2 Takter ???

[size=120]Na Na …Sie sind noch Lange Nicht Tot :wink: :sunglasses: -was Hoffentlich Eindrucksvoll Bewiesen werden wird , am Nächsten Samstag , beim 2 Takt Treffen KLAMMHÖHE im Wienerwald

www.wirtshaus-klammhoehe.at

Samstag, 24. August 2013 (Ganztägig)[/size]

Ciao & Bis Bald ! Lg Pg

Wie ich letztens dort war stand da was von wegen Pensionierung oder so.
Auf jeden Fall war gerade geschlossen.
Immer noch?

keine Ahnung …kenn Des Wirtshaus ned. :eyes:Abgsehn davon is mir des eh ned so Wichtig , bei so am Treffen an Wirtn Unbedingt zu brauchen …wenna da is ists Gut wenn ned dann eben ned :wink:.(Ahnlich wia bey da Dopplahittn :sunglasses:)…Ansonstn ist Die Platzwahl des Treffens Wichtiger , weyl da Eben Jeder recht Einfach hinfindet , wenn Er hinfinden mag …

Außadem Soit i zum Moppal schaugn wirkli an Wickltisch für Kleinkinda benötigen , daun duads a Autobahn Raststation auch , Die haben sowas :smiling_face:-manche :grin:

ciao pg

Diese Information übas 2 Takt Treffen is ausm Kalender , von:


www.austrian-racers.com

Lg Pg

… do werd ich schlofn miassn … noch dem Kozert der Konzerte Roger Waters sunst warad i a hinkumman mit meine Zwatakta Gurkn … :wink:

wiaso ,warum vasteh i Nit :sunglasses:…Du saufst Normal doch eh fost Nix :eyes: :grin: :grin:

oda hod sich do wos Geändat :eyes: :grin: :grin:

Lg Pg

…MANN kann auch müde sein WENN man um 0300 nachhause kommt und NICHT fett is wie ein Radierer … :wink:
DAS Konzert beginnt um 2000 und anschließend gemma noch auf an Umtrunk … mei ödasta Freind da Werner, mei Neffe, da Chef und ich … des wird a sicher ned gaunz OHNE Alkohol obarenna … :smiling_face:

dann Viel Spass :wink: , Jeda mocht wosa will , und so passts :smiling_face:

Lg Pg

… warad jo no schena wenn wir oidn Fix auf wem huachn tätn :grin:

:smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:

Lg Pg

brauchst ned fragen.i bin sicher dabei. Will ja wass gscheites seh :grin:en.

Bravo :smiling_face: …Wenigstens gibts auf a poar Wenige no so a Art Verlassen können :wink:…i denk dos des a Guate Gaudi gibt …und Des is es Wichtigste für mi :wink:…Ob da Wer Letztendlich kommt oda ned is ma a scho wurscht dann wirds halt a Klaane Ausfahrt …Ändern kann mans eh ned .

Lg Pg

Üwahaupts is des eh imma De Gleiche Gschicht …Lesen tuns des Genug Nur komman tuns Nicht de Schwuchtln weyls De Hosn Voi Gschissn hobn …Überhaupts Wen amal im Richtign Leben zu treffn :cold_face: …oba SICH dann im Frühjahr Gscheid Wichtig mochen zb: :wink: …HALLO …ICH BIN SO ALLEINE KEINER WILL MIT MIR MOTORRAD FAHREN :sunglasses:; UND ES IST AUCH GAR NICHTS LOS USW BLAAAAAA-BLLAAAAAAAA-BLAAAAAAAAA :cold_face:

dieses WE gehört der Familie, sonst tätt i die KH anwerfen;-)

Danke wenigstens eine Schriftliche Absage Deinerseits :wink:…so solls Normal auch seyn …

Schönes We wünscht Pg

hy ich denke das geht :wink:

muß nur noch mene diva überreden und dann :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:

gruß joy

Oiso :wink: …gfreit mi …und De Aundan sicha auch :wink:…dasd Vorbei komman willst …Zum Thema Wetter will i no wos sagen wos in ersta Linie mich Betrifft …sollte es schon Bereits Länger am Samstag Regnen , werde ich Nicht kommen …sollte es aber Nicht Regnen und Trotzdem Bewölkt seyn , dann werde ich hinfahren …wenns dann am Hoamweg Regnet …sog i wia imma -PECH GEHABT :grin:

Bis Bald und Freudige 2 T Grüße :wink:

Pg

das seh ich auch so wenns echt in der früh schon voll nass ist lass ich sein,

hast du eine ahnung ab wann es
angeht ??? :eyes:

gruß joy

Na :eyes:Leida ned Wirkli …oba i werd da so gegn 10-11 Aufschlogn , mir a Kaffetschal eine Würgn , und daun amol schaun wos da so passiert …kenn ja auch ned Grod Viele ,auch bin i ned Der Veranstalter von dera Gaudi dortn …

ES WICHTIGSTE :smiling_face: = KOA STRESS UND HEKTAREI :wink:

(Dann wird Erfahrungsgemäß sowas Meistns wirklich Gut )

Lg Pg

Und :grin: