2012 Tipps

Ich tipp

250: ???
Honda Cup: Marquez Bradl ?
1000er: Stoner ? Rossi

und was sagt ihr?

also 250 gibts nitta hoassta jetzt
moto3
werd na schau ma mal

moto2,da bradl fahrt da nimma mit.
werd woll wieda a enge soch

motogp
da iss olles offen,favoriten sein de üblichen verdächtigen,
a absoluter neiling werd sicha nit woltmasta,oba ansonst lass ma uns überraschen,
wenn de auf da 1000er gleich flott absteigen wia letztes jahr ???

oba was echt interessant werden kann…a wett…ob a crt moweden ,mal am podest steht :grin: :grin: :grin: :grin:

also 250 gibts nitta hoassta jetzt
moto3
werd na schau ma mal

moto2,da bradl fahrt da nimma mit.
werd woll wieda a enge soch

oba was echt interessant werden kann…a wett…ob a crt moweden ,mal am podest steht :grin: :grin: :grin: :grin:

[/quote]

Bradl is nimmer in der ?

Und bei an Regenrennen ist alles drin.(CRT)

das mitm regen hab i gar nicht bedacht,…denk…
der randy is ja a flotter cleverer bursche,wanns ana schafft mit am crt mowed dann er.
zwegs dem bayernnit bmw sondern den bradl bua,der fahrt jetzt in da motogp.
aso woasst eh das atv nimma übertragt,also sport1 oda sf2 schaugen ,gelle
lg

die 250er?

Was glaubst du, wird KTM mitspielen können?
Angeblich, es wird gemunkelt, man sagt, dass sei nicht so schlecht sein sollen. :sunglasses:

gibts nimma,
hoasstta moto3
ja i woass des gfallt da nit oba is a so.

ist schwer zusagen,de test´s waren mal positiv für ktm.
des achterl aus bayern de pilli tant, is ja überzeugt das de moto3 a honda siegfähige klass ist.
i woass es nitta,lass ma uns überraschen.
i bin koa ktm fan,aber leistung werd a honoriert.oda so
de inder mit de mal der ranseder gfahren ist sollten a nit schlecht sein,
und mitm jonas folger habens an top piloten.
is halt olles neich und de ersten 3 rennen sein dann aussagekräftiger,
als fan kann ma lei hoffen das es ausgegelichen ist
lg

gibts nimma,
hoasstta moto3
ja i woass des gfallt da nit oba is a so.

ist schwer zusagen,de test´s waren mal positiv für ktm.
des achterl aus bayern de pilli tant, is ja überzeugt das de moto3 a honda siegfähige klass ist.
i bin koa ktm fan,aber leistung werd a honoriert.oda so
als fan kann ma lei hoffen das es ausgegelichen ist
lg

[/quote]

I war de 250 halt si gwohnt. Das war die langlebigste Klasse überhaupt.
50 erl weg
125 erl weg
350erl weg
500er weg
800er weg
1000er 1 weg
Beiwagen weg

Da hat die 250er schon Bestand gehabt.

Und bei Honda muass hassen: auch siegfähig, denn in der Moto 2 siegen sie auch :eyes:

Und Lesitung und honorieren, unbedingt.

so issas :wink:

Ps Des macht sicha Honda und KTM sich aus,De Inda mit Mahindra, sand ned zu unterschätzn, oba wia im Richtigen Serienmoppal Lebn , no ned so weit

Aba schaug das Selber an, was soll i da no sogn :eyes: :grin:

A Bissal wos vastehst ja a von De Klanan :grin: :grin: :grin:…Denk i hoit :eyes:

.

zum Schluss , no Die Technik Datas…

Technische Daten
Modellname Honda NSF250R

Motor Flüssigkeitsgekühlt, DOHC-Viertakt-Einzylinder, 4 Ventile
Hubraum 249,3 cm3
Bohrung x Hub 78 x 52,2 mm
Max. Leistung 35,5 kW (48,2 PS) bei 13.000/min
Max. Drehmoment 28 Nm bei 10.500/min
Gemischaufbereitung PGM-FI Elektronische Kraftstoffeinspritzung
Kupplung Mehrscheiben im Ölbad
Getriebe 6 Gänge, Cassetten-Bauweise
Zündung Transistorzündung

Rahmen Aluminium-Brückenrahmen
Radaufhängung vorn Upside-Down-Telegabel
Radaufhängung hinten Prolink-Schwinge
Reifengröße vorn 90/580R17
Reifengröße hinten 120/600R17

Bremse vorne hydraulische Scheibenbremse, Ø 296 mm
Bremse hinten hydraulische Scheibenbremse, Ø 186 mm

Abmessungen (L/B/H) 1.809/560/1.037 mm
Radstand 1.219 mm
Sitzhöhe 729 mm
Gewicht 84 kg
Tankinhalt 11 Liter

wias des mitm Gwicht gmacht hobn , will ein Ewig Rätsel bleiben mir :grin:…Dagegn, is mei Achterle, a Blaade Sau, mit ihre knapp Hundat Kg :cold_face: :grin:

Des is Die Offizielle Werksangabe,i denk scho das da no was geht, weil Alles veraten, tuns eh ned , wärns jo a sonst Deppat.

Übrigens 16 Teams Starten für Honda :grin:

Lg Pg

sein 2011 noch gefahren,de 250ga 2 takta wurden 2010 durch honda 600ccm4 takt motoren ersetzt.
de 250ga 4 takta,sein ähm krücken,wia de am salzburgring gegen de 125 2takta gfahren sein warens mit abstand letzte,
der espandrillo so ungefähr hoasst der mensch der de fäden in der fim zieht ist a auslaufmodell gleich wia de motogp.
lg

also masse statt klasse
:grin: :grin: :grin: :grin:
i hau mi ab…

was Silli Opa, uns Zwoa Oidn Deppn, foahrns sicha Gscheit um de Ohrwaschln, a mit da Mahindra, des glaubschd :grin: :grin: :grin:

Scheenan Tog Du Ötzi Klon :grin:

Lg Pilli-Tant

 … und obwohl der Tredd-Ersteller offenSICHTlich zu dumm ist, um seinen Fred in der dafür vorgesehenen Rubrik zu posten, wenn es ihm um Rennserien geht, freue ich mich über die netten Bildchen, die Du uns 'reingestellt hast … :wink:

gschegn. Die Honda Buidln hob i aba Ehrlich :grin: vom Roberto Gstoin :smiling_face: (Bequema Supabike Fredl Autor)
mocht aba Nix weyl Er himself, derfat a de Fotos Irgendwem Live in Japonien gstangelt hobn :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

viele werds nit geben ,de inns zwoa nitta um de ohren fahren :grin: :grin: :grin:
olt is olt,de kondition steht nur mehr am papier :cry:
da muasst ja froh sein das ins da schmetterl inge katly nit noch herbrennt :cry: :cry:
lg

sollt i da 2012 Tipps geben, du kannst jo eh kan umsetzen

i seh du bist lernfähig