!

vermutlich werdn wir wieder dort sitzn wo wir vor 2 johrn gsessn san :slight_smile:

cu
rol

wie schautsn aus mit der airpower?

kommts ihr am SA oder FR?

wir fahren um 10:30 in graz weg und sind um 12:00 beim gleichen gasthaus wie voriges jahr

wenn ich rausfinde wie das gasthaus heisst reserviere ich für uns alle :wink:

lg
rol

sollte ich auf die AP fahren, dann sicher am freitag in der früh, weil i am samstag um 13 h daheim sein muss… :-(((
und ob i fahr, hängt a bissl vom wetterbericht ab, der für’s wochenende wie üblich ned so gut angesagt hat.
i weiss ned, was ich dem petrus getan hab, dass er so mit mir umspringt… jedesmal, wenn i halbwegs aus kann zum biken, is des wetter total versifft.

lg. da harpyr
stephan

ho hots owa ana net guat mit dir gmant!

schod, weil wir werdn noch der airpower zu den oststairan (pokerrun) fohrn :wink:

aber ois am SA!

lg
rol

so wies ausschaut wird da harpyr am FR zur airpower fohrn weil am SA muss er daham sein :wink:

cu
rol

so a schaaas. pokerrun wär a hit gwesen, aber SA is leider unumgänglich, mei blume quartiert mi sonst in keller aus! und des will i ned…

lg da harpyr

draus, mit minibar, flatscreen, playstation, solarium und hometrainer um fit fürs biken zu bleiben :))

jo schod, wird sicha a lässiga tog wenns wetta mitspüt!

cu
rol

ma soll ja was ham davon…
i werd mit meiner blume reden…

lg. stephan

toi toi toi gggggg

lg
rol

schon gelest. naja i denk für uns ändert
dass amoi nix im moment woat ma moi
ob. noch is treffpunkt 10:00 uhr kaffee
okeee in kalsdorf
lg
hg

da stephan wird seine blume no beorbeitn…

wal so geht des net gggggg

lg
rol

bienen und blumen dingsbums wird ers schon
überzeugen;:wink:
lg
hg

hab mitn hp von hartberg schon gmailt, wir werdn
zur grillerei erwartet :wink:

schnitzi und kühles blondi warten schon gggg

lg
rol