3. Wiener Stamminger der neuen Zeitrechnung

[size=200]am 12. Juni 2015 ab 19°° Uhr
findet im Bier & Brot, Frauenstiftgasse 4, 1210 Wien
wieder ein Stamminger statt.
Anmeldung wegen Platzreservierung notwendig, bitte hier auf diesen Beitrag antworten
oder per PN
direkt an mich bis spätestens 7. Juni 2015.

Wir werden den Stamminger diesmal im Garten abhalten, sofern das Wetter mitspielt.

Derzeit sind 16 Personen angemeldet !

Update Information <KLICK> [/size]

…meld mich mal an… falls es dann doch ned geht (Überstunden) daunn hoid ned… ;o)
Sonst käme ich mit etwas Verspätung weil bis 19:00 hackl ich ja…

steht ja eh ab 19 uhr, beim letzten mal sind auch einige erst gegen 20 uhr gekommen und es war trotzdem ein toller erfolg. deine anmeldung ist entgegengenommen

… ich melde Mal wieder drei Personen an, zwei kommen sicher :wink:

Melde gehorsamst: 2 PERSONEN! :grin: :grin: und die versprochenen grossen Gratisripperl für unser Bernerl

eine Person an

lg Alex

für mich ein Platzerl. DANKE.

…waunn des ernstgmant ist muaß i an Tog fostn, das i de a owe kriag… obwoi… noch an Tog Hockn wo i ehh imma „fostn“ tua (de 8 Stund hoid :wink: :grin: :grin: ) hob i eigentlich ehh imma an Kohlinator vom Feinstn! :smiling_face:

nau daun is jo ois geritzt :wink:

und bitte … bei deina hoarprocht ned auf frisör umsatteln. des glaubt dir daun kana :grin: :grin: :grin:

sofern i nit vergiss, bin i dabei :smiling_face:

greeeeeeez

…daunn eher NED… :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

wenns noch dem gangat, tätst du in da frua ohne gwaund ausn haus geh herst :grin: :grin: :grin: :grin:

hoffentlich passt des platzerl im freien

zwei mal mit rippchen

angekommen , danke

ich reserviere einen platz für dich und du vergisst ganz sicher nicht, ich verlass mich auf dich

platzerl freigehalten

du hast schon einen speicherplatz der groß genug ist für eine regieportion ripperln :grin: :grin: :grin: :grin:

…hiaza vastehn???

Nur weul i blad bin hast des ned das i auf anmoi so vüh essn kaunn… ka Auhnung warum owa seit i de Wossagschicht hob scheißt’s ma maunchmoi eine… wenn i do vüh essn tua glaub i zu krepiern… :worried: ned immer, owa immer öfter… :rage:

Daher bleibt zu hoffen, das i vüüüüüüüüh Hunga hobn werd UND es a owekriag… najo sunst wirds da Spender verputzn! :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

nix do, du wirst de rippal schen aufessen sunst muast im lokal sitzenbleiben bis weg san :grin: :grin: :grin:

da spender kriagt a eigene portion :grin: :grin: