Achterl

Griaß god sche!

I würd a Achterl der alten Generation mit 2Takt Duft in ana Supermoto Ausführung für die Kartbahn suchen.

Für Tipps bin i sehr dankbar. Zulassungsfähig solls sein, und möglicht kräftig. Legalität is ned des Thema.

Gruß Alex

I glaub ned, hab ihn verärgert.

lg Alex

Und scho :sunglasses:…hob i a scho Viele :wink:…Gegrüßt host jetzn wenigstns Oiso gibt meinaseits koan Groll :wink:…Forum hoast ned Pony Hof , sundan Diskussions Plattform , wo ma ebn ned imma einer meinung ist …Wurscht …Thema : Supamoto …

i woas scho Eines , a Aprilia MX 125 ghört am bert 58 …nur obas hergibt woas i ned …Ansonstn wennsd was Bissal Ernsteres suchst , bietet sich KTM exc -GAS -GAS und Natürlich TM an …Letztere sind mir am Liebsten …Viele sind Zulassungsfähig , haben Gut Ps , aber halt ned so Haltbar wia Die Rotax Murln von Aprilia …Alles Beide gibts ned :grin:…oda glei Gscheid und ind 300 ccm 2 Takt Klasse Springen .

PS : Alle Enduros in Dem Bereich sind sozusagen LEICHT umbaubar auf SUMO …Lediglich Felgen und Reifen , bei a paar evtl De Bremsscheiben Vorn …Des woars oba schon .

Viel Glück!

Lg Pg

na do werdens dir indoor nit fahren lassen
und outtor werst abbeissen :grin:
vagiss des :wink:
kaff da a honda 500cr,schraubst a bisselle und über 70 pferderln stehen parat innerhabl vo + dreiviertel vollgas
:grin:
mfg

Jo an solche Modelle hab i eh scho dacht.

Umbaun selber will i nix, hab gnua mit meiner Duc zum schrauben ztuan.
TM hab i zu meiner Schande überhaupt no nie gheard, noch de anderen werma amal den Gockl bemühen.

Dank auf jedenfall, wird eh eher a Winterprojekt, mal schaun.

Gruß Alex

Indoor is ned so prickelnd, weil verdammt rutschig.

Draussen würd i eh nur fahrn, und ned um zu quinnan, just for fun. Bin zu oid scho um an der spitze mitzumfoan.

lg Alex

und i hob ma immer gedacht des gehöhrt zum sumo fahren dazu,des rutschen auf rutschigem untergrund.
i hätt eventuell a 250ga husky aus 2005 zumhergeben,leida ohne sumo radsatz
griasserl

is koa Schand …habe Die auch A Ganze Weile ned gekannt :worried: …Sie Eilen inzwischen Gut vorann …im Profi Bereich Europa Weit :grin:…Jojo , ned Nur KTM reist a Leibal …is wie imma im Lebn :eyes:…Gutes bleibt lange verborgen :wink:

hier Die Händler für Ostarrichi .

Mini’s Zweiradschmiede
Gerhard Lickl
Steinberg 15b
A - 8563 Ligist
Tel.: +43 (0) 3143 / 3010
Fax: +43 (0) 3143 / 6076
Handy: 0664 / 2132539
Mail: office@zweiradschmiede.com
Web: www.zweiradschmiede.com

EnTouroshop
Hippmann Norbert
Hauptstrasse 77
A - 2263 Waidendorf
Tel.: +43 2538/87311
Fax: +43 2538/87311
Handy: +43 664/73881959
Mail: entouroshop1@aon.at
Web: www.entouroshop.at

TM RACING KÄRNTEN
Hobisch Stefan
Josefgruberstraße 8A BOX 19
A - 9020 KLAGENFURT
Tel.: +43 (0)650-4503313
Mail: stefan.hobisch@gmx.at

CYCLEREP Ltd. - Motorsport Engineering Vienna
Schelleingasse 12
A - 1040 Wien
Tel.: +431-8039434
Fax: +431-803943449
Mail: marcel@cyclerep.at
Web: www.cyclerep.at

bloß ned Des vom Silly nemman :cold_face: …weyl Der duad imma De Billigstn Kerzn eine :smiling_face: …und Genau a so is a da Rest vom Moppal beianand :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

ans kanst ma Glaubn oda a ned :sunglasses: is ma wurscht Silli. :wink:…so a ]Neueres Profi [/color]2 Takt Sumo Achterl , kaun Viel :wink:…auf Jedn voi mehr Ois wia zwoa Inzwischn Oidn Offn …darauf kaunst an lossn :wink:…und wennsd Durchvoi griagst daunn nimmst halt de 300 CCM daun brauchst a koa 500 mehr …weyl des reicht Dicke :wink:

Lg Pg

es sein in olle moweds,de kerzen drin de der mowed hersteller originale drin hat.
fakt is das des biabl,alias lumpi,letztens mit anera 450ga yamaha gfahren is und jetzt nimma 2 takten will.
ob des verstehst woass i nitta,oba wenn er sogt des fahrt um einiges bessa und leichter is des fakt,
weil i kenn ehm ja .
griasserl

is in ischgl supermoto renne zur öm,i werd de 2 takta zählen de da dabei sind.
bin aktuell über die klassen einteilung nit am laufenden,
oba i moann das in de grossen klassen also bis 450ccm,nitmal 1 % an 2 takta fahren,
des werd oba a sein grund haben.
griasserl

scheiß Di nit aun :wink: …bei Wichtigaren Gschichtn wia zb Erzberg (Ergebnisse 2013 zum Nachschaun) -bzw auch davor sigst fast NUR 300 CCM 2 Takter , in Führungs Position , Egal ob Husa, KTM ; Husky ; und andere …is halt scho noch wos anderes ois Eua Provinz Kaschpal Verein :wink: …Heast Ehre wem Ehre gebührt :smiling_face:…und ned anderstrum :wink:

i hobs schon amal Gschriebn :sob: …Ned Österreich Diktiert da wos im Internationalen Bewerben , wie Europa & Weltmeista Schaft usw …obs da passt oda Nitta :cold_face:.sondern des mochn Andere ,schau halt auf Die Ergebnisse , oba Nerv mi ned mit am Oldtimer Vergleich …Gas -Gas 250 gegen- oder mit Yamsn 450 4 Takt …Erkundige Dich Endli amol wos Moderne Neuere 300 ccm 2 Takt können …dann fahrs Probe und dann kannst gscheid daher redn :rage: …wos isn Üwahaupts mit Deym Büable …kaunna ned sölba schreibn wos Eam so aufgfalln is :rage: …muß des imma No da Vodan mochn ?..No Servas :cold_face:

Jo a 2Takter is scho de bessere Wahl, des stimmt, leider isma auf da Stroßn mit Licht und Kennzeichen halt immer im illegalen Bereich unterwegs, weil de Hund leider oft ned die volle Leistung eintrogen dürfen, weil irgendwelche Normen ned erfüllt werden.
Aber i mog des Ansprechverhalten von an 2Takter.
Hob am Anfang meiner Motorradlzeit a Mito ghobt, alles offen, bedüst das a freid war.

lg Alex

wos soi i da Schreibn …aum Bestn wos mei Eigene erfahrung is …Die da wäre das es bei weitem ned Nur Die Achterl sind Die Illegal unterwegs sind …Aber man kann das Risiko erheblich Minimieren wenn man sich an Gewisse Verkers Sicherheiten haltet …Zb Elektrische Anlage , Ordnungsgemäß und Gut , Funktionierend , kein Kinda Goartn Blinka und so LED Kacke wenns ned Ausdrücklich erlaubt -bzw Serie ist …Gute Reifen , Ordnungsgemäße Bremsen …Pfeiffal drinnan Lassen , im ESD und Natürlich ned dauernd Voi Gas fahren …Desweiteren , dann bei einer evtl Kontrolle einfach den Gegenüber Respektiern …es Maul ned bis zum Stehkrogn aufreissn …oba a ned auf Die Knie fallen und Schleimen , bis da Oarzt kimmt :grin:…i mach des so seitm 84 ga Joahr und habe bisher Keine Schlechten erfahrungen damit gemacht …Leben und Leben lassen :smiling_face: , ist Die Devise …Außa Du Dawischt aun Voi Trottl :rage: …daun ists oba auch Egal wie Du Dich verhältst :grin: …Du wirst es Ihm Nie Recht machen können , Weyl Er es gar nicht will. :wink:

Lg Pg

oiso mitm lesen hast es nit so,gelle
wenn a husky aus 2005 olt is woass i a nimma,
aber egal,i hab nia behaubtet das a 2 takta im rennsport koa berechtigung hat,zumindest im enduro bereich,
aber eigentlich gehts da um supermoto,und do taugens nichts,ebenfalls am mx track,werst schwar des nachsehen haben.
und zur gas gas,hmm des werst du woll nie verstehen,für mich langt,enduro mässig de ec logga,
und i moan für manch andene a.
wiso sollt i ma a neiches kaffen…denk…das i 2 sekunden friagga auf der olm oben bin
:grin: :grin: :grin: :grin:
mir bzw i red vom enduro fahren und nit von aner zeit in pannonien
:wink:


eh Und von Welcher Persönlichen erfahrung schöpft da Herr Silli -Seyn Unglaubliches Wissen ? :grin:…oda woas scho wida es Eigane Biable dos im do Gaunz aus Vasehn wos Eingeflüstat hod , Der wo sich hier ind Hosn scheißt wos Selbing zu schreibn :grin:vom Bauan MC Varein-Internationaler Tragweite :grin: , im Tirola Obalandl :grin: :grin:…Du kannst Redn was Du willst Opi …Imma Noch bist ma Schuldig zu erklären -und zwar Den Unterschied von Einer Neuen 300 ccm 2 Takt Supamoto , bzw Enduro(Wos eh gleich saind bis auf Felgen und Bremserei )…wiaso schreib i Eigantlich Alles Doppelt und Dreifach ? :sob:…wennsd es eh Nit Lesen willst :grin: …vom Verstehen red ma glei goar Nitta :grin:

NOCHAMAL :dizzy_face:…foahr Endlich sowas Probe und Stehl ma ned dauand mei Kostbare Zeit zwecks Irgendwos :rage:, wos Sowiso Nimma Zeitgemäß is …Und Ja a 2005 Bj ist im Moppal Bereich Alt …und auf Jeden Fall ned Neu , weyl des ists zwischen 1-3 Jahren oba koane Achte , Vaschdeschd …Oiso hock Die Endli amal drauf auf wos Neuches …und daun kaunst Textn …solang des ned Gschieht kömma bloß Gspassal mochn nur Ernst nemman dua i Di Nitta …sicha ned …Warum :eyes:woast sölba :wink:

Griassal Pt

San aber sehr rar die fertig umbautn Sumo´s mit 2 Takte.

Wird eh a Winterprojekt wann überhaupt. Müsst mi wahrscheinlich von meiner Duc trennen, aber ob i des übers Herz bring?

Grüsse Alex

Oiso i dad des ned (von da Duc trennen )…beiß mi Heite no in mein Oarsch Als ich solche Unsinnigen Schritte selber Vollzogen habe :cold_face: . (Bimota DB 1, Suzuki RG 500, Maico 500; usw ) Außer Du Bist unzufrieden , mit Deim Moppal , dann ists was anderes .

Wie auch immer a Aprilia RX 125 auf Sumo umzubauen oda gleich a SX zu suchen ist meina meinung nach Heutzutage , kein Großes Problem mehr …Früher war das ned so weit Gestreut wia Heutzutage …da hatte ich zwar mehr Geld -Aber Die Angebote und auch Die Anbieter von sowas waren geringer , kommt zumindasd mir so vor …Ned Vergessen Moppaln mit Betriebstunden Servisierung haben zwar mehr Leistung aber halt auch weniger Haltbarkeit als welche Ohne …Gut …Muß eh Jeda Selba wissen was Er Wirklich will …Such Da was zsamm und lass mi wissn wos es seyn soi …Vielleicht will i Dir jo a Hinweis geben …Der wird aber sicha Schonungslos seyn …

Lg Pg

host des Thema ned verfehlt der man an ACHTERL guatn oid Vino worum wüllst des mit oan 2takt OIl versaun???