17 Jahr

Blondes Haar, so stand sie vor mir.
17 Jahr, blondes Haar, wie find ich zu ihr.

Über Youtube!
Same Old Blues - YouTube

CD’s von ihr liegen griffbereit gleich neben denen von ihr.
Deborah Coleman - The dream - YouTube

Und nur wegen dem einen Lied
Dave Matthews Band feat Warren Haynes - Cortez The Killer - YouTube
Hab ich die CD jetzt auch daneben.

Gruß Babenberger

Echt Wahnsinns-Stimme die des Mädl hot, tiaf und rauchig, so gfoit ma des :grin:
Muas i ma glei de CD besorgn!

Mir is des zu lahmarschig. Hab lieber mehr Schwung im Player. Und wenns a blonde 17jährige sein soll:
netta skog - dead to the world(nightwish cover) - YouTube

:wink:

aber des war ja vor sieben Jahren!
geht vielleicht jetzt besser!
aber die Stimme is’ spitze
lg
martin

Saupartl. :wink:

is owa vadaummt fffffffffiiiiiiiinnnnnngggggaaaaafertich,erinnart mi aun de anziche österr.Wödmastarin im Akkordeon spün…d’Hermi Kaleta!

und wos hot des ois mitn mopedfoan ztuan?

… wia 99% olla Beiträg im Tratscherl? :wink:

eigentlich nix…genausowenich wia der fredl :eyes:waast eh…,Summaloch :grin: :grin:

Und wos ? :eyes:.Blablabla :cold_face:…Jo gaunz ofach :wink: …Genau so Vül wia zb. Deyn Installatör Gschreibs im Moppal Händler Fredl -Gell :eyes:

feine auswohl,goa ka frog!

Sie sagen das sei Musik? :cry:
- YouTube
…das ist Musik :rage:
Bei den anderen raunzen sie mir a bisserl zu viel

… Saiteninstrument wegnehmen und sie nur singen lassen.

… nau jo oba da is wieder der Pepi furchtabor … :wink:

Hätt ich gschriem „ich würd ihr die Querflöte wegnehmen und sie nur blasen lassen“ verstünde ich deine Ausschweifungen … :wink: