30 Grad de andere Seitn

Gestern a Fette Ausfahrt, mit Hals, Ochssattel, KK, Preiner Gscheit, und vielem mehr. Nur Mädchen unterwegs gewesen, aber ka Pozelei.

Heute Poooooooool und Schmerzen von gestern kurieren. Des übliche nach einer längeren Duc Fahrt.(Kreuz und Unterarme)

LG

Ohne Worte

…hiaza irgendwia NEID hervorrufen??? :grin: :grin:

Bazi du!
Mir is z’hoaß zum Ummegehn auf’s Mühlwossa… ausadem find i meine Neoprempatschal nit… ohne de is aum Kies Gacksi!

Najo… Duc, Pool… hmmmmmm… amoi de Poinisch-Bämische Vawaundschoft vorbeischickn… de findn sicha wos bei dir… :wink: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

De kennan gern wos vorbeibringan.
Na zum finden is nix, de Duc is BJ 99 und de Haus gheat no da Bank!!

Genau …so ists Richtig wiasd des gmocht hosd :smiling_face:…hob eh scho vurher gwusst dosd a Gscheida Bua bischd…

Und ned in de Karibik oder wo anders hi in Urlaub foat. Sondern dahambleibt. Hot alles sei für und wieder, Mir hoben si so entschieden.

Ned neidisch sei, is nahezua immer was ztuan in an Haus, des is de Kehrseitn.

Gruß

… des is a Bodewaunn :wink:und mir san drei Tog bei mehr ois 30 Grad unterwegs gwesen … in Slowenien 35° und des in die Berg :wink: UND aum Vrsic lag Schnee also von allem etwas :grin:A 50 jahriger Mau mit ana 50 jahrigen Frau hinter eam UND an 21 Kilo Beautycase aum Orsch von ana fahrwerkstechnischen Leiche wie eine Bandit eben so is :wink: dast bei jeder Augasnummer an 100 Meta Wilhelm mochst … oba weh tuat ma nix heast :wink:

Solltest mit uns auf Reisn geh … do lernst Ausdauer Alex :wink: :grin:

Scheh wors die drei Tog !!!

sowas kenn i zur Genüge :grin: …bin sölba in am Haus mit Goartn usw :sunglasses: aufgwaxn …und hob Erstaunlichaweise aun Gigantischn Aufstieg immahin bis zum 1 Rasn Mäh Leibeigenem gschafft :smiling_face:
…da Bruada woar owa Ärma draun :sunglasses:…Der woar da El Cheffe , von da Streich, Aufräum , Schwimmbad Reinigung - und Obst-auf- klaubarei Kompanie :grin: :grin: :grin:

Bei uns gibt´s kana Bam. I bin der für olles Grobe, schwere unddes was kana mochen wü :grin: :grin:

…mi aun… oisa host du in sölwn Postn wia i!!!

I derf a OLLES mochn… dafiar g’heart’s MIR! :wink: :smiling_face:

Jo und i hob koa Hittn mehr …De Letzte Klane in Ungaria (nähe Siofok)…hod mei Hoib Vablichene Nummero 3 :grin: Kassiert …kauns es Ruhig hobn :wink: , daun brauch i mi a nimma um sowas kümman :wink:…i foahr halt daun dafir Liaba Moppal .Heite woars Oarg weyl De Zufahrt zua Doppla Teilweise gesperrt woar , in Beide Richtungen …Zwecks so aum Schwuchtl Contschita Elektro 4 Radla Fuim :sunglasses: :grin: dens Natirli Unbedingt aun am Feiatog Drehn hobn miassn .Des Pfeiffn :cold_face:…oiso bin i halt ind Aundane Richtung Grudat :wink:

https://www.youtube.com/watch?v=KtWmUxd4o6E

(Noch Kurz im Ori Ton, zu sehn )

Lg Pg

An da Ausdauer tatats ned lign, aber da i scho beim Aufsteign zwangsläufig immer scho im Angriffsmodus bin, tut des mein 434 Jährigen kreuz a nimma so guat.
Mei Moped hätt i im 94ger Joa braucht wo ´s aussekumman is, da hätt is no so bewegen kennan, für des wias baut is, aber hab kane 200.000 Schüling ghopt.
Jetzt forder i des Moped zu 20%, und mi forderts zu 100%

lg

wos foarst a so a italo-glump :grin: :grin: :grin:

is doch logisch dass ma do drauf ned sitzn kau ois gstaundanes maunsbüd. de schneidern ois fia de klan itaka zrecht und ned fia ins do herüm

was ist dann eine lange ausfahrt ?

Ignaz, wenn sogar eine Z1000 als nicht Tourentauglich bezeichnet wird:
Z1000 am Großglockner

Zitat:
"Als tourentauglich mit bis zu 850 km in 2 Tagen würde ich sie allerdings nicht bezeichnen. "

850 km in 2 Tagen? Na und? :eyes:
Offenbar muss die Ergonomie der Z1000 gaaaaaannnnnnnnzzzzz schlecht sein. :sunglasses:

die selben Wegpunkte am Sonntag abgefahren und habe mich selbst gewundert über das Fehlen der Polizei.
Mädchen?..übern Ochs sind 2 Tschechen unterwegs gewesen, die habens wissen wollen…sonst alle normal.

850km in 2 tog is jo wos für gelegenheitsfohra! wenn des auf ana Z1000 ned drin is na daun danke. bleib i bei meiner bä-äm-wä

Rene reiss di zsaum. ned mit de bubm spielen, sonst bist no dein rosa zettel los herst.

jetzt kostet es nimma den Führerschein sondern nur mehr Geld, weil die Probezeit ist seit einem Monat aus und vorbei :grin: :grin: :grin:
Hätte mich gefreut wenn wir uns am Wochenende wegen der Wald4teltour gesehen hätten…aber vielleicht ein ander Tag.

Zähle mich selber zu der Gruppe Mädchen.
350km San für an Vielfahrer wia mi schon sehr viel. Aber jeder km mit an fetten Grinser!