50er oder 125er?

Servus beinand,

habe im Moment eine Aprilia SX 50. Nun hat mir mein Händler angeboten, dass ich meine Aprilia SX 50 im Sommer gegen eine 125er (Derbi Baja, Rieju MRT) mit 11-12 PS umtauschen kann.
Nun wollte ich fragen, ob ihr es für sinnvoll hält, sie auszutauschen. Noch eine Frage: Spürt man die 3 fehlenden PS trotz weniger Gewicht?

Vielen Dank im Voraus!

sog eam er soi si de 125er 4taktheisln aum bauch pickn. den 100er wos de reim rennan (wenn ältere vergasermodelle san die gut eingstellt san rennens scho moi a 120) schofftma mitn 2takt 50gal a scho.

frog eam ob er dir a 2takt 125er organisieren kann … DANN würdest tauschen :wink: :grin:

btw … i hätt grad ane umadumstehn … :eyes: :grin: :grin: :grin:

greeeeez

Jo, es wor jo auch auf meine Onfroge hin. :wink: 2 Takt 125er will i a nimma, weilst sowieso ned über 15 PS fohrn darfst und i mi donn wieda im Schworzn Bereich befindt. I mecht echt koan Ärga mit da Polizei mea. :slight_smile:

PM

genau diese. und na, de rennt no imma ned gscheid. wennst frech bist, lon is ein und brings dir zum mochn… geht ma eh aum oasch, dass de oaschkraxn 30ps haben sollte, aber nedmal 20 abliefert …

hätt bei da prülia bleim soin :eyes: :rage: :rage:

greeeez

es hod nie a 30ps nsr geben.in Österreich ausser de sp.und de auch nicht bei uns. Kannst mas eh bringen.

21,3kw eingetragen. (durchgstrichen weil gedrosselt auf 19kw) des sind … 29ps lt meinem taschnrechner. (30, aufgrundet)
EGAL.

tjoooo… i kum gern drauf zruck.
oba daun wär a adress ned verkehrt. bin jetz eh jeden tog in wien… daun foa i hoid moi mitm bus :eyes: :grin:

greeeeeez

pm.mit tel nr. ruf mich mal an.