A & B Kurs

Sitz grad in da Fahrschule und hab B Kurs… A is fertig - jetzt tu i brav lernen und dann Theorieprüfung in ca nem Monat und im September die Praktische und dann … ja und dann :grin:

Hihihihihihi

des haßt wennst urndlich vü glernt host und hoiwegs inteligent bist und ned so fohrst kriagst eventuell den Deckel

… hasts wieda lerna. :eyes:

Fias nextemoi autretn … :smiling_face: :grin: :grin:

ab September bricht auf Österreichs Straßen das unkontrollierte Chaos aus :grin:?

jetzt wo dus schreibst
owa i kumm eh so sötn noch OÖ :wink: :wink: :wink: :grin:

schließ mi au und leg no an Zehnern drauf :wink: :sunglasses: :smiling_face:

de Jungen muaß ma motivieren i was a ned worum für mi wor klor mit 18ne muaß da Deckl her :grin: :grin:

der Wappla hod jo sogor do Schiß vor uns soboid da erste eisteigt is a sofurt weg, wos tatat der im richtign Leben mocha

Najo… woa ned zu meine 50ccm zeitn oiso wiads ned zu meine 500+ccm zeitn sein…

Passt weil dann streng i mi nu mehr an…

Mit 18 war die motivation da und immer da gwesn owa des göd ned… was solls i mach na jetzt und dann lass i mi vo eich beraten wos i besser mocha kau…

Geld hob i kans zum dazuagebn, aber i mach mit dir an Fahrtechnikkurs. Der Fokus wird auf „Sicheres Überholen“ liegen. :sunglasses:

Ich habe wenigstens den Arlberg, den Rhein sowie das Fürstenland als zusätzlichen Schutzwall. :smiling_face:

Wobei, wenn ich mal mit dem Motorrad nach Wien und Umgebung kommen sollte, dann muss ich einfach via Osttirol / Kärnten fahren. :sunglasses:

Aber die Linzer Fraktion hier tut mir jetzt schon leid. :worried:
Armer sciron, Rennquaxi, MutantS & Co. :cry:

Doch, mit seinem Familiendampfer. Auto fährt er immer noch… :eyes:
Ist auch nicht viel angenehmer, wenn du mit einem vollgeladenen französischem Familiendampfer von einer GSX-R aufgehalten wirst… :worried:

:wink: :grin:

Auch nicht weniger angenehm als in einem überteuerten Seat-Klon. :eyes:
:wink: :grin:

naujo kummt auf de französin an :wink:

i kenntat dem tinal meine 45er sidi racing stiefel schenken. i nimm ma daun neiche, wei de oidn stinkn e scho :smiley:

ois garasch hob i ma denkt und den zweiten ois eigentumswohnung :grin:

mochn kaunsd? :eyes:…Oiso :smiling_face:
…Erschd amoi schnauffn dosd ned dastickst :grin: und daun aun Großn C und E waunsd eh scho dabei bischd :smiling_face: :smiling_face: …wenn scho Chaos daun gscheid :smiling_face:…oiso sei wenigstn Konsequentz :sunglasses:, oda so :sunglasses: :grin: :grin:

Ah jo :eyes: …von mir graigsd Nix :grin: …außa aun Satz Hoaße Uhrwaschln waunsdas ned schoffst :wink: :grin:

Lg Pg

 
aum Obend loss ma de zwa zua :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
so hod da Maya a sein Spass :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: