Aha Glei a Neicha Fredl ?..Guat mir sollsd recht sein - 20.4.2013 21:59:39
|
|
|
kps_Pilgram1
|
quote:
ORIGINAL: Mayerpeter6 i was jo ned wos ihr floschn mochts. ABER wenn hier 25 leit sagen, sie sind punkt1400 am standl, dem nils es bier aussaufen - und dann steh i dort und bis auf3, die i angrufen hab is KANA do, dann hauts ma in beidl aufd seitn. seids ihr so grenzdeppat oder schneibts eich des öfteren eine? in letzta zeit zvü kokst? oda gsoffn? oda afoch naturdeppad? bin jo mal gspannt wer von den zugesagten überhaupt in sillian auftaucht. des charakterniveau sinkt hier wöchentlich Dann graigst es halt hier Nochamal Präsentiert Interessant wos Die Anderen dazu sagen ...einfach mal abwarten Die Zwei Zitate meinerseits sind vom Anderen Fredl ...da Ordnung halber Geh ..Du Valiebta Gockl ...Da Onki ,Da El Neffe , Der Mann im Rolli , Da Bert 58 , Da Pursang , Da Schoi Dämpfa und da Bonny und Sei Nette Gattin...inkl meina Vablödetheit woarn mehrmals ...am Tristen 1000ps Stand ..wos Nix aba auch goar Nix gab -nedamoi aun Kaffe ..Immerhin durften da Bert und ich unsere Tepf für Einige Stunden Kostenfrei am Boden Parken...und Du bist mit Irgendana Tantn sowiso oh zischt -oiso dua need a so ..als ob kana Da woar ..mei Numma host eh ..Angrufen host oba need ...oiso hods Di ofach ned intaressiert ..Gaunz ofach ...und i hob Di ned aungrufn weil i da ned aum Sack gehn woit is oba awurscht Jeda wie Er will ..so solls a sein . Lg Pg Genau und des mit Punkt 14 Uhr erklärst am Bestn amal am Pursang ..Der hod mi Genau um 14 Uhr angrufen Des hob i no im Tel gspeichert ..Des woar Der Mann mit da Kruckn ,,,und wo Wir zum 1000ps Standl komman sind SO GEGEN 14.10 woar genau nur Er da Alleine !!!als Gast und ein mann von 1000 ps hinta da Buddl .