32.Seiberer Bergpreis/30.04.17!

[size=160]Yep,Leutz,…s’is wieda amoi soweit,…32.Internat.Seiberer Bergpreis…f.histor.Fahrzeuge…am SO,30.04.in Weissenkirchen,

in da Wachau!Startberechtigt alle Fahrzeuge -1300cc… Bj.1983…u.früher…Startzeit am 30.04. ist um 1000 !

Interessant die Besichtigung der Kolonne der Fahrzeuge am Vorstart,…sötane Exponate san do dabei!!

Aunschaun,…zoit si aus,…nebstbei a scheena Ausflug ind Wachau! [/size]

www.seiberer.at

des is klass,vua uarzeidn duart gwest,san guade grätschoftn dabei :eyes:

meine 360ger honda von 1977 zu reaktivieren. nach dem vergaserservie läuft sie schon, muss nur noch die drosselklappen synchronisieren und dann schaun wo ich einen benzinhahn herbekomme, der rinnt nämlich in der on stellung, auf reserver ist er gerade so dicht. hast du eine ahnung wo ich so ein teil herbekomme ?
wenn ich sie bis dahin nicht verkauft habe werde ich vielleicht dorthin fahren

vielleicht wird er wieder dicht wenn eine zeitlang sprit drin ist, falls keiner drin war und die dichtung eine aus fiber ist.
den kann man sicher zerlegen - nach dem baujahr…

do warast baujoahrmässich voi dabei…jetzt geht’s jo scho bis 83!zwegn dem Sprithahn…hod da Sir eh scho an Supavuarschlog gmocht,…mia tät a nearmd aundas eifoin…ois da"Christbaam",…im 2.Hieb…wos de fiar a Programm aun Täu haum,woooow!

Bischt dabei?Host Du ned no de oide Lohner-Sissy umadumsteh,hm???Oda host se scho vascherblt?? :eyes: :eyes: :cry:Mit dera häst locka mittuan kenna…de woar jo Bj.58,oda??

habe ich schon probiert, außer einer sauerei unterm mopped passiert nix, trotzdem danke

der xmas wäre mir auch eingefallen, aber online habe ich noch nicht gesucht, danke

ich war gestern beim xmas und habe bestellte ware abgeholt - hab’ den ignaz beim herrn inschinör prophylaktisch angekündigt, damit ihm nicht jemand mit einem ähnlich seltenen exemplar einer 360er honda das vielleicht einzige stück rep.satz benzinhahn in österreich wegschnappt :grin:

Die werte Gemahlin und mei Wenigkeit haben uns grad angemeldet. I hoff nur das ma ned heuer a wieder wetterbedingt auslassen müssen. Voriges Jahr war’s uns dann echt zu nass/kalt. (Schnee bis 600m :rage:).

Also, könnt’s uns gern anreden, Guzzi PL 250 BJ’38 und Jawa 350 OHV BJ’35. Beides in rot (weil a Motorradl hat zum rot sein!)

Wick

ma gern hearst,…weddatechnisch soits do passn…waunn kriagts eichane Startnumman??In Seiberer TV sads jo daunn a ins segn!!Eichane Geräte stengan jednfois scho auf da Auschaulistn!jetzt scho vü Erfoig mit da Placierung!! :wink:

ich fahre morgen vorbei

ignaz,wia guad des do herinn funzt,…da Sir,da Fighter,…lauta Supertipps fia di,…mit soichane Aktionan mocht des Forum
wieda Spass! :wink:

vü Glick

vu dera is nix mear iwa,an dichtring u.so a kurzs rearl ois eischub in püffe hob i no in kölla gfundn :eyes: :wink:

tjo,oi zvui is des echt nearma,…owa Du host jo a "Zigarn"a obn ghobt,oda??I hob vua kuarzm no a Luftfütahaubn…saumt ana Spaungan gfundn!Is eh imma a Iwaroschung…wos ois aso auftaucht :eyes: :eyes: :wink:

bischt fündich wuarn,ignaz?? :eyes:

sind zwar fast so teuer wie gold, aber wenns notwendig ist dann muss man halt in den saueren apfel beissen.

a vllt.a wengl wehtaun hod,ignaz,…wichtich is das…Diar…u.dem"Fliegl" gholfn is,hm?? :eyes: :wink:

36 Euro für einen Repsatz inklusive des feinmaschigen Siebes für ein selten gewordenes Modell finde ich jetzt nicht so teuer…

[color=#0000FF]vua oim is draun,…das no wen gibt,…der de Täu a hod!

Daher gheart da "X-Mas vulgo Christbaam"vuarn Vuahaung,…Bravo !! :wink: [/color]