50ccm - 150mp/h

griass eich…

wers ned glaubt –> Buddfab 50cc Motorcycle streamliner - YouTube

greeeeeeeeeeeeez, ich

glabs amoi vorerst ned…weil ma Des Drum ned von hintn sicht, und an 2 Takt Murl- Ton einfach Technisch gsehn in Die Länge zum Ziagn, genauso wia De mph angaben is Heitzutog eh koa Hexnwerk mehr, gibts Genug so Vids, wo ma Nur nach Vorne sicht und da Hintere Teil is auf Irgendwos schnelles wia a Renn Autschgal zb auffimontiert… :grin:

Lg Pg

Doch eher schon, man hört ja dass er schwer wegkommt durch die lange Übersetzung, wär aber auch für ein Achterl ein Superwert.

Gruss Sigi

das war schon in den 70ern drin :wink:

Van Veen – Wikipedia

Da Dr.PeziBär kann dir da sichern noch mehr alte Geschichten erzählen.

KREIDLER VAN VEEN 1973 50 CC GP. - YouTube

i hob a need gmant Daß es ned möglich ist, sondern i hob Explizit DIESES Video gmant.

Weil man nichts vom Ganzen Sieht, und Der 2 Takt Klang Viel zu Klar, mit so am Bissal Hintergrundsäuseln (hört sich zumindest bei meina Kistn so an)…zu hören is. Desweiteren auch wenns an so am Salzee oda was woas i ist …selbst bei Absoluter Winstille, oder Rückenwind…host bei 240 kmh Trotzdem a Leichte Brise uman Helm…odrr :dizzy_face:und da her i Nix Nur an 2 Takt Murl…Oba wurscht, für mi is des Gfaklt :grin:

Lg Pg

… SO hod da Onki Gerry friacha die Hatzaln auf da Schönbrunna Allee austrogn … und ned nur da Gerry … olle aundaran a :wink: nur 140 is de Zapp leida ned gaungan … :eyes:

Mofa Tuning - 140 KM/H - Unglaublich ... Amazing moped tuning 140 KM/H Incridible - YouTube

wennst da des vid komplett angschaut hättast, tätst evtl sogoa vl sehn das des ding übern helm nomoi a komplette plexi kuppel hot. erst gucken, dann bled schreibn :eyes:

greeeeeeeeez, ich

Schreibn , dua i scho imma , und wers a in Zukunft ned ändern, waun is ned will :dizzy_face:

Lg Pg