102.Geburtstag eines österreichischen Motorradpionier

Am 18 Jänner 2014 wäre Max Reisch 102 Jahre geworden.
Ein Legendärer Motorradpionier .
Siehe Link:
Startseite – Max Reisch

Ehre Wem Ehre Gebührt :wink:…daher is da Kotau meinaseits vor Der Begnadeten Persönlichkeit mir auf Jedn Voi Wichtiga ois De Deppate Forums Streitarei da herinn …weyls wenigstns Ehrlich gmeint is :wink:

Lg Pg

wer streit denn ??? -

Jo eh imma De Gleichn :wink:…da Hr.Langsam , Da Breite Kalle , da MK Viel Nick ,a poar Aundane Gschaftlhuaba und da Deppate Pilli :sunglasses:, lässt sich halt a nix gfoin…is owa hier drinn eh scho sowas wia a Ritual , und kaun Ernstlich gnomman wärn von Wem auch imma , owa sicha ned von mir :wink:

ciao Pg

… gehörne ja imer zwei oder drei oder vier oder …

Auf dieser Plattform kann man nicht streiten weil das hoffentlich nicht al zu ernst nimmt :wink:
Jeder hat seine Meinung und fühlt sich schlipsgetreten wenn da eine andere Meinung die natürlich nicht richtig sein kann weil nicht von mir daherkommtz :wink:

Streiten kann man nur wenn der Kontrahent einem vis a vis steht oder sitzt oder meinetwegen liegt, sind ja auch Mädchen da :wink:
Der augenblickliche Gemütszustand und auch Einfluss gewisser Genussmittel trägt enorm zur Stimmung hier bei. Man merkt das gut wenn Tags darauf wieder all die „warme Luft“ gelöscht wird so quasi „bei mir hod gestern nix goitn, i wor fett“ :grin: :grin:

A bissl mehr nochdenkn bevor man diesen winzigkleinen OK Knopf betätigt und sich nicht ständig auf den Bart gestiegen fühlen trüge schon sehr stark zur Verbesserung der Stimmung bei :wink:
Ernst nimm man sich gegenseitig hoffentlich eh nicht - was wäre das für ein Karakta der sich auf Wunsch eines teilweise unbekannten Menschen hin änerdn würde … man muss schon wenigstens zu sich selber stehn und an sich glauben sonst wirds fad.

Ich hab schon einen Plavac Peljesac eingekühlt … ein roter Tropfen der auch nicht von schlechten Eltern ist :grin: :grin:
Wast eh heute mach ma a bissl auf Kroatisch das ma da dicke Mörder ned dahungert :grin: :grin: :grin:

http://www.enotourist.net/dingac-2009-peljesac-plavac-mali/

Ich wünsch da an feschen Tag :wink:

daun aun Guatn Appetitt…an Alle Die mit Dir Speisen :smiling_face:und auch no a Schenan Tag :wink:
wünscht Pg

Ps …Wenn Iregndwer wos do herinn löscht daun bins eh Meistns i …des hod owa Nix , mit ana evtl Fettn oda ned Fettn zum duan -sondan lediglich dos i wenigstns dazu steh wenn i aun Bleedsinn gschriebn hob :wink:…Soitast mi Inzwischn a scho a Bissal kennen :eyes: …Und wen ned daun woast es halt jetzt :wink:

I werd mi bemühen, es mir schmeckn zu lossn! Doch ich kann beruhigen… beim Herrn Gerry gelingt dies SEHR EINFACH! :smiling_face:

Roter sollte aber auch ned warm sein, also ich kühle leicht ein, bei Ankunft des Besuches RAUS DAMIT. Ab und zu öffne ich ihn schon um ihn etwas „atmen“ zu lassen und dann mit ca 15° servieren ist ganz OK denke ich?!

… nur deshalb weil Frau Gerry ihn in der Küche auf den TerraCotta Fliesen gelagert hat - na und wir haben Bodenheizung :cold_face: :sunglasses: :wink:

Erkrankt… :hushed:

Sollte dem so sein…GUTE BESSERUNG!

Najo… hobn ma hoid an Glühwein…schlecht?! :wink: :grin: :grin: :grin:

… untn auf 32° … :grin: :grin: :grin:

Louis – Motorradbekleidung und -technik

… für an ANSA steht warad des eigentlich mei Topfal ned ?? :wink:

Do pick ma wos driwa!!! Und nochm G mochma a S!

… dei neicha Shoei kost a scho nur mehr 299.- … schnelllebige Zeit wie bei de deppatn Telefone.

JENER …

Louis – Motorradbekleidung und -technik

… so guad wor des leider a wieder ned … :wink:

… recht wenig iba bliem is :wink:

… hod ma eicha Kreislauf echt Surgn gmocht … oder wors da Alkohol ??? :wink:

ned in Peda sei Teller wo wor der Rotzer :wink: :grin: :smiling_face:

… wors eh fost nur Gmias …