Hmm Na jo wia .... - 26.11.2013 16:33:46
|
|
|
kps_Pilgram1
|
quote:
ORIGINAL: Gittelsberg quote:
ORIGINAL: Pilgram1 Jo oiso in Wean , Bild ich mir ein sowas auch scho gsehn -bzw davor Gestanden zu haben -do gibts so Induktions Drähte im Bodn ...De oba ned imma Funktioniern (mitm Moppal ) wenn ma ned Genau Richtig steht ] Lg Pg Hallo, wie steht man denn richtig? Ja, is ne blöde Frage, aber ich hab echt keine Ahnung Weil ich bin gestern in der Nacht drei Ampelphasen (für alle Richtungen inkl Straßenbahnen) lang bei der roten Ampel gestanden... Mal vorgerollt, mal zurückgerollt, mitm Moppal rumgesprungen (könnte ja vielleicht dann doch ein Gewichtssensor sein...), dann hin, und her... Gruß Gittelsberg man steht ... woas i a ned so Genau ...do gibts so a Nicht imma Funktionierendes Prachtexemplar auf ana Kreuzung in da Paulinengasse 18 Bez ...Des moant a imma mich veroarschn zu können ..Jo i bin a imma poar mal hin und her Ohne Erfolg ....und dann ? ...Jo eh scho wissn i moan will i foahrn oda do Wurzln schlagen  Lustiges gibts mit sowas Allerdings auch ...is zwoar scho ewig her und woar auch ned in Wean ...oba Trotzdem , mit am Gaunz Normalen Einkaufswagal , gscheid üwad stroßn ...no dazua waun a Blitza gleich gschaltet is mit da Induktions Schleifn , mocht a Helle Freid solang bis da Fülm Voll woar, oda man wurde vorher erwischt ...Alladings aun des erwischt werden kaun i mi do jetzn a nimma draun erinnan Lg Pg
< Beitrag bearbeitet von Pilgram1 -- 26.11.2013 16:36:01 >