Jo - 30.3.2014 22:54:14
|
|
|
kps_Pilgram1
|
quote:
ORIGINAL: coco66 i dir jetzt absolut recht geben, speziell mir is die ruhe a heilig, bin gern am motorradl unterwegs, aber de unnötig lauten mag i a ned, aber schon ganz und goa ned. seids in oberndorf und Umgebung so streng kontrollieren is es in der klanen Stadt viel, ja sogar sehr viel ruhiger gworden. grod zur Schlafenszeit, hab ja kloane kinder a no, is des schon sehr viel wert wennst ned dauernd von so am irren gweckt wirst, da kannst ja ned amoi s´fenster mehr richtig aufmachen, und i schlof gern bei offenem fenster, da frischluftfanatiker wia i bin Andererseits ists mir auch Klar das i in Der Welt und Gesellschaft , wo i mir selba ausgsuacht hob zu Leben es Natirlich a Gewisse Geräusch Kulisse gibt , wurscht obs ma passt oda ned ..hod auch Nix mit Spießig zum duan , sondern ist ehe a Nüchterne Erkenntniss des Tasächlichen Ist Zustandes . i find Trotzdem dos ma ned noch Zusätzlich , vor Allem weils Technisch -bzw Leistungs Bedingt ofach ned Nötig ist bei am Moppal es Pfeiffal ausse zu haun . Auch da gibts Genug Möglichkeiten ..Einige Rennstrecken erlauben des sowiso ...oiso Nix wie hin wenn Wer auf sowas steht ... in Deim Fall mit Kinder ists a koa Vagnügen -und des sog sogar i -obwoi i koane habe , mich aber Trotzdem mit dem Umstand auseinanda setzn will , als wenn ich welche hätte ..Jo i was i bin koa Menschn Freund , Vasuche Trotzdem ned unbedingt Jedem aufn Sack zu gehn (Oids Gusch ) Lg Pg