Ahnungslos

… sitz ich heut in einer Pizzeria bei gedämpftem Licht und genieß meine Vorspeise :smiling_face:
als ich meiner Frau gegenüber beinahe die Vorspeise ins Dekoltee gespuckt hätte!

[image]

da Maia an Bruada mit Kind?!?!?!?! :hushed: :hushed: :hushed: :hushed: :hushed: :hushed: :hushed: :hushed:

… goa da Maia sölwa als a noch jünga wor! I kenn eam no net so lang
Bei den gegebenen Lichtvahötnissn wor des wirklich erschreckend! :cold_face:
:grin: :grin: :grin:

…dir auf’s Wort… owa de Wölt vatrogt eindeitig nur ANEN Maia!!! :wink: :grin: :grin:

Owa wos gaunz aundasts… host da Videos von da Duke und da nokatn Kilo BäMWäää schaun aungschaut… oisa i man da Nasty-N jomei… owa de Eisn sein schaun a Haumma!!!
Waunn i im Lotto quinn (weul i quinn duart nur waunn man quinna mit qu schreibt) daunn kauf i ma des… :smiling_face:

… Gräte san ka Bämmerl net, na, na! :grin:
Owa I find net amol richtig Zeit für meine eigenen Spühsachn! :cold_face: :cry: :cry: :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

… de Maias … :grin:
http://youtu.be/29zcgNQIVvs

… wie da dumme Maya ABER der hod ka Peckerl aum rechtn Flügerl … :wink: aber wenn er ans hätt … nur wort amoi, der hätt doich nia an Gschroppm zaumbrocht oder ???

… das des die Natur a zweits moi zuglossn hätt,…
… na I net! :grin:

… die Natur ned … oba die Natur mocht wundersame Dinge … Schotter, Regen, Winter, Schnee, kaputte Strassen, glotzate Vorderreifen … wos was ma :wink:

Heast Mayale :smiling_face: :wink:

schau i hob da was für Dich :smiling_face:

Du Bist nicht allein -Roy Black ,,Rarität - YouTube

frogs halt amol Deine Erzeuger wos da friaras sonst noch so war :eyes: